Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Willows [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heel weinig reacties maar een bijzonder goede cake dit zeg!! Erf fraaie willows. Groot van vorm, knetteren erg lang. Zeer grote aanrader imo.

    Comment


      #17
      Geweldig mooie willows, erg mooie cake! Zit er volgende keer weer bij, idd een aanrader!!
      Dikke burst en zeer wijde langdurige knetterende fel witte boeketten.
      70:30 it's all in the mix!

      Comment


        #18
        Deze gratis bij mijn bestellingen gekregen. Leuke cake en prima voor 03:30u haha

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181231_145419.jpg
Vertoningen:1
Grootte:159,5 KB
ID:	1571236
        31/12 Knalle als een malle!

        Comment


          #19
          ik moet heel eerlijk zeggen ik had hem en ik ben hem nu alweer totaal vergeten. Echt veel indruk maakt deze dus niet. Had er meer van verwacht. De video zal ik er nog is bij zoeken die ik gemaakt heb kijken of er dan nog wat gaat dagen in mn gedachte haha maar goed teken is het niet. Goeie bakken droom ik jaren laten nog van
          365 days a year pyromaniac

          Comment


            #20
            Ik had deze gekregen als vervanger van een klein 19sh potje en daar was ik zeer blij mee! Mooie cake met een goeie effect grote. Misschien komt deze vanwege het toch wat lage tempo beter tot zijn recht per 2.
            Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

            Comment


              #21
              hier is de video zoals gezegd heb niet echt indruk gemaakt bij mij
              365 days a year pyromaniac

              Comment


                #22
                Nogal verschil tussen het filmpje van Fausto en het filmpje van vuurwerkpro. Bij de eerstgenoemde vind ik hem prachtig, de laatste valt wat tegen. Verschillende productiejaren wellicht?

                Comment


                  #23
                  Dat filmpje van vuurwerk pro is totaal niet hoe die bij mij in de straat stond te blazen. Hij was bij mij nog een tandje beter dan op de video van Fausto. Meerdere versies dus wederom helaas..

                  Comment


                    #24
                    Dit was bij ons in de straat best een aardige cake, maar echt veel indruk heeft ie niet gemaakt.

                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #25
                      Begin wat tam, einde toch wel fijn hoor:

                      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                      Comment


                        #26
                        Het is zeker geen tempobeul, maar je krijgt wel hele dikke effecten. De laatste salvo's zijn top.

                        Als onderdeel van een zelf samengesteld Evo-blokje:
                        - Willows in Color
                        - Diamonds in Gold
                        - Golden Willow Cracker
                        - Crackling Willows

                        Well, that depends...

                        Comment


                          #27
                          De crackling willows was een van de weinige cakes van evolution die me tegenviel, ik vond het niet echt goed gevuld en crackling staarten maar mager overkomen. Best een afknapper, heb nog een andere crackling cake staan van evo en hoop dat die het beter doet. Denk de minste uit deze lijn in mijn ogen, volgens mij is ie ook uit het assortiment.

                          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                          Comment

                          Working...
                          X