Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 28 van 28
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Maar Jejestilo074, heb je hem zelf al wel een keer gehad?

    Ik zelf vind €2.50 echt teveel per schot, hoe mooi die ook kan zijn. Jaag ik liever een pijl van dezelfde prijs maar met iets meer gram per eenheid de lucht in. (maal 25)
    Het leven is een feest!

  2. #17
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.299
    Thanks
    855
    1.994 waarderingen in 690 posts
    Breeschoten heeft opzich goede kwaliteit met heldere effecten en kleuren als lemon. Daarin tegen zijn de prijzen die ze voor de cakes vragen enorm. Athans zoals wij als "freak" er naar kijken. Voor de consument die vaak naar het formaat en uitstraling van het product kijkt, een must.

    2 jaar terug was deze op de demo naast enkele andere producten van breeschoten. De burst van de cake is goed en de effecten zijn ook wel redelijk te noemen. maar zoals ik hier boven al zei, is de prijs voor mij persoonlijk te veel.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.891
    Thanks
    398
    428 waarderingen in 198 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Maar Jejestilo074, heb je hem zelf al wel een keer gehad?

    Ik zelf vind €2.50 echt teveel per schot, hoe mooi die ook kan zijn. Jaag ik liever een pijl van dezelfde prijs maar met iets meer gram per eenheid de lucht in. (maal 25)
    Als je 2,50 per schot te veel vindt. je betaald zelfs meer voor single shots mortieren/knal mortieren

  4. #19
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
    Als je 2,50 per schot te veel vindt. je betaald zelfs meer voor single shots mortieren/knal mortieren
    Dat klopt, maar zo'n vergelijking kan je niet echt maken. En zeker voor deze prijs heb je veel mooiere cakes bij andere merken. Ik vind Breetschoten in al z'n cakes veel te duur en daarom koop ik nooit iets van die importeur. Laat ze eerst maar eens met redelijke prijzen komen. Ik snap zowieso niet dat ze nooit in de min komen qua omzet.Ik boycot iig die hoge prijzen.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  5. #20
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.946 waarderingen in 1.827 posts
    Ben het zoals vele eens.
    De Ferro heeft er schitterende producten bij zitten,Maar geen haar op me hoofd voor die prijs.
    Dan kun je idd goedkoper en beter krijgen.
    Extreme Pyromaniac for life.

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    944 waarderingen in 366 posts
    De prijs maakt voor mij dit ook wel tot een twijfelgeval, 50 euro zou een veel betere prijs geweest zijn, dan was dit een aanrader geworden.... niet om het aantal grammen tov de prijs maar gewoon die grootse effecten + burstknal. Als ik de baas was van BKV had ik het wel geweten: meer van dit soort kwaliteitcakes maar voor minder geld.


    Edit:
    Misschien dat de crew bij eerstvolgend bezoek wil vragen voor meer van dit soort cakes met maximale vulling?
    Laatst gewijzigd door jejestilo074; 10 mei 2010 om 14:48

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.891
    Thanks
    398
    428 waarderingen in 198 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Dat klopt, maar zo'n vergelijking kan je niet echt maken. En zeker voor deze prijs heb je veel mooiere cakes bij andere merken. Ik vind Breetschoten in al z'n cakes veel te duur en daarom koop ik nooit iets van die importeur. Laat ze eerst maar eens met redelijke prijzen komen. Ik snap zowieso niet dat ze nooit in de min komen qua omzet.Ik boycot iig die hoge prijzen.
    Prijzen algemeen op ferro collecties zijn idd veel te hoog dat is duidelijk.
    tegenover heb je ook weer pracht cakes met flinke burst.

    uiteraard zijn er genoeg andere importeurs/collecties met schitterende producten met lagere prijzen maar naar mijn mening hebben die niet altijd zo'n groot effect/harde burst als de ferro collecties, neemt niet weg dat de prijzen niet lager kunnen van ferro collecties dat kan wel degelijk

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    944 waarderingen in 366 posts
    Wat een beetje op hetzelfde niveau ligt vind ik de White Blink van zena en de goede oude Extreme Salute. De Giant Festival van het Buurtassortiment hoort daar ook zeker bij. Jammer dat er in NL maar een handjevol cakes zijn van die kwaliteit, daarom zou het mooier zijn als meer importeurs zich met maximale kruitvulling gaan bezighouden. Er zijn gewoon te weining 500 grammers die daar gebruik van maken.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
    Als je 2,50 per schot te veel vindt. je betaald zelfs meer voor single shots mortieren/knal mortieren
    Dat klopt, maar bij een single shot gaat er ineens 50 gram de lucht in en een groot boeket en is maar 1x. Bij deze bak betaal je ineens 62,50. Nu is van kwaliteit hier wel sprake, ik vind het alleen weer zo jammer dat het zo duur moet zijn.
    Het leven is een feest!

  10. #25
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
    uiteraard zijn er genoeg andere importeurs/collecties met schitterende producten met lagere prijzen maar naar mijn mening hebben die niet altijd zo'n groot effect/harde burst als de ferro collecties
    Nou ik weet er wel een heel rijtje op te noemen :

    - Dynasty
    - Bonfireworks
    - Rubro
    - Bonbridge

    Ik heb afgelopen december een demo gezien in Benthuizen, alleen maar producten van De Kruiterij en er zitten waanzinnig goede en mooie blokken tussen met grote effecten en super burst knallen, tja het is alleen de prijs wat mij tegenhoud. Hopelijk zakt de prijs drastisch in de toekomst en schaf ik wat van hun cakes aan.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  11. #26
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Ze hebben inderdaad ontzettend mooie producten, maar ik vraag me toch af waarom de prijs zo belachelijk hoog moet zijn..

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ferro Select 5161 - 25 schots mortier vuurwerk cakebox

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  13. #28
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Deze voor € 25,- kunnen aanschaffen, ik kan niet exact uitleggen wat ik er nou zo tof aan vindt maar toen ik het filmpje voor het eerst zag wilde ik hem gewoon... Ik denk dat het rustige tempo mij bij deze op een of andere erg aanspreekt.

    Schijnt een goeie burst te hebben, heeft iemand hem (destijds) nog in de straat gehad?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •