Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Celestial Dancer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Celestial Dancer

    Artikelnummer: 630
    Artikelnaam: Celestial Dancer
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 7
    Effectomschrijving: NIEUW! Een 7 shots kwaliteitscake voor een spotgoekope prijs! Crackling staarten to the MAX!
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Kartoninhoud: 36 stuks
    Richtprijs: 7,50

    O.a. te koop bij: Rubro.nl



    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 1 February 2016, 18:36.

    #2

    Comment


      #3
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #4
        Deze 2x besteld om eens te proberen komend jaar. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit uit 8 gram per shot kunnen halen zoals dat filmpje, maar voor de prijs kan het ook niet tegenvallen Leuk voor de vooravond!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
          Deze 2x besteld om eens te proberen komend jaar. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit uit 8 gram per shot kunnen halen zoals dat filmpje, maar voor de prijs kan het ook niet tegenvallen Leuk voor de vooravond!
          Dat filmpje was productie, zo uit de kartons die geleverd gingen worden aan de Dealers destijds. Dus bij jou in de straat zouden ze net zo moeten zijn. Inmiddels is dit artikel alweer een jaar uit het assortiment, er zijn alleen nog restvoorraden bij enkele winkeliers te krijgen.
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #6
            Thanks voor de info! Ik twijfelde al bij het filmpje, dus ging maar van het 'slechtste' uit. Misschien haal ik er nog wel wat bij dan

            Comment


              #7
              Ik heb er 6 van gemaakt in totaal ik zie later wel wat ik er mee ga doen.

              Comment


                #8
                hmmm, deze zien er toch wel leuk uit voor die 2 euro per stuk..

                Heb er ook maar even 5 besteld

                Comment


                  #9
                  Heb er ook maar 2 euro voor betaald maar.. Meh. Heel erg teleurstellend. 7 schoten is echt veel te weinig. De oude Pro-line Raider had 19 schoten voor 3,50 en die ging veel langer door ook per tail.
                  [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                  Comment

                  Working...
                  X