Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    322
    Thanks
    1
    155 waarderingen in 119 posts
    Deze ook geschoten dit jaar. Uit de outlet van Almere Haven. Vond deze verrassend goed! Cake 3 had wel duidelijk de beste boeketten. De laatste cake met spinners was ook tof, maar had daar wel 2 rijen die iets minder mooi knalden. Maar al met al zeker geen spijt van deze aankoop.

    Insane, acatenango en serenity hadden iets beter gevulde en rondere boeketten, maar voor 25mm en kruitinhoud echt goed.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2019
    Berichten
    64
    Thanks
    1
    86 waarderingen in 32 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crowncollection Bekijk bericht
    Top filmpje, mag hem zaterdag ophalen! Wordt kloten met een kooi zie ik al. Hoe heb jij hem doorgelont? Alles loopt netjes in elkaar over. Ik twijfel of ik extra lont nodig heb of dat ik wel uitkom met de lonten die eraan zitten.
    Sorry, zie je reactie nu pas. Hebben een klein beetje extra lont gebruikt tussen e waaiers. We snijden de potten altijd open tot waar het lont de pot in gaat. Dan aan elkaar verbinden met tyrips.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2019
    Berichten
    64
    Thanks
    1
    86 waarderingen in 32 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
    Deze ook geschoten dit jaar. Uit de outlet van Almere Haven. Vond deze verrassend goed! Cake 3 had wel duidelijk de beste boeketten. De laatste cake met spinners was ook tof, maar had daar wel 2 rijen die iets minder mooi knalden. Maar al met al zeker geen spijt van deze aankoop.

    Insane, acatenango en serenity hadden iets beter gevulde en rondere boeketten, maar voor 25mm en kruitinhoud echt goed.
    Zeker een topper

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •