Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opruimen op Nieuwjaarsdag

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Opruimen op Nieuwjaarsdag

    Na het stoken is het natuurlijk ook een moment van terugkijken op een geweldige dag. Op 1 januari begint het altijd met het opruimen van het vuurwerk, voor iedereen nog een laatste kans om te genieten van de laatste kruitdampen, weigeraars en een geweldige rotzooi dat iedereen heeft gemaakt op de laatste dag van het jaar.

    Blijf jij op 1 januari zo lang mogelijk op bed liggen en hoop je op een schone straat als je het gordijn open doet of sta jij om 10.00 buiten op straat alles aan te vegen ?

    #2
    Ik slaap uit, maar ga dan wel zelf opruimen. Vind ik wel zo netjes.

    Comment


      #3
      Genieten van de weigeraars?

      voor de rest help ik altijd mee met opruimen.
      Wel na dat ik heb uitgeslapen natuurlijk.

      Comment


        #4
        Avonds en nachts gaat alles in de vuurkorf en dan is het de volgende dag klein beetje as bij elkaar vegen en klaar

        Comment


          #5
          de cakes worden s'nachts nog van de straat gehaald,
          the day afther nog eens gefotografeerd en dan de kliko in..
          Fireworks is a lifestyle

          Comment


            #6
            na het afsteken alle cakes en boxen van de straat, bij daglicht kleine spul opvegen.

            Comment


              #7
              Heb altijd een mooi vuurtje, hier gaan altijd alle rotzooi in
              16e jaar op vuurwerkcrew!!

              Comment


                #8
                Ik wil nieuwjaarsdag zien wat voor een ravage ik heb aangericht.Daarna ruim ik de grote potten op en de matten zijn voor de gemeente waar ik genoeg voor betaal.

                Comment


                  #9
                  ik ruim het gelijk op fik er in tot het as is geworden!
                  don't worry im fireworks crazy!!!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
                    Ik wil nieuwjaarsdag zien wat voor een ravage ik heb aangericht.Daarna ruim ik de grote potten op en de matten zijn voor de gemeente waar ik genoeg voor betaal.
                    Vind dit een erg asociale instelling, die matten maken de meeste troep en die laat je gewoon liggen?
                    Nu snap ik dat gezeik wel van die antivuurwerk lobby!

                    Comment


                      #11
                      Ik ruim het altijd netjes op de volgende ochten heb ik altijd gedaan en ook dit jaar doe ik dat gewoon..
                      want vuurwerk afsteeken ook vuurwerk opruimen word er gewoon bij.!

                      ken nog de laaste keer beetje genieten van je oudjaaravond en foto,s maken van je rommel..:P

                      Comment


                        #12
                        Mag jij vinden joppiesaus.Ik ruim mij potten op en de gemeente mag even met de veegwagen mijn ritsen opvegen,O wat asociaal zeg.

                        Comment


                          #13
                          Meestal sta ik lekker te stoken, en ruimen de fikkie-makers alles al op ondertussen..
                          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                          Comment


                            #14
                            Ik ruim alles de dag er na altijd op.

                            Comment


                              #15
                              Altijd alles opruimen, doen we met ons allen, alle snippers etc worden verzameld. Je moet geen voer gaan geven om te zeiken denk ik dan maar.
                              greetzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment

                              Working...
                              X