Winkelbanner - Vuurwerk Vathorst
Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 171

Discussie: Color Change

  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    @ Richardus.

    Als ik het zo hoor heb je de Cruel Traction zelf niet gehad of je bent zo verwend geworden door al het illegale rotzooi dat je je hierdoor zeer kritisch opstelt m.b.t. het consumentenspul. Cruel Traction is totaal niet overgewaardeerd, ik ben wat gewend en kan je iig zeggen dat het een beter product is dan menig 100sh dat uit het illegaal circuit komt. Met korting rond de 100 euro, wat wil je dan nog meer? Snap jou niet.

    Color change, afgaande van wat ik op het filmpje zie, is het een mooie pot. Maar eerst even in het echt zien, dan pas kan ik oordelen.

  2. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.158
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    @ Richardus.

    Als ik het zo hoor ... of je bent zo verwend geworden door al het illegale rotzooi ... Snap jou niet.
    Dat blijkt! Aangezien je aannames overtrokken en onjuist zijn (heb al jaar of 8 geen prof pot meer gehad), en ook niet aansluiten op de argumenten die ik naar voren bracht. Ik zeg ook niet dat Cruel Traction slecht is, maar wel een populair product die de massa aanspreekt en waarvan de hype als een balletje is gaan rollen (door diverse factoren) maar daarom niet qua kwaliteit als enige boven andere boxen hoeft uit te steken.

    Maar 't is toch vloeken in de kerk, en tegen bevooroordeelde dovemansoren gericht dus ik zal me afzijdig houden verder.

    O ja: Color Change


  4. Deze 2 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Omdat mensen en andere mening hebben dan jij zin ze bevooroordeeld? Ik ben volgens mij altijd redelijk objectief. Dat probeer ik iig. Maargoed. ... color change
    Eer was was was, was was is!

  6. Deze 3 gebruikers waarderen tjopper voor het bericht:


  7. #49
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Dat blijkt! Aangezien je aannames overtrokken en onjuist zijn (heb al jaar of 8 geen prof pot meer gehad), en ook niet aansluiten op de argumenten die ik naar voren bracht. Ik zeg ook niet dat Cruel Traction slecht is, maar wel een populair product die de massa aanspreekt en waarvan de hype als een balletje is gaan rollen (door diverse factoren) maar daarom niet qua kwaliteit als enige boven andere boxen hoeft uit te steken.

    Maar 't is toch vloeken in de kerk, en tegen bevooroordeelde dovemansoren gericht dus ik zal me afzijdig houden verder.

    O ja: Color Change

    Haha jij hebt zeker weten de Cruel Traction niet gehad! Het is echt niet dat het door de hype een populair product is, van alle toppers op de Nederlandse markt die ik elk jaar koop ( makkelijk he zo'n forum en freaksite.. ) blies deze doorlont box alles met gemak eruit! Qua burst, boeket grootte , kleurgebruik en kwalitatieve stars is deze echt veel verder vooruit dan de producten van Zena/Vuurwerktotaal. En niet zo moeilijk dat dan de boeketten niet optimaal gevuld zijn als Wolff/ de fabriek er voor kiest om dikkere stars te gebruiken die langer branden dan de goedkope meuk die andere importeurs gebruiken. Heerlijk de hypocrisie over hype etc terwijl jullie precies hetzelfde doen over Vuurwerktotaal / Zena. Het ligt blijkbaar zo gevoelig dat de vingertjes lekker in de oren worden gedaan als ik puur zeg dat er een kans is dat het product minder presteert.

    En dan word er gesproken over paranoia maar als ik jouw laatste 2 berichten lees dan denk ik echt hoe verzin je de vergelijkingen..

  8. Deze 4 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  9. #50
    VWC-Lid Melchior de Magiër's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Berichten
    366
    Thanks
    169
    262 waarderingen in 150 posts
    Kan me niet voorstellen dat het filmpje zo uit de camera is gekomen, check die kleuren
    One shot

  10. #51
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melchior de Magiër Bekijk bericht
    Kan me niet voorstellen dat het filmpje zo uit de camera is gekomen, check die kleuren
    Zeker wel, Jaco heeft de instellingen op zijn camera dusdanig ingesteld dat kleuren extra duidelijk worden opgepakt. In dit geval is het ook nog eens de beste film om de color change vast te leggen, je ziet de sterren echt veranderen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #52
    VWC-Lid Michiel94's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2013
    Berichten
    1.463
    Thanks
    57
    183 waarderingen in 60 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melchior de Magiër Bekijk bericht
    Kan me niet voorstellen dat het filmpje zo uit de camera is gekomen, check die kleuren
    Zo hé! Wat een bak op dit filmpje. Als hij ook zo in de straat presteert ben ik een blij man!

  12. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nou, na het zien van dit filmpje ben ik helemaal enthousiast geworden over deze cake. Echt mooie kleuren zeg. Alleen, hoe presteert deze in het echt, want 25 euro voor een 19sh pot is toch een aardig bedrag (natuurlijk niet wanneer die echt zo goed is.)

  13. #54
    VWC-Lid Melchior de Magiër's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Berichten
    366
    Thanks
    169
    262 waarderingen in 150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Zeker wel, Jaco heeft de instellingen op zijn camera dusdanig ingesteld dat kleuren extra duidelijk worden opgepakt. In dit geval is het ook nog eens de beste film om de color change vast te leggen, je ziet de sterren echt veranderen.
    Ik kan mn kleuren in mijn camera ook omhoog schroeven zodat ze van het beeld afknallen en beter uit de verf komen, is dus NIET natuurgetrouw! Al helemaal niet bij dit filmpje...
    One shot

  14. #55
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melchior de Magiër Bekijk bericht
    Ik kan mn kleuren in mijn camera ook omhoog schroeven zodat ze van het beeld afknallen en beter uit de verf komen, is dus NIET natuurgetrouw! Al helemaal niet bij dit filmpje...
    Natuurgetrouw is een ander verhaal, het is inderdaad een instelling.
    Maar jij gaf aan dat ie niet zo uit de camera kon komen, dat is dus wel zo, hij is niet nabewerkt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    57
    Thanks
    40
    37 waarderingen in 16 posts
    Ik ben bij de demo geweest waar deze video gemaakt is. Deze geeft een heel aardig beeld van deze cake. Of dat een sample betrof weet ik niet. Ik weet wel dat hij erg goed uit de verf kwam en deze video geen compleet ander beeld geeft dan dat ik destijds met mijn eigen ogen heb gezien.

  16. Deze gebruiker waardeert Rembo87 voor het bericht:


  17. #57
    VWC-Lid Tom2396's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2014
    Locatie
    Ergens, Nederland
    Berichten
    182
    Thanks
    69
    86 waarderingen in 38 posts
    Dit lijkt mij ook echt wel 'n hele vette cake! Alleen bij sommige shots lijken de effecten een beetje half ofzo. Maar de bursts van deze cake zijn geweldig zohoho

  18. #58
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Net gezien op een demo prachtige cake!
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  19. Deze 13 gebruikers waarderen kwintos voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  20. #59
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Damn ziet er goed uit!! Ben blij dat ik deze besteld heb!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  21. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    610
    Thanks
    1.681
    1.029 waarderingen in 330 posts
    Hier was ik erg benieuwd naar, ziet er inderdaad heerlijk uit! Toplijn die hele HFF!

Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •