Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 211 t/m 213 van 213
  1. #211
    VWC-Lid Timitraat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Berichten
    316
    Thanks
    715
    219 waarderingen in 92 posts
    Vorige jaarwisseling had ik een beetje het gevoel dat oud en nieuw nooit meer hetzelfde zou zijn als de voorgaande jaren in verband met de 18:00 regel. Er werd vooral in de ochtend toen weinig afgestoken, wat me wel verbaasde aangezien Alphen altijd wel schijt had aan regels betreft vuurwerk. Ik bleef toen een beetje met een leeg gevoel zitten 1 januari. Maar deze jaarwisseling was dat dan toch weer eventjes anders. In de avond op de 30ste werd er al geknald alsof het oudejaarsavond was. Op oudejaarsdag zelf ging het gelukkig weer net zo los als voorheen. Om 10 uur meerdere projectjes de lucht in zien gaan en dermate de middag viel klonk het weer net zoals voorheen. Zo zie je maar dat die verkorte afsteektijd geen zak helpt. Gelukkig.

  2. #212
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Gisteren werden we nog wakker gehouden door een aantal personen die van hun vuurwerk af wilde. Eerst een paar goede matten, zeker geen consumentenvuurwerk en daarna nog een paar cakes, begon rustig maar bouwde flink op!

  3. #213
    VWC-Lid faab1234's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2011
    Berichten
    701
    Thanks
    97
    520 waarderingen in 139 posts
    Zojuist net een aardige cakebox gehoord omgeving Veenendaal. Ze zijn er vroeg bij dit jaar

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •