Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magnus Maximus 84's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hoop zo dat deze bak het op de demo's net zo goed doet als op de film want hoe die er nu uitziet moet die gewoon mee naar huis en per 2 de lucht in
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
      Vandaar ook de prijs denk ik! Eigenlijk zeggen grammen mij niet zoveel! Daardoor zijn de effecten niet bijster groot, maar het recept van deze box door het kleurgebruik gewoon goed! Ik vind het geen saaie box!
      Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik denk wel dat het goed is als mensen beseffen dat het geen 2kg kruit is en de effecten dus kleiner zijn dan sommigen denken.

      Comment


        #48
        Een prima product als ik het zo zie. De reacties hier liegen er ook niet om. Misschien wat om inderdaad per 2 te gaan schieten, prijs maakt dat ook wel weer mogelijk.

        Comment


          #49
          Leuk product mooie heldere kleuren zo op de film leuke salvos.
          Leuk voor opbouw in een show.

          Comment


            #50
            voor de mensen die deze willen zou ik maar eerst aan je dealer vragen hoeveel hij er heeft!!! mijn dealer in de buurt had er maar 2 en ze zei dat alle winkeliers er maar 2 krijgen vandaar dat ik het even hier neer zet op het forum

            Comment


              #51
              Ik snap de hype om deze bak niet zo goed.
              Ik heb hem live gezien en de kleurtjes zijn erg leuk maar daar is ook alles mee gezegd imo. De effecten zijn echt klein en alleen vol doordat er aardig wat bombettes tegelijk omhoog gaan.
              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

              Comment


                #52
                Ook wij krijgen maar 1 karton, is dus 2 stuks

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                  Ik snap de hype om deze bak niet zo goed.
                  Ik heb hem live gezien en de kleurtjes zijn erg leuk maar daar is ook alles mee gezegd imo. De effecten zijn echt klein en alleen vol doordat er aardig wat bombettes tegelijk omhoog gaan.
                  Je zegt nu dat het geheel goed gevuld is, dus waarom zeuren over de effecten van een bombette? Je ziet toch dat het de bedoeling is dat de lucht mooi vol komt door het tempo?!
                  Laatst aangepast door Airforce; 26 November 2015, 20:16.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                    Je zegt nu dat het geheel goed gevuld is, dus waarom zeuren over de effecten van een bombette? Je ziet toch dat het de bedoeling is dat de lucht mooi vol komt door het tempo?!
                    Ik zeur niet, ik geef alleen mijn mening.
                    Betekenis imo
                    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                      Ik zeur niet, ik geef alleen mijn mening.
                      Betekenis imo
                      Het staat niet in contrast met elkaar wat je zegt. Kan je leuk roepen dat het je mening is, maar ook een mening kan kant noch wal raken. Wat boeit de grootte van een boeket als het om het up tempo/salvo's gaat?! Gewoon een moooe heldere bak met een goed gevulde lucht en een heerlijk tempo.

                      Comment


                        #56
                        Waarom zo aangevallen? Probeer je je eigen (mis)koop te verdedigen?

                        Het zijn gewoon hele kleine boeketten. Ik zeg inderdaad dat het vol is maar daar worden de boeketten niet groter van. De lucht is simpelweg niet goed gevult zoals je zegt. Of jij moet live een andere versie hebben gezien.
                        Laatst aangepast door Samenvuurwerkkopen; 28 November 2015, 07:58.
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          #57
                          Vind hem zelf niet speciaal. De kleurtjes zijn leuk naar daarmee is het gezegd wat mij betreft. Zachte burst eentonig effect

                          Comment


                            #58
                            Heb 'm gekocht vanwege de kleuren en crossettes. Bij deze ging het mij er niet om hoe groot het effect of de burst is. Ik vind de combinatie gewoon geweldig en past zeer zeker in een showtje, of als stand alone in de vooravond. Alleen adviesprijs zou ik er nooit voor geven, maar met een leuke freakkorting zeker te doen en deze duurt ook nog eens redelijk lang. Mij zul je niet horen klagen.

                            Comment


                              #59
                              Boeketten klein klopt.
                              Maar deze bak moet het hebben van de kleuren en tempo.
                              Zo op het filmpje vindt ik het wel geslaagd.
                              Mooi crossetes en up tempo boektten best een uniek bak zo

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                                Waarom zo aangevallen? Probeer je je eigen (mis)koop te verdedigen?

                                Het zijn gewoon hele kleine boeketten. Ik zeg inderdaad dat het vol is maar daar worden de boeketten niet groter van. De lucht is simpelweg niet goed gevult zoals je zegt. Of jij moet live een andere versie hebben gezien.
                                " en alleen vol" is wat jij zei, dus je spreekt jezelf weer tegen. Ik wil niks verdedigen, heb de bak ook niet en hij komt er ook niet. Je zegt alleen dingen die elkaar tegenspreken en/of niet kloppen, daar heb ik moeite mee.

                                Comment

                                Working...
                                X