Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Detonation Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    doordat deze zo lekker doorramt is het een goede box. Maar nu voor 150 euro is het toch nog een twijfel.
    -Step outside the box to see the real picture-

    Comment


      #62
      Wat ik me nou afvraag :P in die 2016 filmpjes, mis ik daar een cake in of hebben ze m echt zoveel sneller gemaakt?

      Ik zit sterk te twijfelen, vorig jaar was het echt DE rambak die qua wow factor echt alles weg blies.
      Doet het echt prima tussen boxen met grotere tubes. prima finale blokje

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door GTRulez Bekijk bericht
        Wat ik me nou afvraag :P in die 2016 filmpjes, mis ik daar een cake in of hebben ze m echt zoveel sneller gemaakt?

        Ik zit sterk te twijfelen, vorig jaar was het echt DE rambak die qua wow factor echt alles weg blies.
        Doet het echt prima tussen boxen met grotere tubes. prima finale blokje
        Ha ha, dank voor je bericht. Ik weet wat mijn finaleblokje wordt.

        Comment


          #64


          Aanrader. Ik zit te denken dit jaar er meerdere in de finale te gebruiken ipv het standaard salute einde ;-)

          Comment


            #65
            Erg dikke box! Deze komt met deze snelheid zeker in de finale. Het enige is wellicht de hoge prijs, maar t is wel écht een rambox
            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

            Comment


              #66
              Zo de tering, wat een heerlijke bak! Zojuist de lucht in geschoten (moet middernacht werken). Wat een geweld voor een 36 shots cake. Ik heb deze vorig jaar gewonnen, maar volgend jaar komt deze zeker in mijn collectie, aanradertje!

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door fabianvzwol Bekijk bericht
                Zo de tering, wat een heerlijke bak! Zojuist de lucht in geschoten (moet middernacht werken). Wat een geweld voor een 36 shots cake. Ik heb deze vorig jaar gewonnen, maar volgend jaar komt deze zeker in mijn collectie, aanradertje!
                36 schots cake? Weet je zeker dat het deze was haha.

                Comment


                  #68
                  Vergist in het aantal schoten dus, maar zeker de Detonation Box. Maakt het alleen nog maar heftiger, nog geen 10 gram per tube, maar het is redelijk wat geweld wat je krijgt

                  Comment


                    #69
                    ik heb snel boxen gezien maar deze gaf egt gas er op wat tempo zit er in dit blok heerlijke gewoon

                    Comment


                      #70
                      Filmpje van mijn kant van afgelopen nacht,heerlijke Box!

                      Laatst aangepast door Mattenfreak; 1 January 2017, 23:33.

                      Comment


                        #71
                        Ik heb hem deze nacht ook geschoten, samen met de decibell salute box. Heerlijke chaos in de lucht. Kijk ik een poosje later m'n cakes terug, zijn de laatste 2 cakes uit de detonation box niet afgegaan.. :S

                        Die alsnog afstoken en daar ging ook direct het gas op, prachtige box!

                        Comment


                          #72
                          Net als vorig jaar goede box. Het tempo maakt deze box echt een spektakel. Dit jaar stukken beter dan de gangsterbox maar ja dat was ook niet gek met de 2016 versie van de gangsterbox!

                          Comment


                            #73
                            Prima box. Had deze gewonnen en was het ritje (180KM) zeker waard.

                            Comment


                              #74
                              Hierbij een filmpje, zoals je ziet had de camera wat moeite met dit stukje vuurwerkgeweld

                              Comment


                                #75
                                Om eerlijk te zijn viel deze mij tegen. IK had hier meer van verwacht. Heb meerdere rambakjes gehad, flacid cannon, threesome en nog wat andere en dan vind ik deze er echt niet bovenuitsteken, terwijl de prijs dat wel doet. Ik laat deze in ieder geval voortaan staan.

                                Comment

                                Working...
                                X