Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Volgens mij is een mogelijke reden van afkeur al genoemd hier > effecten tot aan de grond...overigens staat er in de beginpost blocade, dat moet brocade zijn?

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
      Volgens mij is een mogelijke reden van afkeur al genoemd hier > effecten tot aan de grond...overigens staat er in de beginpost blocade, dat moet brocade zijn?
      De reden van afkeur was volgens het constaterings rapport dat er 1 van de 10 uit elkaar klapte.
      En daar moeten we het mee doen.

      Dat is ook waarom ik rond gevraagd heb.

      Gr
      Marchel
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #48
        Hallo marchel ik heb een heel karton weggeschoten en heb met geen enkele cake problemen gehad heb ze wel allemaal elektrische ontstoken !!!

        Comment


          #49
          Worden deze dit jaar (versie 2016) nog op een demo geschoten?
          Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

          Comment


            #50
            Zoals beloofd de sterren vervangen door ti salutes. Prima knal hoor!
            Ook het goud blijft mooi. Duurt lekker lang met prima tempo.

            Comment


              #51
              Prima cake dit!! Staat er voor volgend jaar ook weer op!

              Comment


                #52
                Lekkere cake, dit jaar een herkansing gegeven, en hij was zoals ie hoorde te zijn. Zeker voor een freakprijsje ook goede prijs/kwaliteitverhouding. Volgend jaar weer

                Comment


                  #53
                  Was absoluut een mooie cake! Voor de juiste prijs neem ik hem weer. Viel mij wel op dat ik geen sterren bij de salutes had maar ook geen ti-salute enkel flashes. Iemand anders dit ook opgevallen?

                  Comment


                    #54

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyrorace Bekijk bericht
                      Was absoluut een mooie cake! Voor de juiste prijs neem ik hem weer. Viel mij wel op dat ik geen sterren bij de salutes had maar ook geen ti-salute enkel flashes. Iemand anders dit ook opgevallen?
                      heb deze vorig jaar gehad en bij mij zaten er wel blink sterren bij dus apart indd.
                      Neemt trouwens niet weg dattie niet goed was want was erg versteld van dit kleine ding, goud bleef lekker lang hangen!

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door PyroLunatic010 Bekijk bericht
                        heb deze vorig jaar gehad en bij mij zaten er wel blink sterren bij dus apart indd.
                        Neemt trouwens niet weg dattie niet goed was want was erg versteld van dit kleine ding, goud bleef lekker lang hangen!
                        Precies! En het gaat om hoe hard de salutes zijn en die waren voor mij prima!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daaanvdb Bekijk bericht
                          Ziet er mooi uit!

                          Comment


                            #58
                            Helaas van de zijkant gefilmd maar wel een mooi ding.


                            (Geknipt uit mijn vuurwerkshow, zie: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...Show-2016-2017)

                            Comment


                              #59

                              Comment


                                #60
                                Heb m besteld. Ik heb alleen ff geen iedee of ik nu blinkers of salutes kan verwachten? Ben t overzicht ff kwijt door alle filmpjes
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X