Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coco Blue

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De Titanium Thunder is inderdaad niet een blok waarvan je (zeker qua prijsklasse) wilt hebben dat die slecht presteert!

    Maakt niet uit, ik dacht dat je het anders bedoelde!

    We gaan weer genieten van Evolution deze jaarwisseling in ieder geval!

    Comment


      #32


      Duits filmpje, maar dat Blauw!
      Deze heb ik sws dit jaar in de collectie! Is dit 2016 of 2017 badge?
      Fuochi D'Artificio!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht


        Duits filmpje, maar dat Blauw!
        Deze heb ik sws dit jaar in de collectie! Is dit 2016 of 2017 badge?
        Is idd een 2016 batch.
        Deze hebben we nog op voorraad.

        Gr
        Evolution Fireworks
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #34
          Deze is me nog helemaal niet opgevallen.. maar WAUW wat een gigantische boeketten! Ook echt precies een effect wat mij aanstaat, ik wist niet dat het verder zo heette. Deze gaat er minimaal een keer in de collectie komen dit jaar! Dat blauw komt ook echt super naar voren.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Deze is me nog helemaal niet opgevallen.. maar WAUW wat een gigantische boeketten! Ook echt precies een effect wat mij aanstaat, ik wist niet dat het verder zo heette. Deze gaat er minimaal een keer in de collectie komen dit jaar! Dat blauw komt ook echt super naar voren.
            Helemaal mee eens. Deze geweldenaar viel me vorig jaar pas op tijdens de demo van Vuurwerk Orthen. Was echt verrast. Beide kleuren echt helder en rood en blauw blijft wat mij betreft echt een geweldige kleurencombi. En zoals je zegt die boeketten zijn echt groot en ik vond de burst ook dik in orde. Ben wel benieuwd welke batch er tijdens de demo van Orthen is geschoten. Dit is denk ik ook een mooi effect om terug te zien in een grotere evolution cakebox, bijvoorbeeld in v-shape.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
              Helemaal mee eens. Deze geweldenaar viel me vorig jaar pas op tijdens de demo van Vuurwerk Orthen. Was echt verrast. Beide kleuren echt helder en rood en blauw blijft wat mij betreft echt een geweldige kleurencombi. En zoals je zegt die boeketten zijn echt groot en ik vond de burst ook dik in orde. Ben wel benieuwd welke batch er tijdens de demo van Orthen is geschoten. Dit is denk ik ook een mooi effect om terug te zien in een grotere evolution cakebox, bijvoorbeeld in v-shape.
              Met batch 2016 zit je sowieso goed. Grootste effecten van alle Evo cakes.
              ..

              Comment


                #37
                Wou eigenlijk geen losse cakes meer kopen maar zit nu weer heel erg te twijfelen.

                Comment


                  #38
                  Zeer mooie cake, die zou ik ook nog wel in mijn collectie willen hebben. Alleen niet bij TP of ergens anders in het zuiden te koop.

                  Comment


                    #39
                    Net eentje besteld, kon het niet laten na het zien van deze film. Ziet eruit als een topper, grote effecten en dat blauw is om van te smullen. Heel benieuwd hoe ie het in de straat gaat doen!


                    Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht


                    Duits filmpje, maar dat Blauw!
                    Deze heb ik sws dit jaar in de collectie! Is dit 2016 of 2017 badge?
                    Work is the curse of the drinking class

                    Comment


                      #40
                      Dit was 1 van de toppers gister bij orthen bizar goede cakes met snoeiharde burst
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #41
                        Ook weer zo'n mooie cake

                        Film is van Dutch Firecracker!

                        Comment


                          #42
                          Kanshebber voor cake van dit jaar
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            #43
                            Heb hem na de goede berichten gisteravond van de demo van Orthen ook nog even toegevoegd aan de lijst.
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              #44
                              Toen ik de demo fakkelde dacht ik wat zijn dit voor een knallertjes.. toen ik na boven keek tussendoor dacht ik wholy moly.
                              Wat een mooie ronde grote boeketten.
                              Mij betreft een topper van de profire serie samen met de green flashing en de snake eyes! Dus gister deze ook maar meteen op de wishlist gezet!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                                Toen ik de demo fakkelde dacht ik wat zijn dit voor een knallertjes.. toen ik na boven keek tussendoor dacht ik wholy moly.
                                Wat een mooie ronde grote boeketten.
                                Mij betreft een topper van de profire serie samen met de green flashing en de snake eyes! Dus gister deze ook maar meteen op de wishlist gezet!
                                Stond jij de cakes te fakkelen bij de orthen demo? Zo ja, dan heb je van ons de bijnaam pyropiet gekregen briljant hoe je zo lekker dicht bij de cake bleef zitten, net alsof je jezelf wilde opwarmen aan de cakes haha

                                Comment

                                Working...
                                X