Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 59
  1. #31
    Banned
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Berichten
    275
    Thanks
    105
    99 waarderingen in 67 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
    Als iedere vuurwerk afsteker deze instelling had dan was het een enorme puinzooi geweest in Nederland.
    Er kunnen niet overal van die wagentjes rondrijden.\
    En zoals ik al gezegd heb, je geeft de mensen die een vuurwerkverbod willen alleen maar voer om te zeiken.
    Ik moet zelf ook weer aan het werk naar nieuwjaarsdag,dus de gemeente ook.Er zijn speciale periodes in het jaar dat het bij ons extra druk is en dat geld bij de gemeente ook.Wat een hoop moraalridders hier.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    kerel, je maakt zelf een rotzooi dan is het normaal dat je het zelf opruimt toch?
    Dat heeft niets te maken met moraalridders, dat heeft te maken met normale fatsoensnormen.
    Het gaat mij er niet om dat je zelf aan het werk moet en de gemeente dus ook, het gaat mij erom dat je je eigen troep opruimt.
    Greetzz
    Eer was was was, was was is!

  3. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  4. #33
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Ik ruim het ook op, al moet ik wel eerlijk bekennen dat was vroeger ook zo dat het ook sfeer heeft als het er nog netjes ligt.
    Er is uitbundig gefeest, kan het niet goed uitleggen zal wel door vroeger komen.

  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
    Ik moet zelf ook weer aan het werk naar nieuwjaarsdag,dus de gemeente ook.Er zijn speciale periodes in het jaar dat het bij ons extra druk is en dat geld bij de gemeente ook.Wat een hoop moraalridders hier.
    Die moraalridder mag je lekker voor je houden, ik heb altijd mijn vuurwerk opgeruimd tot op de laatste snippers en ja daar zaten ook 100.000 klappers tussen.

    Als je zelf rotzooi maakt ruim je het ook zelf op. Je gooit toch ook geen snoeppapiertjes of verpakkingen op straat en verwacht dat de gemeente dit opruimt?

  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
    Ook ik ben van mening dat opruimen er gewoon bij hoort. Zo geef je de tegenstande4s iig niet nog iets om over te zeuren. En vind t ook altijd wel gezellig aangezien de hele buurt helpt.
    Dit heb ik ook, het is onderdeel van oud en nieuw en je beleeft je vuurwerk nog een keer maar dan op een andere manier.

  7. #36
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Vroeger was het ook normaal dat de mensen van de reiniging nieuwjaars fooi kregen heb dat goed meegemaakt knaak hier, piek daar 5je daar weer een knaak om dank en respect te tonen. Mij pa nam oliebollen of broodjes koffiekan erbij naar buiten nou en dan lekker koffie drinken dan waren ze de haarden aan het ruimen van oud en nieuw. Saamhorigheid !

  8. #37
    VWC-Lid fireworkfreak24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    414
    Thanks
    114
    693 waarderingen in 168 posts
    Gewoon ieder jaar netjes opgeruimd (her en der lag er misschien nog wel een snipper of stok)

    Naam: 01012008015.jpg
Bekeken: 122
Grootte: 246,4 KB

    Tegenwoordig gaat het direct de vuurkorf in (na controle van de tubes) en s'nachts na het stoken even de bezem door de straat.

  9. #38
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Ik ruim alles s'avond al op. Laat het even een half uurtje afkoelen en zet dan alles in de schuur. De volgende dag kijk ik of alles netjes is afgegaan en er geen kruit meer in zit, zodat het de vuilcontainer in kan. Dit jaar heb ik wat veel grote cakes, dus ik rij denk ik maar naar de milieustraat. Nu heb ik geen matten (nooit eigenlijk), dus dat scheelt aanzienlijk veel opruimwerk (tevens zijn de buren van de (illegale) matten, dus overtreffen heeft toch geen zin). Ook de wondertollen, kanonslagen, babypijlen en Jumping Jacks zijn hier al heel lang verleden tijd, maar vroeger ruimde ik dat ook allemaal netjes op.

