Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 16
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2012
    Berichten
    35
    Thanks
    0
    32 waarderingen in 10 posts

    Meldpunt vuurwerkoverlast erg populair

    Zat op twitter te kijken naar #vuurwerk en zag dit artikel voorbijkomen

    Het meldpunt vuurwerkoverlast is in 2014 voor het derde jaar actief en heeft al ruim tienduizend meldingen geregistreerd dit jaar. Dit is ongeveer net zo veel als een jaar geleden op deze datum.

    Dit meldt Arno Bonte van GroenLinks in Rotterdam. Het meldpunt is een initiatief van 25 lokale GroenLinks-fracties. Deze stellen dat steeds meer mensen zich storen aan harde knallen, te vroeg afgestoken vuurwerk en onveilige situaties op straat. "Je ziet dat er doelbewust prullenbakken, stoeltjes en zelfs auto's worden opgeblazen", aldus Bonte, die het initiatief drie jaar geleden startte en sindsdien een kruistocht voert tegen particulier vuurwerk.

    De meeste meldingen komen uit de grote steden, waar bij Rotterdam en Amsterdam de kroon spannen. Ook Zuid-Limburg, de Veluwe en de Achterhoek steken er bovenuit.

    Bron: http://www.metronieuws.nl/binnenland...t-erg-populair

  2. #2
    VWC-Lid Derk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2010
    Berichten
    313
    Thanks
    23
    210 waarderingen in 62 posts
    Ik zie hier verdomme al 5 dagen op rij weer een berichtje over dat ***** meldpunt, en ik ben er klaar mee.
    Ik stel voor : laten we ons allemaal focussen op wat er deze dagen gaat gebeuren en de magie hiervan, en niet hoeveel meldingen ons boomknuffelaar meldpunt heeft.

    Dank.
    I <3 Zippo


  3. #3
    VWC-Lid Pyromaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 juni 2012
    Berichten
    67
    Thanks
    66
    21 waarderingen in 17 posts
    da snap ik als je 100 x achter elkaar een klacht in kunt dienen

  4. #4
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Echt elke seconde die er aan deze faal meldpunt besteed kan worden word er ook aan besteed door al die gigantische niet bestaanswaardige *****-faal media in dit kleine rot land. 90% van de klachten word door exact dezelfde momenten gedaan. Echt serieus nemen kun je dit niet. Zeker al helemaal niet als t amper 0.01% van Nederland is, niet eens n gemiddelde gemeente. Word zo zat van dit nieuws, wanneer doet iemand hier wat tegen:S
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  5. #5
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Gewoon niet meer reageren. We hebben nu wel wat beters te doen toch????
    December Will Be Magic Again!!

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Happiness voor het bericht:


  7. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2011
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    110
    Thanks
    233
    83 waarderingen in 36 posts
    Wen er maar aan, dit word een nieuwe traditie, tot die Bonte een andere hobby heeft gevonden. Volgend jaar precies dezelfde berichten, kunnen ze zo copy-pasten, alleen de datum even aanpassen. De media nemen alles klakkeloos over, kranten moeten gevuld worden.

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Erg populair? Al 10.000 meldingen? 10.000 meldingen op 17 miljoen mensen, dat meldpunt is helemaal niet populair. Dom ge*** van de media weer dit.

  9. #8
    VWC-Lid kaboem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2005
    Berichten
    1.275
    Thanks
    248
    621 waarderingen in 247 posts
    Metro en NU kopiëren het maar al te graag.

  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Populair bij sommige azijnzeikers ja. Wat zijn 20.000 meldingen nou op 17 miljoen inwoners... Zullen er ongetwijfeld nog heel wat bijkomen maar dan nog is het weinig. Plus dat zeker 50%-75% meerdere keren een melding maakt van een klap of gewoon om niets. Deze mensen gunnen de ander jammer genoeg niets!
    Nou ik ga volop genieten van deze dagen!

  11. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


  12. #10
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts
    Totaaaaaal onbetrouwbaar. In mijn wijk zijn 5 meldingen geweest, terwijl er helemaal niks werd afgestoken? Die mensen die al bij een muggenscheetje een melding doen, afschuwelijk…….
    Zonder respect geen vuurwerk.

  13. #11
    VWC-Lid getiem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    175
    Thanks
    65
    102 waarderingen in 54 posts
    Jongens, laten we wel wezen: de klagers hebben een klein punt: het is op dit moment nog niet toegestaan vuurwerk af te steken.
    Het meldpunt toont dus alleen maar aan dat de handhaving aan alle kanten rammelt. Wat mij betreft mag het een stuk strenger worden en dan zijn we van een heleboel klagers af. Slopers heb ik ook een hekel aan en zou ik ook meteen willen melden bij de handhavers. Helaas is daar de mankracht niet voor, dus dat helpt niks.

    Laten we dan ons toegestane vuurwerk wel binnen de daarvoor gestelde tijden (en dus ongeldige klachttijden!) afsteken, dan is er een stuk minder weerstand tegen vuurwerk. Vuurwerk, prive afgestoken, moet gewoon blijven, en daar zijn al genoeg regels voor. Laten we ons vooral richten op de handhaving van de huidige misbruikers van vuurwerk, zodat we onze eigen hobby kunnen behouden op de legale tijden.

  14. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Ikzag ophet journaal dat er minder geklaagd was

  15. #13
    VWC-Lid Markjow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2007
    Locatie
    Z-Holland
    Berichten
    63
    Thanks
    66
    8 waarderingen in 7 posts
    Titel klopt ook totaal niet, "Media benoemd Vuurwerkoverlast.nl populair door het zelf veelvuldig te noemen en het kwakkelloos van elkaar overnemen zonder het te controleren op inhoudelijke feiten"

    Beetje lang, maar veel meer waarheidsgetrouw. Het is 1 grote linkse media propaganda.
    Daarnaast zijn er vele mensen denken dat als je vuurwerk verbied die zware knallen ook ophouden, en helaas wordt dit ook gevoed door de media.

  16. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Locatie
    Prov. Utrecht
    Berichten
    533
    Thanks
    493
    219 waarderingen in 109 posts
    Denk zal eens kijken hoeveel klachten er zijn

    Naam: error.jpg
Bekeken: 76
Grootte: 41,2 KB

  17. Deze 4 gebruikers waarderen whazzup voor het bericht:


  18. #15
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    en nou maar hopen dat alles gewist is .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •