Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 64
  1. #31
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.231
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Ik ben wel benieuwd dit jaar. Ik woon in een buurt waar veel ouderen woonde maar die gaan op eens 1 voor 1 naar het bejaarde tehuis dus de buurt is aardig vernieuwd met nieuwe mensen en er is een heel stuk nieuwbouw bij gebouwd.

    Het was altijd aardig rustig, maar wie weet komt er nu wat meer.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Locatie
    Prov. Utrecht
    Berichten
    533
    Thanks
    493
    219 waarderingen in 109 posts
    Bij mij wordt het steeds rustiger in de straat, althans met afsteken, komen wel altijd gezellig kijken.

  3. #33
    VWC-Lid maxxpower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland in een hutje op de heide.
    Berichten
    578
    Thanks
    1.343
    539 waarderingen in 218 posts
    Dit jaar weer bij men vriendin in Tilburg hier ging 2 jaar geleden best veel de lucht in.
    dit word tevens voorlopig het laatste jaar dat ik vuurwerk koop aangezien ik volgend jaar mei vader hoop te worden.
    Enjoy dont destroy i love fireworks

  4. #34
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    hoe meer ik koop en stook zo minder koopt de straat. En dat snap ik

  5. #35
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.289
    Thanks
    5.343
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Bij ons in de straat is t ook altijd rustig. De buurman wil nog wel eens een klein pakketje afsteken met zn lamme hoofd maar dan begin ik snel en dan stopt ie vanzelf wel.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #36
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Kinderen gaan hier nog altijd lekker de straat op, wat een plezier dat ze altijd hebben als ik begin met mijn 18:00 projectje komt iedereen altijd wel even kijken. Een buurman die het meeste altijd voor 00:00 weg stookt, dan doe ik lekker mee dan tot 02:00 stoken en dan lekker een pintje met de buurt doen. Nee, zeker geen slechte stokers hier.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Hier is het echt heel rustig... Vroegah! Toen liep ik de hele dag met een groep vrienden op straat. Helaas gaat dat nu niet meer, maar nog geen 2/3 jaar geleden mocht het nog wel en toen vond ik dat er maar weinig liepen te stoken. En in de avond is het hier vrij stil... Om 0:00 gaat het wel heel even los maar dat houd na 15/30 minuten ook al op. Zelf heb ik afgelopen jaren veel vuurwerk gehad en dat merk je ook wel, de meeste mensen stonden bij ons te kijken. Ben benieuwd hoe het dit jaar is, zou wel is leuk zijn als er meerdere mensen veel vuurwerk hebben :P

  8. #38
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.231
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
    hoe meer ik koop en stook zo minder koopt de straat. En dat snap ik
    haha idd, bij mij waren er wel wat buren die een pakketje hadden maar die staken het aan en keken zelf naar mijn vuurwerk haha, en nu doen ze het al een paar jaar niet meer.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #39
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    De meesten hebben CV, sommigen een open haard.

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  11. #40
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
    haha idd, bij mij waren er wel wat buren die een pakketje hadden maar die staken het aan en keken zelf naar mijn vuurwerk haha, en nu doen ze het al een paar jaar niet meer.
    Maar het wel super gezellig, vroeger was er veel illegaal in de straat maar dat is niet meer nodig. Heb altijd veel publiek en zij genieten er van, dan geniet ik er extra van. Er komen zelfs mensen uit andere straten een kijkje nemen.

  12. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2015
    Locatie
    Duitsland
    Berichten
    293
    Thanks
    490
    449 waarderingen in 153 posts
    Voor een dorp hier ging het ff los om 12 uur werden wat Shells geschoten. Maar op de vooravond was ik de enigste en wel de enigste met matten dat kennen ze hier nietzo.En sommige stonden te klappen wat ik afschoot en sommige dagen dr na ff wat zeiken over de herrie,ik ben ook 1 van de weinige hollanders hier hahaha

  13. #42
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Ik ben de enige in de straat en de mensen die om ons heen wonen komen bij ons kijken. Erg leuk!

  14. #43
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Woon net op een hoekje en zie als ware alleen de voordeur van 1 overbuurman en de rest naast ons zien we niet.. Vorige jaar kwamen er wel ineens tijdens mijm show een stuk of 20 man uit een andere straat naar het hoekje.. Voor de rest wordt er vrij weinig afgestoken aantal jaar geleden was het een stuk meer.

  15. #44
    VWC-Lid Maurice~'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 augustus 2013
    Berichten
    76
    Thanks
    168
    104 waarderingen in 32 posts
    Er zijn 2 grootverbruikers en 3 casual stokers die gewoon een meterpakket op de kop tikken in onze straat, en wij (Broer en ik) als 3e grootverbruiker hebben daardoor ook tijdens het genieten van een glaasje sjampanje (Jaja.. het is champagne) tussen het stoken door, wat om naar te kijken..
    Overdag zoals voorgaande jaren Carbit schieten, snert (Erwten soep) eten, oliebollen wegwerken etc. erg gezellig dus!

  16. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2007
    Locatie
    Berkum
    Berichten
    666
    Thanks
    299
    205 waarderingen in 145 posts
    Hier in de straat en wijk normaal gesproken de enige! En met een paar fanatiekelingen van de partij voor de dieren wordt het dan ook ieder jaar weer moeilijk gemaakt. Echter als ik los ga om 00:00 (18:00 schiet ik ergens anders) heb ik altijd wel handje vol publiek, meestal van wat straten verderop. Tot mijn verrassing afgelopen jaar... er waren 2 mede stokers paar fonteintjes en dan houdt t wel op... maar goed.. Ik heb netjes gewacht en genoten van hun vuurwerk en zij daarna van wat ik stookte.

    En eerlijk: 'STOP met deze herrie, Het lijkt wel oooooorlog' schreeuwend door een paar buren voelt inmiddels als een compliment!

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •