Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 44
  1. #1
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts

    Ferro Select 198 shots

    Artikelnummer: 5155
    Artikelnaam: Ferro Select 198 shots
    Aantal Schoten: 198
    Effectomschrijving: red tail to spinner ro purple coconut with green blink, golden peony, purple peony, silver blink
    Adviesprijs 159,-

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 4 maart 2011 om 16:02

  2. #2
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Zoals moontal al heeft gezegd in het topic van de prijzen, heb ik medelijden met de klanten die dit blok kopen. De mensen die helemaal niets van vuurwerk afweten, en zich helemaal niet bewust zijn van de normale prijzen, en ook niet de moeite hebben genomen om even wat filmpjes te bekijken, en alleen naar de lengte van een effectomschrijving kijken, en naar het uiterlijk van de pot.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 4 maart 2011 om 16:02

  3. #3
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik had zojuist mijn reactie al in het 'Prijslijst 2007/2008 topic' geplaatst over dit blok, teminste?

    De nietsvermoedende koper verwacht en supershow voor die 160, wat natuurlijk ook te verwachten is voor zo'n gigantische prijs. Maar waar slaat dat op, zo'n gigantisch hoge prijs voor een legale 500 grammer met 200 schoten wat neer komt op een belachelijke 2,5 gram per schot! Kom op man dat slaat toch echt helemaal nergens op? Prijsvergelijkbare producten verkrijgbaar bij Alpeco hebben ene gewicht van jewelste en daarintegen 15 of 20 gram per schot.

    En waarom is die 500 grams regeling in Nederland gekomen? Om mensen te weerhouden om in Belgie vuurwerk te gaan halen omdat het in Nederland ook allemaal kan? Nou niet dus.

    Dit is echt mateloos slecht.

  4. #4
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Wat de prijs betreft is het nu wel duidelijk al, om het topic toch zo informatief mogelijk te houden vraag ik even te wachten tot verdere informatie als foto en film, zodat we ook de goede punten van dit product kunnen aankaarten. Reacties over de prijzen kunnen tijdelijk algemeen besproken worden in dit topic.

    Dank u!

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ik zou toch eens wat doen met de informatie die op FPM staat.

    Ook na het zien van het filmpje veranderd er niets. De effecten zijn bagger klein en het tempo is zo hoog dat dit product in 30/40 seconden afgelopen is. Ik zou zeggen reken even uit hoeveel uur je moet werken voor dat bedrag en bedenk dan eens hoe matig het plezier is dat je krijgt van dit ding.

    Ronduit schandalig een dergelijke prijs bij een dergelijk product. Men wilt voorkomen dat men naar Belgié gaat voor vuurwerk, maar men is hier nog achterlijker gaan doen qua producten en prijzen. Met dit soort dingen jaag je mensen juist naar België of ze kopen nooit meer vuurwerk.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 4 maart 2011 om 16:03

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    We wachten nog op verdere productinformatie van Breeschoten zoals effectomschrijving, films en foto,s.
    Het heeft geen zin om lang door te zeuren over de hoogte van prijzen zolang we nog geen verdere informatie hebben.
    Bovendien is het slecht voor het imago van een importeur.
    Breeschoten heeft legio cake,s die wel voldoen aan het prijs/kwaliteit plaatje.


  7. #7
    VWC-Lid NLsandman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    270
    Thanks
    29
    36 waarderingen in 18 posts
    wat mij wel opvalt aan dit blok is dat er hoogwaardige stoffen zijn gebruikt.
    Als je berekent wat er aan pyrotechnische grondstoffen zitten in tubes vooral die eerste serie die maar hooguit 2 gram bevatten dat er dan nog zulke effecten uit komen.
    ken menig pot met meer vulling per tube die niet dit effect kunnen maken.

    Ik begrijp dat het niet de prijs mag bepalen maar dat is toch iets wat me opvalt.

  8. #8
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Hoe kom je daar bij? Heb namelijk nog geen filmpje gezien, laat staan een effectbeschrijving. Misschien heb ik niet goed gekeken?

  9. #9
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    zozo ik heb ook maar even het filmpje bekeken,wat een bagger product te veel shots kleine effecten,het lijkt nergens op. en waarom die prijs? is hier enige verklaring voor dit is echt belachelijk 350 oude guldens..ik weet je mag niet om rekenen maar ik doe het toch nog steeds WEL

  10. #10
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Hier is het filmpje
    Bron: FPM

    Mijn mening SUPER blok mooie effecten en mooi snel maar VEELSTE duur

    Je neemt bijvoorbeeld:

    6 x 3 heavy 3 = € 99,- = 288 schots

    2 x panter = € 70,- = 48 schots

    totaal € 99,- + € 70,- = € 169,- - 10% voorverkoop = € 154,- voor 336 schots

    Voor dat geld kun je dus veel mooiere dingen doen
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 4 maart 2011 om 16:03
    Gerwin

  11. #11
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    vind je het nou echt mooi gerwin??, het is toch ook zo eentonige cake het duurt nog geen 30 seconde, er zit amper afwisseling in, meningen verschillen gelukkig maar ik vind het op dit moment met prijs kwaliteits verhouding de slechtste cake..
    gelukkig geef je zelf al aan met wat je voor het zelfde bedrag allemaal meer kan halen, prachtige spullen met een overdosis aan verschillende effecten, daar is hier totaal geen sprake van in dit blok..
    hier een foto van het desbetreffende blok
    Laatst gewijzigd door Gurby; 30 oktober 2007 om 10:42

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts

    Ik vind het opzich wel een leuk "blokje". Het springt er echter voor mij absoluut niet bovenuit! Buiten dat is het gewoon inderdaad weer eens een associaal hoge prijs.

    Er is met dat geld veel meer mogelijk, en ook zijn er potten/blokjes met een veel betere prijs/kwaliteits verhoudingen te vinden waar de prijs 1/5 van dit associale bedrag is.

  13. #13
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Nou, ik vind het echt een vet blok.
    Echt prachtig hoe op begeven moment in W-shape de boeketten in een razend tempo komen. Duurt alleen nèt iets te kort. En ook nog een prachtig eindsalvo met felle rode tails en grote mooie palms en vanalles door elkaar. Als je nagaat dat elk shot dan zo'n 2.5 gram kruit bevat, noem ik dat professioneel.
    De mensen die dit kopen, kunnen slechts zeggen dat ze er meer van verwacht hadden lijkt me! Maar wie koopt zoiets nou?
    Erg jammer, ik vind 100 euro ook asociaal duur maar dat was wel een goede prijs geweest!
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 4 maart 2011 om 16:04

  14. #14
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    tja als je die foto zo ziet, ziet dat er zeeer veel belovend uit natuurlijk he, de ,, maar door het te veel shots.vind ik de effecten te klein de prijs te hoog en daarom een slechte cake.. maar eerlijk is eerlijk hij ziet er wel indrukwekkend uit

  15. #15
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Ik vind deze cake nergens opslaan, zoveel geld voor zulke effecten vind ik toch
    echt iets teveel van het goede.

    Het kan ook anders, kijk bijvoorbeeld naar de Maxi Colour van Pro-Line.
    Duurt langer en heefd mooiere uitwerkingen en kost meer als een derde minder.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •