Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25
  1. #16
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Heb die echte dip al jaren niet meer gelukkig. Vermaak mij prima met Oud&Nieuw en als het dan goed is gegaan, gezellig is geweest en ik dik genoten heb van het vuurwerk, is het ook weer even prima. De buurt helpt de volgende dag opruimen, alles rond het middaguur weer netjes, veel complimenten en bedankjes, daarna lekker alles weer oppakken en iedereen zijn ervaring lezen op VWC.

    En direct Fallas weer in beeld om naar uit te kijken, gaat ook snel, dus lekker doorrrr!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Normaal had ik wel een dip na oud en nieuw. Nu mijn vriendin sinds 2 jaar altijd tot 5 januari bij mij is heb ik totaal geen last van een dip maar kijk ik juist heel positief terug op onze dag.

  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Berichten
    233
    Thanks
    21
    85 waarderingen in 49 posts
    Sowieso ***** gewoon. Ik vind januari echt een maand van niks. Alle feestdagen voorbij, zo jammer altijd.

  5. #19
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Dip had ik altijd, maar is nu ik een tweeling heb, een stuk minder
    Even goed vind ik het altijd jammer dat het weer voorbij is, maar, net als Mike, is ook Fallas iets voor mij om naar uit te kijken en dat is al zo weer ;)

    Ik heb wel post-fallas depressie, dat dan weer wel ;)

  6. #20
    VWC-Lid FireworkAddicted's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2010
    Locatie
    VWC
    Berichten
    699
    Thanks
    5
    211 waarderingen in 128 posts
    Dit jaar viel bij mij ook reuze mee. Met name omdat ik het gewoon goed geviert heb met familie en vrienden.

    Daarnaast zeer tevreden over het vuurwerk geweest. Dus, het is mooi zo!

    Wel jammer dat alles weer voorbij en dat we dan zolang weer moeten wachten. Op naar pasen dan maar?!?!?!
    Neem het ervan!

  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    ik heb er geen last meer van. Vroeger nog wel eens, maar nu niet meer. Ik heb me gewoon vermaakt met mijn hobby en door het jaar heen zullen er ook nog wel weer momenten zijn dat ik hiermee bezig kan zijn. Verder moet je het ook een beetje relativeren vind ik. Vuurwerk is mooi en ermee bezig zijn is mooi, maar het hoeft niet mijn leven te beheersen. Ik ben elke dag wel op het forum te vinden maar dan meer om gewoon ff lekker het vuurtje warm te houden.
    Verder worden de dagen langer, komen er weer mooie dingen aan dus we gaan er weer vol voor.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  8. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  9. #22
    Banned
    Geregistreerd
    15 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    782 waarderingen in 190 posts
    Ja. Ik heb mij ziek gemeld voor school en werk. Vertelt dat ik vorm van kruitstress én ontwenningsverschijnselen had. Ik mocht de rest vd week thuis blijven.

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Bombone voor het bericht:


  11. #23
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Geen last. Ik ben al weer aan het uitkijken naar de grote shows. Ga dit jaar naar Hannover (alle shows). Japantag in Dusseldorf probeer ik dit jaar ook bij te zijn. De Zena-Trophy 2015. En er zal vast nog wel meer op de agenda komen. Heb er nu al zin in.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  12. #24
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    210
    113 waarderingen in 76 posts
    Voorheen had ik altijd last van een down momentje, baalde als een stekker dat het voorbij was en werd meestal ziek. Nu heerst erbij meer een voldaan gevoel, heb er ontzettend van genoten. Dit jaar denk ik het hele jaar actief op VWC maar zoals Tjopper al zegt ben ik het ermee eens dat je het moet relativeren, het is leuk ermee bezig te zijn maar het mag niet je leven beheersen. Staan weer leuke dingen voor de boeg dit jaar en eerst daar maar weer eens van genieten.

  13. #25
    VWC-Lid kokos4life's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2009
    Berichten
    117
    Thanks
    363
    31 waarderingen in 14 posts
    Die laatste paar dagen van het jaar leef je toch in een roes en dan valt dat opeens weg. Dus helaas had ik wel een klein dipje. Maar gelukkig is gisteren het dagelijkse leven weer begonnen en dat bied genoeg afleiding. Ik heb zelfs al wat plannen voor aankomend oud en nieuw gemaakt

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •