Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 3 van 33 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 491

Discussie: Extreme Salute

  1. #31
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    er zijn inderdaad veel verschillende versies en ik vind het echt heel irritant want sommige vind ik minder dan de andere.

    Hoe moeilijk is het om gewoon een stikkertje erop te plakken met het effect erop?

    ze moeten je gewoon kunnen laten kiezen want als ik er meerdere wil schieten dan wil ik graag wel dezelfde hebben.

    ondanks dat nadeel vind ik dit nog steeds een van de ofwel de beste serie cakes die je kan krijgen. De burst is gewoon echt heel hard, harder of net zo hard als de prof cakes van bonbridge. De effectduur is gewoon heel goed te noemen en de effectgrote is ook heel goed en ze gaan toch nog aardig ver omhoog. De kleuren zijn ook erg helder. En ja de prijs is gewoon zoals hij hoort te zijn voor een 280 grams cake. Helemaal niks op aan te merken behalve dat je helaas niet van te voren weet welke je krijgt.

    Ik hoop dat er volgend jaar ook een fanshape versie in de barely legal serie komt.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Ik weet niet hoeveel van die dingen er in een karton gaan, maar zou het zo kunnen zijn dat er bijvoorbeeld zes verschillende uitvoeringen in één karton zitten? Zoals ze dat ook bij Zena doen?
    Bij alle demo's die ik heb gezien en waarbij meerdere Extreme Salute's werden geschoten, waren dat naar mijn idee steeds allemaal verschillende.

    Het zou handig zijn om dit te weten, want zolang men het vertikt om de verschillende uitvoeringen een kenmerkje te geven, is het kopen van een heel karton dan de oplossing om alle verschillende te kunnen zien.

    (Sponsors gevraagd )

  3. #33
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Officeel is er gewoon 1 versie dus denk dat er gewoon productie fout/en inziitten ? dit is het zelfde als met die uitklapbare cake
    Gerwin

  4. #34
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.411
    743 waarderingen in 262 posts
    De verschillende Extreme Salutes hebben wel een ander nummer op de verpakking staan. Ik heb er nog één staan (wegens de mist ) .
    Ik zal er vanavond eens naar kijken. Die ik wel heb afgestoken had trouwens ook rode mines er in verwerkt. Zal ook het nr. vermelden die er op stond.
    Laatst gewijzigd door MjB; 21 januari 2008 om 18:43

  5. #35
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AFCA_4_life Bekijk bericht
    Dus er zijn verschillende maar je kan niet kiezen?
    Kan iemand hier misschien wat meer over vertellen?
    Ik vind vooral cake 1 een mooi effect hebben alhoewel ik 2 en 3 ook helemaal geweldig vind.
    Mijn top 3 van Extreme Salute is dan ook: 1, 2, 3 haha.

    Ik werkte afgelopen periode zelf bij een B&W dealer. Helaas is kiezen van effecten niet mogelijk, omdat de potten uiterlijk allemaal hetzelfde zijn. (Doe mij die met het bruine papiertje maar , en daarmee houdt het op)

    Het is dus NIET te zeggen welke effecten de betreffende pot bevat, op het moment dat ie uit de bunker komt......

  6. #36
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Als ze je nou nog de mogelijkheid geven om zelf te kiezen dan is dit echt voor mij de absolute must have voor elke oudjaarsavond!
    Dan nog kartonsprijzen en ik haal er zeker 2 karton van


    Als het goed is heb ik er ook 1 op tape gezet, ik zal eens kijken of ik die kan uploaden want dat is weer een andere versie als in die filmpjes van sisser.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  7. #37
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.411
    743 waarderingen in 262 posts


    Hier het filmpje van de nr. 761B5. (of youtube) Is echt slecht te zien door de mist. Maar je krijgt in ieder geval een idee van de uitwerking van dit type. We hebben net voor 2 uur nog een poging gewaagd maar zijn na deze mooie Extreme Salute maaar weer gestopt.
    Laatst gewijzigd door MjB; 21 januari 2008 om 19:49

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Haha, nóg een andere!
    Ik vraag me af of die Chinezen zelf wel weten wat ze in die buisjes frommelen?!
    Of zou de Extreme Salute in een chinese sociale werkplaats worden geassembleerd?
    Maar het moet gezegd: ook deze lijkt me de moeite waard.

