Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wreckless 50's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wreckless 50's

    Artikelnummer: ZFC 1635
    Artikelnaam: Wreckless 50's
    Bruto Gewicht: Onbekend
    Netto Kruitgewicht: ca. 1000 gram
    Aantal Schoten: 2 x 25 shots (50 shots)
    Effectomschrijving: Crackling staarten met crackling willows gevolgd door een salvo van koningsblauwe parels.
    Tijdsduur: ca. 75 seconden
    Stijghoogte: ca. 55 meter
    Kartoninhoud: 3/2
    Richtprijs: € 69,00

    O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.




    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:54.

    #2
    Nice deze spreekt me aan kwa omschrijving.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
      Nice deze spreekt me aan kwa omschrijving.
      mij ook! lijkt me erg mooi!

      Comment


        #4
        ...en zo stromen de nieuwe producten van Vuurwerkmania binnen! NICE! Benieuwd naar de aankomende films en info van al die nieuwe items!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #5
          Vanavond de demo dus van de week de eerste filmpjes ?

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Nice alleen mocht het tempo wel iets hoger en de crackling wat agressiever.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #8
                Ik ben het eens,met wat Kwintos zegt. Iets meer tempo,en hardere crackling,had hem iets vetter gemaakt. Maar desalniettemin,een prima bak.
                Light some fireworks, and see who answers.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                  Nice alleen mocht het tempo wel iets hoger en de crackling wat agressiever.
                  Dit inderdaad. Al denk ik dat als er een betaalbare prijs aan hangt dat het een leuke bak is om in de vooravond te stoken.

                  Comment


                    #10
                    Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Demo Avond in Kampen:

                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #11
                      BAM!! Tempo omhoog? No problem! We hebben de nieuwe film geupload van de verbeterde versie zoals deze straks in de Vuurwerkmania Stores en via www.vuurwerkmania.nl verkrijgbaar zal zijn:

                      Vuurwerkmania maakt je gek!

                      Comment


                        #12
                        ik zat eerst de product film te bekijken en daarna de demo film en toen dacht ik gelijk wat is hier gebeurt.
                        Want de product film is top , maar de Demo film is niet zo best.

                        Maar nu is dus alles aangepast, want ze waren zelf ook niet erg tevreden blijkt .. begrijp me niet verkeerd want dat vind ik alleen maar positief want in het nieuwe tempo ziet het er stukken beter uit

                        alleen denk ik dan wat heb je dan tijdens de demo geschoten ? geen productie dus.
                        naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                        Comment


                          #13
                          Dikke verbetering ja, zo is ie een stuk interessanter!
                          Kicke bak toch wel, neem hem toch in overweging.

                          Comment


                            #14
                            Valt me nu pas op deze cake, de 1e versie geef ik eerlijk gezegd nog geen €20 voor. Maar de snelle versie....dikke bak zeg! Staat op de lijst maar eerst een demo afwachten
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                              Valt me nu pas op deze cake, de 1e versie geef ik eerlijk gezegd nog geen €20 voor. Maar de snelle versie....dikke bak zeg! Staat op de lijst maar eerst een demo afwachten
                              Nog geen € 20? Ik denk dat je deze niet live hebt gezien dan Thomas? Want de effecten zijn echt huge!!
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment

                              Working...
                              X