Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 62 van 62
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2014
    Locatie
    Næstved/Køge
    Berichten
    40
    Thanks
    0
    24 waarderingen in 3 posts
    Overdag carbid knallen. Dan om 16:00 nog naar een dealer die dan ´happy hour´ heeft. Hopelijk kan ik hier de Osiris nog met flink wat korting meepakken.In de avond tussen het vreten door singæe-shots en fonteintjes en dat soort spul. 00:00 gewoon een aantal leuke potten en misschien de Osiris dus. Daarna nog de rest van wat er ook maar over is weg stoken.

  2. #62
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik heb me toch redelijk strak gehouden aan de planning die ik had. Eerst nog wat slaap inhalen, dat werd niet zoveel slapen omdat ik laat thuis was van de vuurwerkverkoop en om 10 uur al mijn vuurwerk moest gaan ophalen bij diverse vuurwerkverkooppunten in de buurt.

    Rond 12 uur was ik terug op de plek waar al het vuurwerk stond en toen begonnen met het voorbereiden van de vuurwerkshow. Daar ben ik tot 5 uur mee bezig geweest en toen naar familie om daar wat te gaan eten en rustig aan de show op te bouwen. Om 8 uur de show en rond 9 uur klaar met opruimen van alles. Toen naar Wijk aan Zee gereden om daar de jaarwisseling te vieren. Was gesloopt maar toch tot 5 uur in de morgen door kunnen feesten. Daarna 19 uur geslapen, een paar uur wakker geweest en weer een tijd geslapen...

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •