Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Definitie van een freak?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Naar mijn mening ben je al een freak als je meer van vuurwerk houd dan de gemiddelde nederlander,
    als je rond eind december bijna niks anders in je kop hebt dan vuurwerk,
    als je bij iedere knal naar buiten kijkt omdat het vuurwerk kan zijn.

    Je hoeft geen cent uit te geven aan vuurwerk, en je kan al een freak zijn.

    Comment


      #17
      Iedereen is op zijn eigen manier "freak" Uiteindelijk delen we dezelfde liefhebberij en dat is Vuurwerk met een hoofdletter V !
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #18
        Voor mij houd het freak zijn in:

        Toewijding aan je hobby,in de vorm,of tijd die bij elke persoon weer anders is.

        Enige product kennis,en op de hoogte blijven,van nieuwe producten.

        Een soort van euforisch,en ik kan de wereld aan,achtig gevoel. Bij het zien,horen,ruiken,afsteken van vuurwerk.

        In mijn ogen,spelen gefocussed zijn,als het zover is,en verantwoordelijkheidsgevoel voor je omgeving ook mee.

        Anti Groenlinks.
        Light some fireworks, and see who answers.

        Comment


          #19
          Budget is niet belangrijk, het is het gevoel wat je krijgt naarmate het vuurwerk seizoen weer begint. Wat komt er aan nieuwe producten, wat ga ik dit jaar bestellen? Waar ga ik het bestellen, tig keer op alle sites kijken op internet, vwc continue in de gaten houden, etc. Wat voor budget heb ik dit jaar?

          Freak of liefhebber, we houden allemaal van vuurwerk!

          Heerlijke tijd en fantastisch om elk jaar naar 31 december toe te leven.
          En inderdaad het gevoel krijgen dat je op de top van de berg staat tijdens het afsteken van je vuurwerk, euforisch gevoel!!
          Aftellen naar .....

          Comment


            #20
            Ik vind het woord Freak geen goed woord en hou het bij liefhebber, iemand die met vuurwerk alles opblaast kan ook van vuurwerk houden is in mijn ogen ook een freak maar dan geen vuurwerk freak.
            In mijn beleving om vuurwerk liefhebber te zijn moet er een beetje kruit door je aderen stromen,minstens een keer per dag aan vuurwerk denken,als je de hond gaat uitlaten en het is mooi weer niet te veel wind, dat je gelijk denkt dit was een mooie dag voor oud op nieuw. dat als er ergens in de buurt een show is waar je naar toe kan, ook al ben je moe dat je er wel bij staat.Op feestjes altijd even het onderwerp vuurwerk aansnijd, al is het maar om te pijlen hoe anderen er over denken. Als er folders binnen vallen ook al is het in de zomer en er staat maar een klein plaatje of denk je dat er vuurwerk afgebeeld staat het niet kan laten om er naar te kijken. En zo kan ik nog wel even door gaan. Vuurwerk liefhebber zit in je, dat voel je, en 31 dec kan je dat ruiken.

            Comment


              #21
              Mooi om de reacties te lezen hier. Herken de meeste definities wel. Na dit jaar alleen maar weer erger geworden.. m'n vriendin wordt er gek van

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
                Ik vind het woord Freak geen goed woord en hou het bij liefhebber, iemand die met vuurwerk alles opblaast kan ook van vuurwerk houden is in mijn ogen ook een freak maar dan geen vuurwerk freak.
                In mijn beleving om vuurwerk liefhebber te zijn moet er een beetje kruit door je aderen stromen,minstens een keer per dag aan vuurwerk denken,als je de hond gaat uitlaten en het is mooi weer niet te veel wind, dat je gelijk denkt dit was een mooie dag voor oud op nieuw. dat als er ergens in de buurt een show is waar je naar toe kan, ook al ben je moe dat je er wel bij staat.Op feestjes altijd even het onderwerp vuurwerk aansnijd, al is het maar om te pijlen hoe anderen er over denken. Als er folders binnen vallen ook al is het in de zomer en er staat maar een klein plaatje of denk je dat er vuurwerk afgebeeld staat het niet kan laten om er naar te kijken. En zo kan ik nog wel even door gaan. Vuurwerk liefhebber zit in je, dat voel je, en 31 dec kan je dat ruiken.
                Mooi omschreven! Ik vind liefhebber ook een betere term inderdaad.
                FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                Comment


                  #23
                  haha hier ook wel veel mee bezig maar niet hele jaar van september net voor de rubro demo tot begin februari eind januari bijna dagelijks. Daarna soms 1 keer per week in zomers soms weken niet.

                  Comment


                    #24
                    Ik ben niet zo zeer van het echte afsteken van vuurwerk (het grotere vuurwerk dan). Ik ben gek op vuurwerk filmen. Het afsteken doet meestal iemand anders. Ik bezoek het hele jaar shows en leg die vast voor de mensen op het forum. Zo ben ik het hele jaar bezig met vuurwerk.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #25
                      ssochtends wakker worden, en denken brrrrr ik heb nodig
                      Wat hier boven al wordt gezegd , het maakt niet uit hoeveel je er aan uit geeft. het gaat erom dat je er plezier aan beleefd , of dat het nou filmpjes zijn, shows bezoeken of zelf stoken.
                      http://www.stefandrukker.nl

                      Comment


                        #26
                        Freak ben je niet voor even maar voor je hele leven
                        One shot

                        Comment


                          #27
                          Als ik het zo lees ben ik een Freak...
                          Ik ben niet zo actief op het forum met het plaatsen van berichten maar wel lees ik het het hele jaar door alle berichten..
                          :-)

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
                            Als ik het zo lees ben ik een Freak...
                            Ik ben niet zo actief op het forum met het plaatsen van berichten maar wel lees ik het het hele jaar door alle berichten..
                            :-)
                            Jij bent JUNK , Joking...
                            www.rowyvuurwerk.nl

                            Comment


                              #29
                              Als de wekker gaat en je denkt dat er een gravity afgestoken wordt..

                              Comment


                                #30
                                Freak want:

                                - Toen ik net in de auto zat regende het. Hoe de druppels uit elkaar spatten op het raam deed mij meteen denken aan de crackling van de Ice Queen.

                                - Vannacht schrok ik wakker en dacht ik dat er een vuurpijl was afgestoken in bed...

                                - De schietlijst van 2016-2017(Over bijna 2 jaar ja...) al klaar hebben staan in een excel bestand...

                                - Elke dag Vuurwerkcrew checken...

                                - Elke dag de voorraden van mijn favoriete dealer in de gaten houden of de geplande aankopen nog wel voldoende op voorraad zijn...

                                - Het tijdens verjaardagen/feestjes/bezoekjes het eigenlijk over vuurwerk willen hebben maar beseffen dat dat in januari t/m oktober nog veel te vroeg is om interessant genoeg te zijn voor anderen...

                                - Af en toe een lucifer aansteken voor de lekkere vuurwerk lucht...

                                - In een Excel bestand per shot effecten van cakes bedenken alsof je een importeur bent...

                                - Lijstjes samenstellen voor familie, collega's en vrienden aanvankelijk van hun budget...

                                - In januari al vuurwerk besteld hebben op een freak site...

                                Comment

                                Working...
                                X