Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 44 van 44
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 juli 2005
    Berichten
    18
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    zelf werkzaam bij een breeschoten dealer: gaan als warme broodjes over de toonbank.... zegt genoeg denk ik

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2009
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    350
    Thanks
    4
    61 waarderingen in 34 posts
    zelf ook werkzaam een bij breeschooten dealer

    dees zijn indd veel verkocht met oud en nieuw

    goeie mooie potten
    no Pyro no Party....

  3. #33
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaller Bekijk bericht
    zelf ook werkzaam een bij breeschooten dealer

    dees zijn indd veel verkocht met oud en nieuw

    goeie mooie potten
    en heb je hem zelf wel eens gehad ??
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2009
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    350
    Thanks
    4
    61 waarderingen in 34 posts
    mijn vader had deze , wij halen altijd onss eigen vuurwerk maar hij betaald alles

    we vergelijken altijd vind hij leuk ,
    dus ja heb ik wel is gehad
    no Pyro no Party....

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2006
    Berichten
    13
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik begrijp niet waar iedereen eigenlijk over klaagt, ik bedoel, het is gewoon een normale prijs hoor € 159,00.
    Ga de andere 500 grams potten qua prijs maar eens bekijken, die prijzen zijn namelijk ook veel te hoog.

    Kortom, ik vind, voor Nederlandse maatstaven is dit een normale prijs, neemt niet weg dat het 'totale' prijzen plaatje van het vuurwerk in Nederland natuurlijk volledig belachelijk is.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 4 maart 2011 om 16:05

  6. #36
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michel0911 Bekijk bericht
    Ik begrijp niet waar iedereen eigenlijk over klaagt, ik bedoel, het is gewoon een normale prijs hoor 159 €

    Ga de andere 500 grams potten qua prijs maar eens bekijken, die prijzen zijn namelijk ook veel te hoog.

    Kortom, ik vind, voor Nederlandse maatstaven is dit een normale prijs, neemt niet weg dat het 'totale' prijzen plaatje van het vuurwerk in Nederland natuurlijk volledig belachelijk is.
    Ik snap niet hoe jij erbij komt dat 159 euro een normale prijs is voor een 500 grams blok. Dit is (voor zover ik weet) veruit het duurste blok wat er in Nederland is.

    Ik heb ook even gekeken naar andere 500 grams blokken en die zijn er vanaf zo'n 30 euro (okee dan is de kwaliteit wel iets minder, maar toch)en ik heb inmiddels genoeg filmpjes gezien van andere cakes (al dan niet 500 gram) die er veel beter uitzagen en bij lange na geen 159 euro zijn.

    Ik heb het idee dat een aantal importeurs op deze manier snel geld willen verdienen, want je ziet steeds meer (te) dure blokken met veel schoten, wat ik zonde vind voor de Nederlandse vuurwerkmarkt.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2007
    Berichten
    129
    Thanks
    12
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dark derrie Bekijk bericht
    zelf werkzaam bij een breeschoten dealer: gaan als warme broodjes over de toonbank.... zegt genoeg denk ik
    En jij raad als, hopelijk eerlijke, verkoper je klanten dit volkomen belachelijk geprijsde product niet af? Ik dacht dat tevreden klanten voor een verkoper het belangrijkste waren? Mensen kunnen gewoonweg niet tevreden zijn na het afsteken van deze pot. Zeker niet als ze bij anderen mooier vuurwerk zien voor 1/3 van de prijs.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaller Bekijk bericht
    zelf ook werkzaam een bij breeschooten dealer

    dees zijn indd veel verkocht met oud en nieuw

    goeie mooie potten
    Dat je zelfs je vader deze pot niet afraadt, dan vraag ik me echt af of je wel over de benodigde kennis beschikt om vuurwerk-verkoper te zijn. Tenzij je binnen een straal van 50 km. geen enkele andere vuurwerkdealer hebt met andere merken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michel0911 Bekijk bericht
    Ik begrijp niet waar iedereen eigenlijk over klaagt, ik bedoel, het is gewoon een normale prijs hoor 159 €

    Ga de andere 500 grams potten qua prijs maar eens bekijken, die prijzen zijn namelijk ook veel te hoog.