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    3 x Extreme Salute

    Filmed by Thunderboy

    http://video.google.nl/videoplay?doc...35571775&hl=nl

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    In het topic: Vraag het aan Vuurwerkland is door mij een vraag gesteld aan B&W over de Extreme Salute. Inmiddels van B&W een verhelderend antwoord op deze vraag gekregen.

    Zie ook:
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=5886


    Vraag:
    Koen ik heb weer een vraag voor je.
    Het gaat over de Extreme Salute van Barely Legal.
    Een enorm populaire cake onder de liefhebbers.
    Populair om zijn harde burst, mooie effecten en relatief lage prijs.
    Uit ervaring is gebleken, en dat is ook duidelijk op films te zien,zijn er meerdere versies van de Extreme Salute in omloop.
    Kan jij ons vertellen hoe dat precies zit?
    Hoeveel versies zijn er in omloop en welke kenmerken hebben ze?

    Bij voorbaat dank

    Groetjes
    Fred



    Antwoord

    Hoi Fred,

    Het heeft even geduurt en dat komt omdat ik dit even precies moest uitzoeken. De Extreme salute is begonnen als een losse cake, zonder collectie. Door het doorslaand succes van deze cake hebben we daarna besloten er een collectie van te maken door het toevoegen van een aantal cakes met dezelfde prijs en kwaliteitverhouding (de Barely Legal collectie).
    Omdat de Extreme Salute in eerste instantie een experiment van Ruud was is er toen voor gekozen ze te produceren in series waarbij er telkens 6 verschillende effecten voorkwamen in een omdoos. Feitelijk waren dit dus verschillende cakes met hetzelfde label. De kruitgewichten en bursteffecten waren overigens wel identiek, waardoor elke cake kwalitatief zeer hoogwaardig is.
    De preciese effecten zijn op dit moment niet meer te achterhalen, daar het een oude productie betreft. Het is wel de bedoeling dat we dit jaar nog maar 1 soort extreme salute krijgen. De preciese effecten zijn op dit moment nog niet bekend, maar zullen worden gekozen op basis van de kwaliteit van de effecten die in vorige versies zaten. Daarbij zal de Burst zeer belangrijk zijn, dit is immers het kenmerk van de Extreme Salute!
    __________________
    Koen, Vuurwerkland.nl

  11. #41
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    persoonlijk vind ik het ERG jammer dat er straks nog maar 1 effect te krijgen is, ik had liever een doos van 6 stukes gekocht met verschillende effecten. Het is wel goed dat je nu wel weet welke effect je hebt, nu maar hopen dat het een van de mooie effecten is.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    foto van de extreme salute


  13. #43
    VWC-Lid pyromaniaqs.f's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 februari 2008
    Locatie
    ik steek alles nog netjes buiten af:P
    Berichten
    103
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    zeker een toppot!
    ook niet duur voor wat hij kan..

    oja, het filmpje in de startpost doet het niet
    punt

  14. #44
    VWC-Lid DeDeu122's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 februari 2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    314
    Thanks
    199
    106 waarderingen in 25 posts
    Hier nog een filmpje van de demo van de rijswijkse vuurwerkhal.
    KLIK!
    Film is van fpm.

  15. #45
    VWC-Lid ~speedy~'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 augustus 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    14
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Deze staat zoiezo op mijn bestel lijst ik vind het een erg mooie pot vooral die knallen die eruit komen

Pagina 3 van 33 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •