Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunbeam-1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Wij gaan dit meenemen in de evaluatie.
    En gaan kijken of we overeenstemming kunnen krijgen om deze dit jaar te compenseren..
    Het blauw moet er namelijk inzitten om dit product een toppertje te maken.

    Gr
    Marchel

    Hier al meer bekend over?

    Comment


      #92
      De sunbeam serie! Mooie cakes van Evo, eigenlijk stuk voor stuk toppertjes!

      Welke van de 5 vinden jullie het mooiste? Ik heb er 1 geschoten, de sunbeam 5, en was erg enthousiast.

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
        De sunbeam serie! Mooie cakes van Evo, eigenlijk stuk voor stuk toppertjes!

        Welke van de 5 vinden jullie het mooiste? Ik heb er 1 geschoten, de sunbeam 5, en was erg enthousiast.
        De Sunbeam 5 vond ik de mooiste, mede omdat die tails ook erg lang door branden en die mine was ook lekker agressief. De Sunbeam 1 was ook erg dik! Echter jammer dat in een latere batch de blauwe sterren niet zo blauw meer waren... Ook de Sunbeam 3 heb ik gehad. Dat was degene waar ik het meest naar uitkeek, maar die was het gewoon net niet, helaas voor mij. Hoewel die zich weer wel goed uitleent in combinatie met bijvoorbeeld een crackling willow cake.

        De Sunbeam 2 en 4 heb ik niet gehad, dus kan ik niet over oordelen.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #94
          Sunbeam 3 vond ik het juist het mooiste,
          Heb alleen Sunbeam 1 en 3 gehad. 2 graag gewild, maar die worden schaars, net als 4 en 5.
          There is no such thing as enough fireworks.

          Comment


            #95
            Ik heb alleen de Sunbeam 4 een keer in de collectie gehad. De keuze is toen op de 4 gevallen omdat ik die persoonlijk de mooiste vond op basis van de beelden hier op het forum. Live in de straat vond ik het een prachtige cake. Hele dikke staarten die lang branden. Zo lang dat ze zelf weer ietsjes naar beneden vielen tijdens het branden.

            De overige Sunbeam's heb ik nooit gehad en kan ik dus ook niet beoordelen. Ik vind het wel leuk om te zien bij dit soort producten dat iedereen zijn eigen favoriet heeft!

            Comment


              #96
              Ik zou vandaag eigenlijk Sunbeam-4 ophalen, maar helaas... Ik hoop dat ik Sunbeam-1 of 5 nog een keertje tegenkom in een freakwinkel in mijn regio, maar die kans zal steeds kleiner worden vrees ik.

              Wel echt een gave lijn die Sunbeams!

              Comment


                #97
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5867.jpg
Vertoningen:1
Grootte:189,7 KB
ID:	1604524

                Deze top cake opgehaald in Almere, samen met de Sunbeam 3. Blijft een geweldig ding. Zou hem het liefst willen bewaren maar hij gaat toch de lucht in vanavond

                Comment


                  #98
                  Sunbeam 3 is ook super dik! Die ga je ook zeker waarderen!

                  Comment


                    #99
                    Geniet ervan! Echt hele gave cakes die ik heel wat heb weggestookt.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #Jaloers...

                      Ik denk dat zeker de tails van de 1 zich nog goed staande zullen houden, ondanks de harde wind. Deze lijn mis ik wel enorm trouwens. Sunbeam 5 was mijn persoonlijke favoriet, maar het zijn allemaal toppers!
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment

                      Working...
                      X