Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunbeam-3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Prachtig! Altijd leuk om iets bijzonders op straat te zetten. Ben erg benieuwd, heb deze op de lijst gezet, vervolgd door Golddigger van China Red even een crackling stukje

    Comment


      #17
      B-E-A-utiful

      Ik schiet deze eerst en daarna twee keer de Crackling Willows in V-shape.

      Comment


        #18
        Is er al iets meer bekend over wanneer we meer filmpjes hiervan kunnen verwachten?

        Comment


          #19
          als t goed is worden dit weekend de containers gelost zover ik begrepen heb. Marchel kennende worden er (mits mogelijk) dezelfde avond nog films gemaakt.
          https://www.houtse-bazar.nl

          Comment


            #20
            Beste 500-grammer die ik had. Werkelijk waar prachtig ding! Please evo verander niks aan deze beauty.

            Comment


              #21
              Dit was met afstand de mooiste cake van de avond. De hele lucht gevuld met die prachtige dikke tails, wat een gaaf ding zeg! Inderdaad: helemaal niets aan veranderen!
              Work is the curse of the drinking class

              Comment


                #22
                Hopelijk heeft iemand hiervan een straat filmpje, ben erg benieuwd!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door booomy Bekijk bericht
                  Hopelijk heeft iemand hiervan een straat filmpje, ben erg benieuwd!
                  Die is gemaakt, volgt snel!
                  Wat een kicke bak dit zeg, waren we het allemaal over eens. Heel tof effect, mooie tijdsduur, gewoon de tijd om echt te genieten van deze bak. Prijzen van deze lijn liggen hoog, komt door kwaliteit, volume en afname natuurlijk. Ik vraag me af of de "gewone consument" deze bak voor deze prijs kan waarderen, de vuurwerk liefhebbers zullen deze bak en het effect heel anders waarderen namelijk.

                  Hoe dan ook, complimentje voor Marchel, unieke bak en dikke aanrader qua effect!

                  Comment


                    #24
                    Ja het mooie is: Iedereen kijkt continue de lucht in om de boeketten te zien. Nu krijgen ze enorme dikke staarten te zien met hele heldere kleuren en goede crackling die elkaar in goed tempo opvolgen. Hoorde van iedereen dat ze hem prachtig vonden en ik was het ermee eens.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                      Die is gemaakt, volgt snel!
                      Wat een kicke bak dit zeg, waren we het allemaal over eens. Heel tof effect, mooie tijdsduur, gewoon de tijd om echt te genieten van deze bak. Prijzen van deze lijn liggen hoog, komt door kwaliteit, volume en afname natuurlijk. Ik vraag me af of de "gewone consument" deze bak voor deze prijs kan waarderen, de vuurwerk liefhebbers zullen deze bak en het effect heel anders waarderen namelijk.

                      Hoe dan ook, complimentje voor Marchel, unieke bak en dikke aanrader qua effect!
                      Het is idd een prachtige cake. Ik stond er pal onder omdat ik aan t fakkelen was maar echt een prachtig uitgewerkt waaier.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        En de film zoals beloofd!

                        Comment


                          #27
                          Ik heb er 2 tegelijk geschoten. Zit in dit filmpje vanaf 10:24

                          Laatst aangepast door Huit; 2 January 2016, 00:14.

                          Comment


                            #28
                            Ik zag trouwens iets bijzonders bij deze cake toen ik een ontsteker wilde monteren. Er zit naast e ingang van de lont op de buis een dopje. Dit dopje kun je verwijderen en dan past daar precies een ontsteker in. Heb er wat foto's van gemaakt.







                            Comment


                              #29
                              Nog een straatfilmpje. Geen al te beste kwaliteit helaas

                              Work is the curse of the drinking class

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Huit Bekijk bericht
                                Ik zag trouwens iets bijzonders bij deze cake toen ik een ontsteker wilde monteren. Er zit naast e ingang van de lont op de buis een dopje. Dit dopje kun je verwijderen en dan past daar precies een ontsteker in. Heb er wat foto's van gemaakt.







                                Viel me op bij de Sunbeam 2 ook idd. Net als Cafferata Showtime lijn. Netjes!

                                Comment

                                Working...
                                X