Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HQ Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Mega mega veel voordeel bij HQ Fireworks!

    Tot 30 juni 2016 kan u genieten van spectaculaire kortingen op knal en siervuurwerk bij HQ Fireworks te Industrieweg 6; 2320 Hoogstraten.
    KLIK HIER VOOR ALLE PROMOTIES!

    ELKE ZATERDAG OPEN VAN 10.00U TOT 17.00U

    Comment


      #32
      Vanaf nu zijn wij open op vrijdag en zaterdag:
      Vrijdag: 10.00u - 17.00u
      Zaterdag: 10.00u - 17.00u

      Comment


        #33
        MAARTSTUNT!
        De hele maand maart bij HQ Fireworks, Industrieweg 6; 2320 Hoogstraten
        de Cruel Traction, verkozen tot beste cakebox 2014 & 2015, voor slechts €99

        SLA JE SLAG!
        Maximum 1 stuk per klant.
        Openingsuren:
        Vrijdag: 10.00u - 17.00u
        Zaterdag: 10.00u - 17.00u
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Cruel Traction.jpg
Vertoningen:1
Grootte:422,8 KB
ID:	1557877

        Comment


          #34
          Afgelopen zaterdag een bezoekje aan deze winkel gebracht voor weer wat leuke zomerinkopen! Paar leuke boxen meegenomen voor vooral ook een leuke prijs! Mooie strakke overzichtelijke winkel, veel meer voorraad dan in Baarle. Ook altijd drinken en iets gratis! Zeker een bezoekje waard deze winkel!
          Laatst aangepast door vuurwerkfreakk; 13 October 2016, 13:32.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
            Afgelopen zaterdag een bezoekje aan deze winkel gebracht voor weer wat leuke zomerinkopen! Paar leuke boxen meegenomen voor vooral ook een leuke prijs! Mooie strakke overzichtelijke winkel, veel meer voorraad dan in Baarle. Ook altijd drinkel en iets gratis! Zeker een bezoekje waard deze winkel!
            drinkel?? of drinken?


            Ik ga hier van het jaar ook nog wel een keer buurten

            Comment


              #36
              Bij loots in baarle krijg ik ook altijd gratis drinken en wat gratis vuurwerk erbij.Ja dat ze wat vuurwerk meer hebben zal wel kloppen als je een megastore bent.

              Comment


                #37
                Enkele weken terug geweest. Bestelling had ik via de mail geplaatst. Bij aankomst stond alles keurig netjes gereed. net zo als vorige keren kreeg er weer wat extra potten bij. Nadeel van het gratis blikje cola is dat je ongeveer bij de grens al moet zeiken en dan nog een uur verder moet

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
                  Enkele weken terug geweest. Bestelling had ik via de mail geplaatst. Bij aankomst stond alles keurig netjes gereed. net zo als vorige keren kreeg er weer wat extra potten bij. Nadeel van het gratis blikje cola is dat je ongeveer bij de grens al moet zeiken en dan nog een uur verder moet
                  Wat een gezeik.

                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #39
                    Vandaag hier geweest ben erg postitief over deze zaak en makkelijk te bereiken.vriendelijk personeel ook hier ga ik in de toekomst vaker heen.

                    Comment


                      #40
                      Ik krijg net een nieuwsbrief over binnenkort verkrijgbaar met een foto van nitraten (colour nitrate)

                      Iemand die er meer van weet?

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
                        Ik krijg net een nieuwsbrief over binnenkort verkrijgbaar met een foto van nitraten (colour nitrate)

                        Iemand die er meer van weet?
                        Ook ik heb hem inderdaad net binnen (ook nagenoeg dezelfde van Loots) en ik als groot fan van deze winkels denk dat dit te maken heeft met het toch vrij onverwachtse goede nieuws over de wetgeving m.b.t. het Belgische knalvuurwerk! Bekijk de Zena België topics maar eens!

                        Laten we hier het beste van gaan hopen en dat België weer het rijden waard gaat worden!

                        Comment


                          #42
                          4 en 5gr knalvuurwerk...en zelfs is er een maas in de wet gevonden welke 1.75 inch shell kitjes mogelijk maakt. Dit dienen wel cylindertjes te zijn heb ik opgevangen.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                            4 en 5gr knalvuurwerk...en zelfs is er een maas in de wet gevonden welke 1.75 inch shell kitjes mogelijk maakt. Dit dienen wel cylindertjes te zijn heb ik opgevangen.
                            Ik had begrepen dat de shell-kitjes helaas (hoe kon het ook weer anders) helaas afgekeurd zijn.
                            Maar 4/5 gram, dat is wel lekker nieuws zeg!

                            Al met al een flink gezeik zo rondom België ronde 2017 regels! Zowel vooraf, tijdens en achteraf een hoop onduidelijkheid.....

                            Hopen dat het allemaal goed gaat uitpakken dan maar!

                            Comment


                              #44
                              2 gr flash word de max.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                                2 gr flash word de max.
                                Nee hoor, er mag en zal meer flash in de knallers gaan zitten!

                                Comment

                                Working...
                                X