Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb nog C, D, E en F over van vorig jaar en 'm opnieuw besteld. Zit zelf te denken aan volgorde:
    A -> B -> C -> C -> D -> D -> E&E -> F&F

    Iemand ervaring mee of andere leuke ideen? Kan 'm ook vanaf pot C dubbel doen, maar weet niet of dat zo tof is...

    Comment


      misschien juist niet dubbel achter elkaar maar afwisselen dus b.v. voor c en d: C-D-C-D zou idd niet alle 4 dubbel de lucht in gooien.

      Waarom heeb je A en B al wel opgestookt overigens? Los geschoten?

      Comment


        Deze dit jaar ook voor de eerste keer in de collectie. Vind wel wat hebben 6 cakes met 20 shots. Weet niet vind ze op 1 of andere manier meer handelbaar.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
          Deze dit jaar ook voor de eerste keer in de collectie. Vind wel wat hebben 6 cakes met 20 shots. Weet niet vind ze op 1 of andere manier meer handelbaar.
          Zelfde verhaal hier. Deze dit jaar voor het eerst in de collectie. Prachtige cakes
          31/12 Knalle als een malle!

          Comment


            Had hem vorig jaar ook, weet niet welke versie, maar wat een mooie cakebox, Ik had in het begin wel een paar bombettes die niet knalden in de lucht maar wat een mooie kleuren en de effecten bleven ook nog aardig overeind ondanks de harde wind. Echt een aanrader en ook makkelijk door te lonten.

            www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

            Comment


              Blijft een topbak.
              Dit jaar gelukkig ook weer in de collectie.
              Hopelijk geen wind dan komt deze het best tot zijn recht met al dat goud.
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                Is hij dit jaar als compound? Zit nog te twijfelen om deze toe te voegen
                Fireworks it's an art not a crime

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyrokegel Bekijk bericht
                  Had hem vorig jaar ook, weet niet welke versie, maar wat een mooie cakebox, Ik had in het begin wel een paar bombettes die niet knalden in de lucht maar wat een mooie kleuren en de effecten bleven ook nog aardig overeind ondanks de harde wind. Echt een aanrader en ook makkelijk door te lonten.

                  Kleinigheidje maar je mist een S.

                  Ecstacy ipv Ectacy

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Rumbie Bekijk bericht
                    Is hij dit jaar als compound? Zit nog te twijfelen om deze toe te voegen
                    Volgens mij niet, gewoon zelf doorlonten..
                    Zo in mijn sas met sas..

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Geert.98 Bekijk bericht
                      misschien juist niet dubbel achter elkaar maar afwisselen dus b.v. voor c en d: C-D-C-D zou idd niet alle 4 dubbel de lucht in gooien.

                      Waarom heeb je A en B al wel opgestookt overigens? Los geschoten?
                      Jup. Goed punt om voor afwisseling te gaan. Neig nu naar:

                      A, B, C, D, C, D, E&E, F&F.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                        Kleinigheidje maar je mist een S.

                        Ecstacy ipv Ectacy
                        Hahahaha, stom zeg. Bedankt, ik heb hem aangepast.
                        www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Rumbie Bekijk bericht
                          Is hij dit jaar als compound? Zit nog te twijfelen om deze toe te voegen
                          NEM is 2145 gram dus dat mag geen compound zijn. Hoeft ook niet, is makkelijk door te lonten.
                          www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door cerv Bekijk bericht
                            Jup. Goed punt om voor afwisseling te gaan. Neig nu naar:

                            A, B, C, D, C, D, E&E, F&F.
                            Sounds like a plan. Je zou ook er voor kunnen kiezen om de gene met coconut/crackling dubbel te schiete (D en E meen ik?) Of juist degene waarvan jij denkt dat ze het minst vol zijn op zichzelf, dan haal je er het maximale uit.

                            Comment


                              Ik lees in de update van Orthen dat deze dit jaar niet leverbaar is. Is dit in het algemeen of Orthen specifiek?

                              Niet leverbaar:
                              Reeds is bekend geworden dat de volgende artikelen niet leverbaar zijn:
                              - Artikel nummer: 14912 Noi-z
                              - Artikel nummer: SSB-120-A Visions of Ecstacy
                              - Alle Dumbum artikelen *

                              * Reeds bestelde artikelen zijn door Eurostar/Klasek wel gegarandeerd.
                              M.a.w. hiervoor hoeven geen vervangers voor aangedragen te worden.

                              Voor diegene die nog geen vervangend product heeft doorgegeven m.b.t. de Noi-z en Visions of Ecstacy. Vragen wij dit zo spoedig mogelijk te doen!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
                                Ik lees in de update van Orthen dat deze dit maar niet leverbaar is. Is dit in het Algemeen of Orthen speciefiek?

                                Niet leverbaar:
                                Reeds is bekend geworden dat de volgende artikelen niet leverbaar zijn:
                                - Artikel nummer: 14912 Noi-z
                                - Artikel nummer: SSB-120-A Visions of Ecstacy
                                - Alle Dumbum artikelen *

                                * Reeds bestelde artikelen zijn door Eurostar/Klasek wel gegarandeerd.
                                M.a.w. hiervoor hoeven geen vervangers voor aangedragen te worden.

                                Voor diegene die nog geen vervangend product heeft doorgegeven m.b.t. de Noi-z en Visions of Ecstacy. Vragen wij dit zo spoedig mogelijk te doen!
                                Wellicht alleen voor Orthen zelf, aangezien de 2018 batch wel al (deels) in NL in de bunkers staat..

                                Comment

                                Working...
                                X