Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan GBV-WECO 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan GBV-WECO 2015!

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    iedereen is goed te spreken over de lady cracker 40 schots. gaat gbv hier een grotere versie van op de nederlandse markt brengen?? kan mij nog van vroeger herinneren dat ik toen de keuze had uit een een pakje met 10 keer 70, of 1 van 700. maar nog langer mag natuurlijk altijd.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door De Vuurwerkbaron Bekijk bericht
      iedereen is goed te spreken over de lady cracker 40 schots. gaat gbv hier een grotere versie van op de nederlandse markt brengen?? kan mij nog van vroeger herinneren dat ik toen de keuze had uit een een pakje met 10 keer 70, of 1 van 700. maar nog langer mag natuurlijk altijd.
      Daar zit flash in toch? Was restvoorraad van Bugano (Zwitsers merk)
      Denk niet dat ze hier nog iets groters van gaan maken.
      The 31st of December..

      Comment


        #4
        Jullie populariteit is flink gedaald onder de vuurwerkliefhebbers, wat vinden jullie daarvan? Je kunt natuuurlij denken dat dit maar een kleine groep is maar het is toch een signaal denk vind ik gezien hier veel mensen zijn die er een goede kijk op hebben.
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #5
          De vraag hierboven maar net wat anders ik merk dat jullie populariteit hard daalt ook onder de de normalere consument jongeren. Oude minder slimmer huisvaders kopen het nog maar de dealers hier klagen steeds harder over de verkopen van jullie. Wanneer doen jullie een keer daar wat aan. Want sinds dingen als Yellow cabs. Best of Seven rows e.d zijn verdwenen is ook Het merk ergens in een donker hoekje verdwenen. Goed blijft de goede bevoorrading. En ja dat mag iets extra kosten. Maar de tijd bij jullie staat nu te lang stil effecten zijn klein niet mooi rond. Gevaarlijk laag. Er komt een tijd van komen en gaan ook voor grote reuzen. Zie Nokia die ten onderging terwijl ze ooit operamachtigwaren in hun segment dit gebeurt met jullie ook al koopt weco alle kleine slecht gaande merken op. Want de marktketting is ook niet meer wat het is daar speelt zena veel beter op in met de jeugd de grootste doelgroep.

          Comment


            #6
            Om even terug te komen op de Bugano ladycrackers waar flash in zit en waar ik erg tevreden over ben.
            En waarvan er waarschijnlijk komend jaar niet al te veel meer verkrijgbaar zal zijn.
            Da's toch jammer? Word je verrast en het jaar daarop is het bijna niet meer te krijgen. Hoe krijgen jullie dat iedere keer weer voor elkaar.
            Jullie hebben dat in het verleden 2011 ook met de Mega Celebration Cracker 1076 ook al gehad.
            Weet dat flash verboden is maar toch.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #7
              Komt gbv nog met nieuwe 500 grams cake,s in de proline collectie,
              Zoals de best of seven rows of colorfull flash.
              Laatst aangepast door fascinating; 31 July 2015, 09:07.

              Comment


                #8
                Stel zeker je vragen als je die hebt, want eind juni of juli zullen we langsgaan bij GBV!

                Comment


                  #9
                  Wanneer gaan jullie naar GBV
                  Veel plezier !

                  Comment


                    #10
                    Zal wel te laat zijn maar ik vraag mij af waarom ze leuke producten zoals de Yellow Caps en Asian thunder rockets uit het assortiment halen.

                    Comment


                      #11
                      Nog niet te laat, stel je vraag gerust! We verwachten snel langs te gaan!

                      Comment


                        #12
                        Heb jij nog leuke ideeën?
                        Een vraag vanuit GBV-WECO die al eerder is gesteld en die ze graag nogmaals stellen. Mocht je een leuk idee hebben, post dit dan hieronder of mail ons als je het niet direct met iedereen wilt delen. Wij kunnen jullie ideeën meenemen bij ons komende bezoek!

                        Comment


                          #13
                          Wanneer komt GVB eens met een demo avond ben wel benieuwd naar de nieuwe produchten china flimpjes zijn meestal anders

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
                            Wanneer komt GVB eens met een demo avond ben wel benieuwd naar de nieuwe produchten china flimpjes zijn meestal anders
                            Denk dat ze die express niet organiseren om niet voor l*l te hoeven staan voor mensen die er verstand van hebben. Want laten we nu eerlijk zijn, de meeste producten van GBV zijn ronduit beschamend slecht. Zowel qua uitwerkingen als prijs.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              Heb jij nog leuke ideeën?
                              Een vraag vanuit GBV-WECO die al eerder is gesteld en die ze graag nogmaals stellen. Mocht je een leuk idee hebben, post dit dan hieronder of mail ons als je het niet direct met iedereen wilt delen. Wij kunnen jullie ideeën meenemen bij ons komende bezoek!
                              MrXtremeFireworks, lees nogmaals bovenstaande oproep. Jij als kenner kan nu inbreng geven voor samples welke GBV zal laten maken en zal beoordelen. Het is makkelijk om kritiek te geven, maar zorg dan ook dat je meedenkt, want ze staan er voor open!

                              Kom maar op, post het hier of per pm, wat jij wilt!

                              Comment

                              Working...
                              X