  10. #39
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik ruim alles s'avond al op. Laat het even een half uurtje afkoelen en zet dan alles in de schuur. De volgende dag kijk ik of alles netjes is afgegaan en er geen kruit meer in zit, zodat het de vuilcontainer in kan. Dit jaar heb ik wat veel grote cakes, dus ik rij denk ik maar naar de milieustraat. Nu heb ik geen matten (nooit eigenlijk), dus dat scheelt aanzienlijk veel opruimwerk (tevens zijn de buren van de (illegale) matten, dus overtreffen heeft toch geen zin). Ook de wondertollen, kanonslagen, babypijlen en Jumping Jacks zijn hier al heel lang verleden tijd, maar vroeger ruimde ik dat ook allemaal netjes op.
    is jou schuur gemaakt van brandwerend materiaal? als je niet zeker weet of alles af is gegaan, kun je het dan niet beter voor de schuur zetten? ik wil je de les niet lezen hoor, maar het viel me gewoon op
    Youtube: Fuse & Cues

  11. #40
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Onafgestoken staat het ook in de schuur. Wanneer alles is afgekoeld lijkt mij niet dat er een groter ontbrandingsgevaar is dan wanneer het nieuw in de verpakking klaar staat. Gaat er vooral om dat er geen licht ontvlambaar kruit de container in gaat.

    En met afkoelen bedoel ik ook echt afkoelen, zo lang een cake warm aanvoelt, blijft deze buiten staan.

  12. #41
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Alle lege cakes voor het huis verzamelen voor de aftermath foto's en dan komt de gemeente het de dag erna ophalen.

    Naam: 007.jpg
Bekeken: 124
Grootte: 208,9 KB

  13. Deze gebruiker waardeert Pyromovies HD voor het bericht:


  14. #42
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts
    Lekker in bed blijven liggen, half 12 er dan maar eens uit, en dan met vaders de straat op om alle snippers op te vegen. Vind ik zelf altijd wel leuk om te doen, en soms kom je nog wel eens wat bijzonders tegen, zoals een dode vogel in het gras

    Het zorgt natuurlijk ook nog voor leuke foto's!
    Naam: IMG_8063.jpg
Bekeken: 102
Grootte: 198,8 KB
    Zonder respect geen vuurwerk.

  15. Deze 2 gebruikers waarderen ImmSamuel voor het bericht:


  16. #43
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Hangt er vanaf waar ik het vier. Thuis stapel ik 's nachts alles op en de volgende dag wordt er 's ochtends flink geveegd. Ik vind het zelf altijd wel leuk om de bende op te ruimen, nog ff een keer alle cakes door je handen laten gaan en terug denken aan weer een geslaagde oud en nieuw. Daarna gaat alles in de auto en richting het grofvuil verzamelpunt. Altijd leuk om daar ff te kijken wat mensen allemaal staan uit te laden aan afgestoken cakes. Als ik bij m'n vriendin thuis ben gaat het iets anders, daar haalt de gemeente namelijk alles al heel vroeg op. Ik was hier voor het eerst twee jaar geleden voor het eerst en schrok me kapot toen ik 's ochtends het gordijn open deed. Alle snippers en cakes waren weg alsof er niks gebeurd was. Dat vind ik toch wel jammer...

  17. #44
    VWC-Lid havenmeester's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2005
    Berichten
    230
    Thanks
    45
    39 waarderingen in 24 posts
    Ik heb een 200ltr stalen vat staan en daar stook ik alle cakes direct in op. In de loop van de ochtend veeg ik de straat aan en ruim de laatste resten op. Kan nooit iemand commentaar geven en opruimen hoort er nu eenmaal bij.

  18. #45
    VWC-Lid Rdam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2014
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    795
    Thanks
    44
    456 waarderingen in 132 posts
    Ik ruim standaard op, mn straat moet netjes blijven

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •