Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bike Totaal Van Hulst Fietsen Oegstgeest

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bike Totaal Van Hulst Fietsen Oegstgeest

    Bike Totaal Van Hulst Fietsen
    Lijtweg 6
    2341 HA Oegstgeest

    Website

    Online vuurwerk bestellen:


    Verkopen oa
    -Heavy legend
    -Rubro Event elite brand
    -Masterline
    -Rubro Adventurers

    (topppers zoals het buurtassortiment, 6 elements, 4 seasons, immortal gold, starpalm etc zijn hier allemaal te koop )
    Ik heb hier vorig jaar voor het eerst besteld en werd daarbij heel goed geholpen door het winkel personeel. Er liep zelfs iemand met me mee om die doorlont bakken in de auto te laden, wat een service!
    Ze hebben een groot assortiment aan Rubro in hun overzichtelijke showroom liggen. Mede door de goede ervaring van vorig jaar heb ik dit jaar weer een bestelling bij hun geplaatst en vind ik dat ze wel een eigen topic verdienen!

    #2
    Ook dit jaar ben ik er weer vlot geholpen bij het afhalen!
    Ik mocht zelf uitkiezen welke gratis potten ik uit de Adventurers lijn erbij wilde hebben.
    Nu hadden ze een winkelwagentje klaar staan voor de grote bestellingen zodat je niet hoefde te tillen en liep er weer iemand ff mee naar de auto om te helpen inladen. helemaal top!

    M'n zwager was ook mee een bestelde een 4 seasons, die was helaas uitverkocht maar hij kreeg daarvoor een Starpalm terug, een mooie vervanger die nog een stuk duurder is ook. goed geregeld!

    Comment


      #3
      Ondertussen vaste klant hier haha. Net als voorgaande jaren veruit het grootste aanbod Rubro in de omgeving. Bijna elk product van Rubro kun je er vinden.

      Goede service, als je wilt kunnen ze de kooi om de cakes laten zitten anders halen ze die eraf, je moet het wel ff zelf aan geven. (bij de 6 elements kan de kooi wel handig zijn) wederom een winkelwagentje gebruikt om de bestelling naar de auto te brengen. liep 2 man personeel mee om het in te laden! alle cakes en boxen kurkdroog zoals het hoort.

      Dit jaar een Havana Palm Tree als vervanger voor de 4 seasons gekregen. die is wel een stukkie duurder. goed opgelost!

      Nog even met wat personeel gesproken. Ze zijn zelf ook erg tevreden over de kwaliteit van Rubro en zo te horen blijven ze voorlopig ook dealer van Rubro. Nog even nagevraagd hoe het nou zat met de Magnus Maximus want ik twijfelde om die er bij te nemen. maar die krijgen ze te laat binnen helaas. dan pakken we m volgend jaar wel mee Gewoon eerlijk personeel dus die weet wat ze verkopen. Weer een dikke duim omhoog van mijn kant!

      Comment


        #4
        Echt een top winkel. Mooi vuurwerk, aardig personeel en leuke prijzen!
        Ikmoest een half uurtje wachten op mijn immortal gold en kreeg keurig een kopje koffie en ook nog eengratis cake erbij! Top service! Volgend jaar zeker terug.

        Comment


          #5
          Ook dit jaar weer geweest! Prima winkel, snel geholpen en een leuk assortiment aan Rubro producten.

          Comment

          Working...
          X