Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Titan 4 x 35 shots cakebox Salon Roger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat een doos was dit zeg....

    Comment


      #17
      Super box was dit , vooral de salvo's en effect variatie.

      Natural Born Pyro

      Comment


        #18
        Natural Born Pyro

        Comment


          #19
          Is dit mixed caliber? of 25mm, 30mm per tube.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door WhiteFang Bekijk bericht
            Is dit mixed caliber? of 25mm, 30mm per tube.
            Volle bak 30 mm
            YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

            Comment


              #21
              Nice, goed dat ik het heb dit jaar.

              Comment


                #22
                Ging er gisteravond 2 straten verder 1 de lucht in, wat een heerlijke salvo bak dit.

                Comment


                  #23
                  Deze werd op oudejaarsnacht in mijn wijk de lucht ingeschoten.
                  Niks verkeerds mee, zeer gevarieerd in zowel boeketgrootte als effecten.


                  Comment


                    #24
                    Nog een filmpje gevonden van deze box van oud en nieuw
                    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                    Comment


                      #25
                      Mijn video van afgelopen jaar Wat een bak was dit, ook de titanium salutes beuken lekker in de lucht alleen het geluid is niet helemaal top op de video.
                      Hello everyone, Here is The Titan 140shots 30mm from Loots vuurwerk. A amazing piece of fireworks with one of the best effects!I hope you enjoy the video and...

                      Comment


                        #26
                        Deze staat op dit moment te koop voor € 129,- bij Salon Roger..

                        Dit is een tijdelijke aanbieding tot en met 18 September 2021
                        Zo in mijn sas met sas..

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
                          Deze staat op dit moment te koop voor € 129,- bij Salon Roger..

                          Dit is een tijdelijke aanbieding tot en met 18 September 2021

                          Deze gaat eruit heb ik me laten vertellen,vandaar dat ie in de aanbieding is..
                          En dat zou de korting bij Salon Roger ook verklaren..Want dikke kortingen en weggeven is er meestal niet bij als je besteld bij Salon Roger.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door J-MAN Bekijk bericht
                            Deze gaat eruit heb ik me laten vertellen,vandaar dat ie in de aanbieding is..
                            En dat zou de korting bij Salon Roger ook verklaren..Want dikke kortingen en weggeven is er meestal niet bij als je besteld bij Salon Roger.
                            Ahh, ze hebben in de laatste 3 maanden van het jaar soms best leuke aanbiedingen, ook voor spul wat er niet uit gaat. Site ff in de gaten houden, als er nieuwe folders op staan. In ieder geval mooie kwaliteit imo...
                            Zo in mijn sas met sas..

                            Comment

                            Working...
                            X