Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magnus Maximus 84's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ziet er leuk uit. Ik wacht nog wel even een winkel demo af, want het zou niet de eerste keer zijn enz enz enz...

    Comment


      #32
      zeker een mooi bakkie. wacht eerst de winkeliers demo af voor dat ik hem gaat kopen

      Comment


        #33
        Echt zelden zulke prachtige heldere kleuren gezien!

        Comment


          #34
          Dankzij de kleurencombi's en crossettes valt deze me natuurlijk op. Ik heb het idee dat de blauwe peony's met mc pistil in de Z3 beter zijn uitgevoerd, lijken hier wat rommeliger en kleiner, dus dat is afwachten op productiemateriaal. Ik had ook best wat meer afwisseling willen zien dan 4 cakes precies hetzelfde. Maar dat zijn kleine minpuntjes van één van de leukere nieuwe dingen van Rubro dit jaar (met Z3, verder weinig boeiends imho)

          Comment


            #35
            ik vind de kleuren in één woord "kleur-rijk", mooie bak heren van Rubro.
            echt een leuke nieuwkomer..
            naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

            Comment


              #36
              De officiële productvideo staat online op YT zag ik net:

              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #37
                Wauw, die kleuren komen er zo goed uit :O
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  #38
                  De kleuren zijn echt top van deze cake. Toch twijfel ik vanwege de Raptor en Razor boxen welke zo zwaar tegenvielen... en deze zitten ook per 2 in een omdoos, tegen een lagere prijs.
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                    De kleuren zijn echt top van deze cake. Toch twijfel ik vanwege de Raptor en Razor boxen welke zo zwaar tegenvielen... en deze zitten ook per 2 in een omdoos, tegen een lagere prijs.
                    .

                    Daar hebben ze bij Rubro echt wel van geleerd hoor!!
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #40
                      De kleuren zijn echt mooi. Hier word ik wel vrolijk van!

                      Comment


                        #41
                        Waar ik me met name zorgen over maak is het kruitgewicht. 980 gram zag ik op Vuurwerkbieb. Dat lijkt mij niet veel voor zo een box.

                        Comment


                          #42
                          Vandaar ook de prijs denk ik! Eigenlijk zeggen grammen mij niet zoveel! Daardoor zijn de effecten niet bijster groot, maar het recept van deze box door het kleurgebruik gewoon goed! Ik vind het geen saaie box!
                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            #43
                            Dat is inderdaad niet veel, maar de heren van Wolff kunnen het ook met weinig kruit

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                              Dat is inderdaad niet veel, maar de heren van Wolff kunnen het ook met weinig kruit
                              Ja. en rubro ook

                              Comment


                                #45
                                En anders Broekhoff wel.

                                Maar ik vind deze bak echt ontzettend mooi zoals die te zien is op het filmpje. Zeer mooie kleuren. Deze staat dan ook erg hoog op mijn verlanglijstje.

                                Comment

                                Working...
                                X