Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fast or Furious-3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16

    Hier op het einde 2x
    Vanaf 1.15

    Comment


      #17
      Deze had inderdaad erg grote effecten

      Comment


        #18
        Batch 2016 is anders dan die van 2015.

        3 stuks:

        ..

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            En dat voor €10,95

            Comment


              #21
              Ziet er inderdaad leuk uit! Tempo ligt ietwat laag, maar voor die €10,95 prima per twee te schieten.

              Comment


                #22
                Vandaag opgehaald.
                Heb de 2016 versie welk effect kan ik verwachten, kan iemand t goede filmpje posten van welke versie ik nu heb.
                Alvast bedankt!

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_182803.jpg
Vertoningen:1
Grootte:127,9 KB
ID:	1565022

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_182746.jpg
Vertoningen:1
Grootte:113,3 KB
ID:	1565023

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_182727.jpg
Vertoningen:1
Grootte:136,0 KB
ID:	1565024
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  #23
                  Vroeg ik me inderdaad ookal af, op sommige filmpjes gaat die vrij sloom.. terwijl het tempo op andere filmpjes juist weer goed is. Nu weet ik niet of ik ze dubbel moet gaan schieten!

                  Comment


                    #24
                    Hoop dat ik de versie heb bij Genius op film hierboven.
                    Vind t wel appart dat evo veel wordt besproken, maar echter niemand t andwoord weet?
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                      Vroeg ik me inderdaad ookal af, op sommige filmpjes gaat die vrij sloom.. terwijl het tempo op andere filmpjes juist weer goed is. Nu weet ik niet of ik ze dubbel moet gaan schieten!
                      En welk effect had jou FOF3 ?
                      Ik heb mijne niet geschoten, ben twee dozen vol cakes vergeten vanacht.
                      Tijd genoeg om iets leuks te bedenken voor volgend jaar
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        #26
                        Mijne ging sneller teminste niet veel sneller maar boekten waren mooi vol. Beter dan verwacht op filmpjes. Terwijl ik dacht dat hij ruim onderdeed voor de Nr 1,6,7 en daarom om 18.00 schoot. Jammer genoeg zelf niet gefilmd en me Kameraden ook niet.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                          Mijne ging sneller teminste niet veel sneller maar boekten waren mooi vol. Beter dan verwacht op filmpjes. Terwijl ik dacht dat hij ruim onderdeed voor de Nr 1,6,7 en daarom om 18.00 schoot. Jammer genoeg zelf niet gefilmd en me Kameraden ook niet.
                          Mag ik vragen welke effect je er in had zitten?
                          In dit topic staan totaal verschillende filmjpjes ervan.
                          Ben benieuwd welk effecf jij hebt gekregen ?
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            #28
                            Wat mij bij is gebleven zoiets als in het Filmpje van Genius. Maar dan per 1 geschoten. Dus misschien wel zoiets als het filmpje van moontan maar vond de mijne veel voller net iets sneller misschien maar niet veel sneller leeg voor het idee.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                              En welk effect had jou FOF3 ?
                              Ik heb mijne niet geschoten, ben twee dozen vol cakes vergeten vanacht.
                              Tijd genoeg om iets leuks te bedenken voor volgend jaar
                              Sorry ik lees je vraag nu pas, maar mijn 2016 versie deed 't precies hetzelfde als het filmpje van Moontan. Ik heb ze per twee geschoten & voor zo ver ik het me kan herinneren was het tempo daardoor perfect.
                              Voor het geld wat ik er in de Katan freakshop heb betaald waren dit erg leuke cakes, sierlijke effecten met een flinke burst.

                              Edit : Op het filmpje van Moontan lijken de effecten trouwens wel erg karig.. qua uitwerking zou ik zeggen dat het precies tussen het filmpje van Genius & Moontan inzit.

                              Comment


                                #30
                                --> Vuurwerkevents.nl <--

                                Comment

                                Working...
                                X