Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 24
  1. #1
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts

    Fifty shades of gold [Uitloop]

    Artikelnummer: 02472
    Artikelnaam: Fifty shades of gold
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal schoten: 120
    Effectomschrijving: Eindig het jaar in stijl met deze showbox. Tot het randje gevuld met de mooiste gouden effecten!
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs: € 189,50
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding
    Laatst gewijzigd door ylke; 6 september 2016 om 17:47
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 2 gebruikers waarderen R@lph voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    jammer nog geen film ??
    of helemaal nog niet geschoten.
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  4. #3
    VWC-Lid MOH1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Locatie
    nieuwegein/utrecht
    Berichten
    448
    Thanks
    5.389
    219 waarderingen in 171 posts
    prijs puffffffffff

  5. #4
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Natuurlijk niet.
    Er komt eerst nog een boek

  6. Deze 4 gebruikers waarderen 3xh voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Lesli is ook altijd zo duur he en het vuurwerk kan zich niet meten met bijvoorbeeld de Rubrodoorlontbakken. Koop er al jaren niet meer wat. Gelukkig zie je her en der verkooppunten overstappen naar andere importeurs.

  8. Deze gebruiker waardeert jejestilo074 voor het bericht:


  9. #6
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Lesli is ook altijd zo duur he en het vuurwerk kan zich niet meten met bijvoorbeeld de Rubrodoorlontbakken. Koop er al jaren niet meer wat. Gelukkig zie je her en der verkooppunten overstappen naar andere importeurs.
    Wat een onzin zeg.
    Lesli heeft kwalitatief zeer goed vuurwerk en qua prijs scheelt het echt niet veel met andere merken. Sterker nog, verschillende doorlontbakken van Lesli zijn zelfs goedkoper te vinden dan de boxen van Rubro.

    Ik ben erg benieuwd naar deze bak gezien de kwaliteit van de andere nieuwe bakken. Volgens mij bestaat hij ook uit 6 cakes. Dat zouden dus 6 20 schots bakken van 500 gram kunnen zijn.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  10. Deze gebruiker waardeert Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  11. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Wat een onzin zeg.
    Lesli heeft kwalitatief zeer goed vuurwerk en qua prijs scheelt het echt niet veel met andere merken. Sterker nog, verschillende doorlontbakken van Lesli zijn zelfs goedkoper te vinden dan de boxen van Rubro.

    Ik ben erg benieuwd naar deze bak gezien de kwaliteit van de andere nieuwe bakken. Volgens mij bestaat hij ook uit 6 cakes. Dat zouden dus 6 20 schots bakken van 500 gram kunnen zijn.
    Ik neem aan dat je doelt op de Big Momma. Dat zie ik bijvoorbeeld niet als een kwaliteitsbak. Magoed als je het collectiefototopic bekijkt zie je weinig tot geen Lesli bakken ertussenstaan. Dat moet ook wel wat zeggen toch? Neem ook even een kijkje bij 'The Barbarian' Het aantal grammen per cake zegt niks over de kwaliteit.

  12. #8
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Le$li...neen dank u Duur en er zoveel beter te krijgen.

  13. Deze gebruiker waardeert Pyromovies HD voor het bericht:


  14. #9
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Le$li...neen dank u Duur en er zoveel beter te krijgen.
    Nah ja, die nieuwe Pyrobase-lijn is anders redelijk on-Lesli geprijsd. Tussen de € 28 en € 50 voor cakes en boxjes is voor Lesli scherper dan anders.

    Maar on-topic over de Fifty Shades of Gold: zal dit de zoveelste Immortal Gold variant worden? Vorig jaar zijn ze bij Lesli immers met de Hercules gekomen die daar ook al veel van weg had (zelfs de prijs was zo goed als gelijk). Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Is er bij de Crew bekend wanneer er meer info komt over de niet geschoten nieuwe artikelen?
    www.huismanvuurwerk.nl

  15. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Wat een onzin zeg.
    Lesli heeft kwalitatief zeer goed vuurwerk en qua prijs scheelt het echt niet veel met andere merken. Sterker nog, verschillende doorlontbakken van Lesli zijn zelfs goedkoper te vinden dan de boxen van Rubro.

    Ik ben erg benieuwd naar deze bak gezien de kwaliteit van de andere nieuwe bakken. Volgens mij bestaat hij ook uit 6 cakes. Dat zouden dus 6 20 schots bakken van 500 gram kunnen zijn.
    Vroeger was ik een echte Lesli-fan, maar ze zijn naar mijn mening blijven hangen in de (te) dure 500 gr. cakes. Rubro kwam toen met de Immortal Gold als doorlontbox. Royal kwam vervolgens met de Golden Power (naast de Sky Palms en de New Moon) en Wolff afgelopen jaar met de Cruel Traction. Importeurs hebben toch iets vernieuwend nodig en iets dat er uit springt om in de picture te blijven en dat heb ik bij Lesli al een paar jaar gemist.

  16. #11
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
    Vroeger was ik een echte Lesli-fan, maar ze zijn naar mijn mening blijven hangen in de (te) dure 500 gr. cakes. Rubro kwam toen met de Immortal Gold als doorlontbox. Royal kwam vervolgens met de Golden Power (naast de Sky Palms en de New Moon) en Wolff afgelopen jaar met de Cruel Traction. Importeurs hebben toch iets vernieuwend nodig en iets dat er uit springt om in de picture te blijven en dat heb ik bij Lesli al een paar jaar gemist.
    Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Lesli heeft de afgelopen jaren ook hoge ogen gegooid met de big momma, die Sovjet lijn en de Royal class producten.
    Ik denk dat Lesli voornamelijk als duur word gezien omdat het niet veel met korting word aangeboden en daardoor door de liefhebbers minder word gekocht en besproken.

    Ik hoop dat van deze box nog een film komt want ik ben er erg benieuwd naar. Bij de buren is een plaatje te zien en dan zie je dat het om 6 cakes gaat waarvan minimaal 1 waaier. Gezien het om 6 cakes gaat moeten het wel 30mm cakes zijn.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  17. #12
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Eind goed, Knal goed!

  18. #13
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Aan de naam te zien had ik een hoop verschillende goud effecten verwacht... Helaas blijft het bij één effect. Het is opzich een goed uitgevoerde bak, maar doordat hij te voorspelbaar is toch een beetje saai.. Voor de prijs is er wel beter te krijgen, alhoewel hij je ook niet teleur stelt met een leuke freak-actie erop.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nope, dit wordt 'm al helemaal niet. Wat een saaie bak zeg. Na 1 cake heb ik het wel gezien. Ook nog die vervelende crackling mine telkens, daar wordt het iig niet beter van. En dan die prijs. Helaas Lesli, had beter gekund.

  20. Deze 2 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  21. #15
    VWC-Lid PyroSteen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2011
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    701
    Thanks
    551
    560 waarderingen in 202 posts
    Tja, het effect en uitwerking vind ik mooi. Maar breng 'm dan als 1 cake op de markt en niet als doorlontbox met 6 (min of meer) dezelfde. En die crackling mine hebben we ook niets aan idd.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •