Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
  1. #16
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    We hebben weer geboekt voor dit festijn met m'n gabbertje en de vrouwen. Vliegen lekker op Genua, met de trein een klein stukje naar Recco, uitstappen in het centrum, kort wandelingetje naar Hotel Elena en genieten maar.
    Vier veilig, vier legaal!

  2. Deze 2 gebruikers waarderen MichelAngelo voor het bericht:


  3. #17
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.453
    Thanks
    41.039
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Mooi om te zien MichelAngelo, veel voorpret alvast gewenst.
    Toch een festival wat ik wel een keer mee wil pakken nog.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #18
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Dit jaar lijkt het erop dat ik een avond van dit festival mee ga maken. Ga op vakantie naar Italië deze zomer, in de buurt van Recco. En heb mijn vriendin zover weten te krijgen dat we iets later boeken als wat eerst de planning was..

    Door de jaren heen al veel Recco filmpjes gezien van 1PYRO8. Moet het nog live mee gaan maken maar het is volgens mij geen kinderachtig vuurwerk daar in Recco.

    Kan iemand mij misschien vertellen waar ik het best kan gaan staan als ik zo dicht mogelijk op 't geweld wil staan?

  5. Deze gebruiker waardeert Firecrack-R voor het bericht:

    3xh

  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
    Dit jaar lijkt het erop dat ik een avond van dit festival mee ga maken. Ga op vakantie naar Italië deze zomer, in de buurt van Recco. En heb mijn vriendin zover weten te krijgen dat we iets later boeken als wat eerst de planning was..

    Door de jaren heen al veel Recco filmpjes gezien van 1PYRO8. Moet het nog live mee gaan maken maar het is volgens mij geen kinderachtig vuurwerk daar in Recco.

    Kan iemand mij misschien vertellen waar ik het best kan gaan staan als ik zo dicht mogelijk op 't geweld wil staan?
    Er worden in totaal 6 shows geschoten van 2 posities. Dus je moet een keuze maken welke kant je graag wil gaan zien. Het is aan te raden om aan de linkerkant van de baai te gaan staan ( +- 100m bij de pizzaria vandaan ). Met name als Vaccalluzzo gaat schieten is het puur genieten.

  7. Deze gebruiker waardeert DsNL voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.410
    743 waarderingen in 262 posts
    Hier nog een filmpje van mij uit 2010, dan weet je hoe het er uit kan zien als je inderdaad aan de linkerkant vooraan staat

  9. Deze 2 gebruikers waarderen MjB voor het bericht:


  10. #21
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.453
    Thanks
    41.039
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Gruwelijke film MjB, dank voor het posten.
    Heerlijk geweld hoor, die steppers zijn heerlijk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #22
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
    Er worden in totaal 6 shows geschoten van 2 posities. Dus je moet een keuze maken welke kant je graag wil gaan zien. Het is aan te raden om aan de linkerkant van de baai te gaan staan ( +- 100m bij de pizzaria vandaan ). Met name als Vaccalluzzo gaat schieten is het puur genieten.
    Afgelopen jaar werd alleen Vaccalluzzo links van de baai geschoten. wij stonden ook links. (Het is een rechte strook voor het strand wat afgezet is met hekwerk). Mooi, maar ze schoten zo breed dat er toch het eea achter de gebouwen links verdween. De eerste dag stonden we aan de rechterkant en zagen we het heel goed (werd alles overdag en 's avonds ook rechts van het strand geschoten). Dat was een geluk want de wind stond naar links en daar kreeg je alle rommel op je toupet.
    Dit jaar zitten we in hotel Helena rechts van de baai. Dat staat binnen de afzetting en heeft een terras. Daar gaan we plaats nemen met een fles wijn en een pizza. Eerste rang!
    Vier veilig, vier legaal!

  12. Deze gebruiker waardeert MichelAngelo voor het bericht:


  13. #23
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Bedankt voor de snelle reacties allemaal. Ik dacht, dat zal nog wel even duren nu iederen met z'n hoofd bij Fallas zit.

    6 shows vanaf 2 kanten, aha. Maar 3 shows per avond toch? (7 sept 3 & 8 september 3). En dan om en om linkerkant/rechterkant?

    Of mis ik iets er zijn er 6 shows op één avond..?

  14. #24
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
    Bedankt voor de snelle reacties allemaal. Ik dacht, dat zal nog wel even duren nu iederen met z'n hoofd bij Fallas zit.

    6 shows vanaf 2 kanten, aha. Maar 3 shows per avond toch? (7 sept 3 & 8 september 3). En dan om en om linkerkant/rechterkant?

    Of mis ik iets er zijn er 6 shows op één avond..?
    Nee drie shows per avond. En ook nog een dagshow op de eerste dag. Alleen de laatste op de tweede avond schoot Vaccalluzzo afgelopen jaar van de linker kant.
    En je mag natuurlijk de gruwelijke mascoli van alle zes de wijken niet missen. Twee daarvan vorig jaar op het strand (een links, een rechts). De rest op verschillende plekken in de rivierbedding. Enkel daarvan overdag, andere 's avonds. Ik heb begrepen dat er dit jaar wat veranderd, maar wat dat is geen idee.
    Vier veilig, vier legaal!

  15. #25
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Hier ons filmpje van de laatste show 2015 aan de linker kant van Vaccalluzzo...

    Vier veilig, vier legaal!

  16. Deze gebruiker waardeert MichelAngelo voor het bericht:


  17. #26
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
    Afgelopen jaar werd alleen Vaccalluzzo links van de baai geschoten. wij stonden ook links. (Het is een rechte strook voor het strand wat afgezet is met hekwerk). Mooi, maar ze schoten zo breed dat er toch het eea achter de gebouwen links verdween. De eerste dag stonden we aan de rechterkant en zagen we het heel goed (werd alles overdag en 's avonds ook rechts van het strand geschoten). Dat was een geluk want de wind stond naar links en daar kreeg je alle rommel op je toupet.
    Dit jaar zitten we in hotel Helena rechts van de baai. Dat staat binnen de afzetting en heeft een terras. Daar gaan we plaats nemen met een fles wijn en een pizza. Eerste rang!
    Is dat terras nog enigszins vrij/leeg die avonden dat je weet? En is het alleen toegankelijk voor Hotelgasten of ook (eventueel tegen betaling) voor random mensen die er een drankje willen doen en genieten van een paar sterren in hun nek

  18. #27
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
    Is dat terras nog enigszins vrij/leeg die avonden dat je weet? En is het alleen toegankelijk voor Hotelgasten of ook (eventueel tegen betaling) voor random mensen die er een drankje willen doen en genieten van een paar sterren in hun nek
    Heerlijk gezegd geen idee. Ben bang dat het alleen voor hotelgasten is. De weg er aantoe is 's middags namelijk al gesloten. Tenminste dat was vorig jaar zo.
    Vier veilig, vier legaal!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •