Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Titan 4 x 35 shots cakebox Salon Roger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The Titan 4 x 35 shots cakebox Salon Roger

    Naam: The Titan
    Schoten: 4 x 35
    Aantal gram: 4 x 500 gram
    Waar te koop: Salon Roger, Loots Vuurwerk
    Aantal: 4/1
    Omschrijving:
    Cake box met maar liefst 28 verschillende effecten die op goed tempo de lucht in schieten.

    Video:

    Laatst aangepast door LVT; 5 December 2018, 21:58.
    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

    #2
    Mooie gevarieerde box lekkere knallen ook

    Comment


      #3
      Idd een mooi doorlont box. Hoeveel kost die bij SR?

      Comment


        #4
        160,- kost deze op de site van SR
        Natural Born Pyro

        Comment


          #5
          Pfff.. wel aan de prijs zeg. Belgie.. tja, is niet meer zoals vroeger qua prijs. Gelukkig dat Zena nog stunt met de prijzen maar SR, daar heb ik ooit eens een slof rotjes gratis erbij gekregen. Korting op de prijs was zeldzaam. 120,- is in mijn ogen het maximale voor deze box en dan nog zou ik er hard over moeten nadenken. Voor dat geld heb je namelijk ook de Cruel Traction aka Black Cobra.

          Comment


            #6
            Zet dit op de markt voor 100 euro.
            En ik koop hem direct.
            Lijkt me keurig 4 35 shot cakes voor 25 per stuk.

            Vindt dit namelijk een prachtig gevarieerde box!
            Zoon beetje alles komt voorbij. helemaal mijn smaak.
            Maar niet voor 160.
            Voor 160 haal je een cruel traction in huis en plak je er nog 4 thunder q cakes achter.
            Even a broken clock is right twice a day.

            Comment


              #7
              ik twijfel ook een beetje, om of deze te halen of een Cruel traction.

              Wat vinden jullie @LVT ??

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                ik twijfel ook een beetje, om of deze te halen of een Cruel traction.

                Wat vinden jullie @LVT ??
                Deze kan ik jullie van harte aanbevelen...!!! Ben dan niet van LVT maar gewoon opjectief.

                Comment


                  #9
                  Misschien moet ik ze ook maar gewoon allebei nemen.
                  Ben ik gelijk klaar, voor de avond

                  Comment


                    #10
                    Heb afgelopen O&N de golden tears geschoten, die was van super kwaliteit.

                    Comment


                      #11
                      Ik had vorig jaar de Meteor Rain van Salon Roger, was ook een top cake
                      super kwaliteit, mooie grote uitwerkingen.. maar om die nu alle 3 duit jaar te kopen, word het wel heel kostbaar

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                        Ik had vorig jaar de Meteor Rain van Salon Roger, was ook een top cake
                        super kwaliteit, mooie grote uitwerkingen.. maar om die nu alle 3 duit jaar te kopen, word het wel heel kostbaar
                        Salon Roger vuurwerk schieten is ook kostbaar ....

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                          ik twijfel ook een beetje, om of deze te halen of een Cruel traction.

                          Wat vinden jullie @LVT ??
                          Beetje laat antwoord maar dankzij jou vraag is vandaag de cruel traction geüpload haha
                          Wij vinden het niet echt heel erg vergelijkbare cakes dat maakt de keuze helaas des te lastiger, bij de titan heb je 28 verschillende effecten en bij cruel traction heb je ook verschil erin zitten maar is toch eentoniger qua effect. Maar eigenlijk zijn het twee totaal verschillende cakeboxen dus welke wij zouden kiezen is ook erg moeilijk, zou gewoon kijken hoe en wat het budget toelaat!

                          Hierbij van allebei nog een video om een beetje te kunnen vergelijken:





                          Gefilmd met dezelfde camera, helaas wel op andere locaties.

                          Groetjes LVT
                          YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                          Comment


                            #14
                            In bovenstaande filmpjes is de The Titan de duidelijke winnaar. Mijn stelling is dat goed vuurwerk 100€ per minuut mag kosten. Bij de Titan is dat dan circa 90 seconden voor 160€. Is acceptabel.

                            Comment


                              #15
                              Hierbij nog een filmpje van deze machtige blok! Dit betreft de versie van dit jaar met nog grotere uitwerkingen!



                              Groettekes!
                              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                              Comment

                              Working...
                              X