Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multi Shock

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Filmpje van deze topper

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 4 February 2008, 22:13.
    Remember, remember, the thirty- first of december!

    Comment


      #17
      Fijne cake, de burst klinkt flink hard, de boeketten zijn daarbij ook niet slecht, al zijn ze wel erg snel verdwenen. Prijs van slechts 10 euri, als ik op de film af ga, zeker het geld waard.

      Comment


        #18
        Effect was bij mij hetzelfde als op het filmpje, dus het is zeker een aanrader. De naam is alleen raar, want deze pot heeft helemaal niks met de Shock te maken.

        Comment


          #19
          Deze pot had ik ook, kon alleen het effect vanwege de mist niet zo goed zien maar de knallen waren toppie
          Vuurwerk is een passie!

          Comment


            #20
            Ik vond hem ook best wel mooie vind 10 euro zekkers waard.. dit jaar ben ik van plan om der 4 van te koopen en dan doorloten

            Comment


              #21
              10 Euro voor 260 Gram kruit is geweldig goed. Nog een filmpje. Filmpje komt van VDR Vuurwerk

              Laatst aangepast door jejestilo074; 12 April 2008, 18:42.

              Comment


                #22
                helemaal geweldig zeker voor die 10 euro.
                Komt volgend jaar zeker weer in mij collectie

                Comment


                  #23
                  prijs voor dit jaar bedraagt 12,50 euro (als je geluk hebt krijg je hem weer met kortingen binnen voor 7,50 ofzo )

                  Comment


                    #24
                    Nieuw filmpje: http://www.vuurwerkfan.nl/video/B&W2...slides/01.html
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #25
                      erg goedkoop maar zeer mooi potje
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Laatst aangepast door pigi.; 2 September 2010, 19:40.
                      Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                      Comment


                        #26
                        Goede grote rode en groene waves met een finale, voor 12,50 zeker geen miskoop!

                        Comment


                          #27
                          hier kost ie 10 euro ga er zekers een paar van halen...
                          Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

                          Comment


                            #28
                            ik heb deze ook afgestoken. wat een top cake is dit voor 11 euro heb 25 shots een lekker snel tempo, zeer harde burst, en suer grote boeketten

                            zeker een aanradar!!!!!!!!

                            Comment


                              #29
                              Oud en Nieuw 2008-2009
                              Met dank aan Sweetlaker


                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                                #30
                                mooi filmpje bij deze zie je de effecten wat beter, en wat dacht je? hij is voorbij, en toen kwam de finale...:P
                                Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

                                Comment

                                Working...
                                X