Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fairytale

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    Anders dan de tracer?
    Ik heb de Tracer niet live gezien, maar deze zou volgens mij hetzelfde moeten zijn.

    Comment


      #17
      Heeft iemand deze gehad afgelopen jaarwisseling? Aangezien de Tracer een grote flop was ben ik benieuwd hoe deze presteerde..

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
        Heeft iemand deze gehad afgelopen jaarwisseling? Aangezien de Tracer een grote flop was ben ik benieuwd hoe deze presteerde..
        Volgens Wolff zit hier wel een fluit in. Krijg deze ter compensatie na de "stille" tracer van vorige jaar.

        Comment


          #19
          Zat hier inderdaad wel een fluit in?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
            Zat hier inderdaad wel een fluit in?
            Ik ben ook benieuwd!

            Comment


              #21
              Ja hier zat wel een fluit in. Afgelopen jaar 2x gehad, maar ik weet niet of ik hem nog eens neem. De fluit is lafjes, mist echt kracht en volume. De boeketten maken dan wel veel goed. Al met al een leuke 36 schots cake met een prima tempo. Voor 15 euro is het dan ook echt geen miskoop.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                De fluit is lafjes, mist echt kracht en volume. De boeketten maken dan wel veel goed. Al met al een leuke 36 schots cake met een prima tempo.
                Kan ik hieruit opmaken dat de Concerto Rosso een betere, zo niet hardere en schellere fluit heeft?
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                  Kan ik hieruit opmaken dat de Concerto Rosso een betere, zo niet hardere en schellere fluit heeft?
                  Absoluut! Voor de fluit moet je deze ook gewoon laten liggen, want hier gaat praktisch elke cake met een fluit gewoon overheen.

                  Comment

                  Working...
                  X