Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portfire

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Dit jaar ook eens uittesten.
    Zoals gebruikelijk, op een platte ondergrond leggen, buitenshuis, aansteken en 5 meter afstand bewaren?
    ;)

    Ziet er goed uit iig.
    Ja, en even goed vastzetten natuurlijk ;)
    Voor deze prijs wel echt een meepakker. 5 'singleshots' voor €1,50 waar vind je dat tegenwoordig nog?

    Ontopic: Erg goede torches waar je lekker lang mee door kunt fakkelen.. Niks meer, niks minder Vind het beter en veiliger werken dan een aansteeklont. Vooravond gasaanstekertje en 0:00 een paar goede torches

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door PyroBrian Bekijk bericht
      Ja, en even goed vastzetten natuurlijk ;)
      Voor deze prijs wel echt een meepakker. 5 'singleshots' voor €1,50 waar vind je dat tegenwoordig nog?

      Ontopic: Erg goede torches waar je lekker lang mee door kunt fakkelen.. Niks meer, niks minder Vind het beter en veiliger werken dan een aansteeklont. Vooravond gasaanstekertje en 0:00 een paar goede torches
      De torches zijn 1.50 ps.
      Dus ik denk dat de winkel een foutje heeft gemaakt.

      gr
      Marchel
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #18
        Staat hier bovenaan het topic in de beschrijving.. Klakkeloos overgenomen

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door PyroBrian Bekijk bericht
          Staat hier bovenaan het topic in de beschrijving.. Klakkeloos overgenomen
          Stond eerder zo op de Evolution website, verbaasde mij er toen ook over hehe.
          Maar daar is het ook aangepast, hier nu ook.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Kwam er helaas in de winkel ook achter dat de prijs per stuk was en niet per v.e.
            Aantal gebruikt, 9 minuten haalde ik zeker niet, kwam rond de 6-7 minuten uit, deden het goed verder.

            Comment


              #21
              Adviesprijs aangepast
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Klopt de prijs bij Freaksorthen van 5 stuks voor 1,5€ dan wel?

                Comment


                  #23
                  Ik heb zelf al vaker meegemaakt dat er een aantal bogen/braken tijdens transport (niet alleen bij deze van evo, ook bij andere merken). Is het misschien een idee deze in een stevig kartonnen doosje te leveren? Als ze heel blijven zijn het erg fijne aansteekstokjes namelijk!
                  Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                  Comment

                  Working...
                  X