    Kortom, ik vind, voor Nederlandse maatstaven is dit een normale prijs, neemt niet weg dat het 'totale' prijzen plaatje van het vuurwerk in Nederland natuurlijk volledig belachelijk is.
    Kijk nu simpelweg gewoon even rond bij de andere importeurs op dit forum en je zal zien dat er tientallen, zo niet honderden, 500-grammers zijn, die niet alleen veel goedkoper, maar in veel gevallen ook nog eens mooier zijn dan dit stuk karton. Heb nu geen zin om hier een ellenlange lijst met producten te posten. Maar om er simpel 2 te noemen: de Panter en de Sniper van Wolff. Rond de 40 Euro (ja, 4x zo goedkoop als dit ding) en vele malen mooier en indrukwekkendere effecten.
    Trouwens, zelfs bij Breeschoten zijn die er. Je moet gewoon bij de Ferro Select serie wegblijven.
    Laatst gewijzigd door Torrr; 30 maart 2014 om 15:05

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 juli 2005
    Berichten
    18
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EschR Bekijk bericht
    En jij raad als, hopelijk eerlijke, verkoper je klanten dit volkomen belachelijk geprijsde product niet af? Ik dacht dat tevreden klanten voor een verkoper het belangrijkste waren? Mensen kunnen gewoonweg niet tevreden zijn na het afsteken van deze pot. Zeker niet als ze bij anderen mooier vuurwerk zien voor 1/3 van de prijs.
    Ja, ik vind mezelf een eerlijke verkoper. En ja als mensen vragen of het een goed product is zeg ik ook ja, maar niet voor die prijs. En dus raad ik mensen ook andere producten aan en zoals je ook aangeeft is er binnen de breeschoten lijnen ook best goed spul te vinden voor een schappelijkere prijs.
    Tevreden klanten zijn immers erg belangrijk bij ons om je vraag even te beantwoorden.

    Ik wou alleen maar aangeven dat dit product ondanks de prijs toch wel gekocht wordt, en dus zal breeschoten echt geen poging doen om dit artikel uit de schappen te laten verdwijnen.

    Daarnaast hebben wij het ook druk en is het natuurlijk niet mogelijk om iedereen die dit product aankruist een eerlijk advies te geven. Dat snap je hopelijk ook wel...

    gr
    Laatst gewijzigd door dark derrie; 19 november 2009 om 15:39

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2005
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
    Jullie zijn echt niet zo slim hier...
    Dit gebeurd er zo ongeveer e=met die cake voor jij hem afsteekt:

    Eerst moeten de grondstoffen worden betaalt, daar wordt weer kruit van gemaakt die mensen die dat doen moeten ook loon krijgen, dan moeten er mortieren gemaakt worden dat karton kost ook geld en die mensen krijgen ook weer loon, dan worden de shells in de mortieren gestopt en alles wordt aan elkaar gemaakt en dat moet ook weer betaald worden, dan moet die cake verscheept worden dat moet heel veilig gebeuren en kijk eens naar de afmetingen van die cake er passen er misschien 25 in een container (ik zeg niet dat dit zo is maar stel dat) dan moet de prijs van het verschepen van die container door 25 gedeelt worden en bij die kleinere cakes door veel meer dus dat kost ook weer extra geld, dan koopen de winkels die cakes weer en die verkopen het aan jou en iedereen wil natuurlijk ook weer winst maken dus daarom is die cak zo duur.
    Zo dat weet iedereen ook weer.
    Dit neemt trouwens niet weg dat de cake heel duur is voor zulke slechte effecten.

    Wat je hierboven beschrijft moet voor elke cake gebeuren. Als je nagaat dat er voor 30 euro ook al 500 grammers te krijgen zijn. Natuurlijk zit hier wat meer karton aan, maar dan heb je het gehad. Dit product is gewoon belachelijk duur. De importeur betaalt hier schat ik ongeveer 30 euro per stuk aan inkoopkosten voor. Laten het er 40 zijn, maar meer zeker niet. Dan nog wordt er zomaar eventjes 119 euro meer voor geteld. Ik heb er een dummy van zien staan. Het blok is kleiner dan het lijkt. Ongeveer anderhalve schoenendoos.

  10. #40
    VWC-Lid roelwijngaarden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2007
    Berichten
    400
    Thanks
    537
    1.213 waarderingen in 220 posts
    Volgens Dynamite is deze bak even groot als 1,5 schoenendoos, een gigatronix zal ook in die richting gaan (is 78 centimeter lang). Als het volume (lengte x breedte x hoogte) een cake zo duur maken i.v.m. transport in een container waarom is de gigatronix dan maar 69 euro? Of neem een pakket met 6 cakes, dik groter dan de 5155, ook die heb je voor 50 euro.
    Weet iemand hoe het nou echt zit?
    www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

  11. #41
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Het is natuurlijk wel knap dat breeschoten uit een pot met zoveel schots nog dit soort effecten krijgt (max 2,5 gram per schot). Ik vermoed dat hiervoor ook duurdere grondstoffen zijn gebruikt en dat hier misschien ook meer onderzoek naar is gedaan. Deze prijzen worden natuurlijk doorberekend naar de consument.

    Nogmaals dit is natuurlijk maar gissen van mij, maar zou wel een verklaring kunnen zijn.

  12. #42
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    401
    Thanks
    210
    111 waarderingen in 74 posts
    Het is gewoon een mooi blok maar niet geschikt voor mijn budget

  13. #43
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    78
    Thanks
    51
    12 waarderingen in 5 posts
    een echte topper!! heb hem dit jaar voor het eerst gehad voor € 119,00.

    super!!!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •