Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wat is volgens jou de beste vuurwerkimporteur van 2014?

Aantal stemmers
490. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Boerenbond/Welkoop

    0 0%
  • Bonfireworks

    0 0%
  • Broekhoff Vuurwerk

    5 1,02%
  • Cafferata Vuurwerk

    7 1,43%
  • China Red

    8 1,63%
  • Dutch Dragon Fireworks

    0 0%
  • Evolution Fireworks

    11 2,24%
  • GBV-Weco-BKV

    3 0,61%
  • Katan Vuurwerk

    15 3,06%
  • Lesli Vuurwerk

    6 1,22%
  • MX vuurwerk (Marijn)

    2 0,41%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pronk Vuurwerk

    2 0,41%
  • Royal Fireworks

    15 3,06%
  • Rubro Vuurwerk

    46 9,39%
  • Vuurwerkmania

    13 2,65%
  • VDN Fireworks

    0 0%
  • Vuurwerk 24

    2 0,41%
  • Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burn It)

    181 36,94%
  • Wolff Vuurwerk

    165 33,67%
  • Pangu Fireworks

    7 1,43%
  • Vulcan Nederland

    2 0,41%
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 150
  1. #46
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Dit jaar kies ik toch met overtuiging voor Wolff Waar ik andere jaren wel flink heb zitten twijfelen, is het dit jaar makkelijker voor mij. Wolff heeft flink aan de weg getimmerd, en andere importeurs die ik eerder hoog had zitten, zijn nu verder afgegleden.

    Wolff flikt het om consistent echt goede producten op de markt te zetten. Ze zijn voorspelbaar, degelijk en betrouwbaar. Dan praat ik over het vuurwerk, maar ook over de importeur als ondernemer. Ze hebben de dummy's op orde, producten op tijd binnen, leveringen correct, genoeg voorraad, etc. etc. Ze denken echt mee met de winkelier, iets wat ik dit jaar als werknemer bij een winkel die onder andere Wolff verkocht, wel heb gemerkt.
    Maar ook als liefhebber ben ik zeer onder de indruk van Wolff. Ze hebben weer prachtige nieuwe producten op de markt gebracht die voor iedereen een aanvulling zijn. De kritiek van vorig jaar op hun karige cakeboxen hebben ze ter harte genomen, en dit jaar zijn ze dan ook met de Cruel Traction drie keer zo hard teruggekomen! Wolff heeft vrijwel geen enkele misser: je kunt haast geen miskoop doen bij deze importeur, en cakes die exploderen of laag ontploffen zijn er eigenlijk gewoon niet.

    Kudo's voor Wolff! Ga zo door!
    Laten we lekker link gaan doen!

  2. #47
    VWC-Lid Ruben67's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2011
    Berichten
    414
    Thanks
    741
    337 waarderingen in 207 posts
    Wolff, geen verrassingen achteraf! Prima leveringen!

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    1.095
    Thanks
    480
    687 waarderingen in 178 posts
    Wolff, Misschien niet meer de goedkoopste maar zeker constante kwaliteit. En ze zijn weer terug van weg geweest met nieuwe innovatieve producten.

  4. #49
    VWC-Lid PaulW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2009
    Berichten
    463
    Thanks
    159
    154 waarderingen in 95 posts
    Voor mij is het Vuurwerkmania geworden.

    Dit jaar veel spullen hiervan gehad en presteerden eigenlijk stuk voor stuk perfect. Daarmee doelende op het gebied van effecthoogte, tempo, uitwerkingen en daarmee dus kwaliteit! Ze zijn wel vrij prijzig maar dat heb ik graag over voor kwaliteit. Dit jaar zeker weer!

  5. #50
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Om maar met de deur in huis te vallen, ik kies voor Wolff Vuurwerk!

    1. De kwaliteit is altijd in orde, demo / productie is altijd goed. Je komt niet voor verrassingen te staan, kijk maar naar de Cruel Traction! Top bak!
    2. Ook is er ieder jaar vernieuwing in het assortiment, het ene jaar een nieuwe knalcake, het andere jaar nieuwe fluitcakes en weer een ander jaar super pijlen. Elk jaar komen er wel één of meerdere toppers uit China!
    3. Ook veranderen producten niet opeens, het is niet zo dat een cake opeens anders presteert. Klein kritiek puntje is de Cruise Rocket. Maar hiervoor zijn nu de Strike Force pijlen en deze zijn wel weer super!
    4. Afgelopen jaar bij een aantal twee niet nader te noemen importeurs opvallend veel producten gehad wat niet uitgeleverd zijn. En niet bij één of twee winkels maar bij meerdere. Bij Wolff is dit de afgelopen jaren nog nooit het geval geweest. Bijna alles wat ik wilde was aanwezig, tenzij het op was. Maar mocht ik besteld hebben was het er.
    5. Een pluspunt voor de mooie labels, wow! Elk jaar zitten er weer erg mooie labels om de producten. Een label wat hoort bij de effecten of bij de naam. De Heroes met drie mensen wat bij Wolff werken. En nog een aantal. Complimenten!
    6. En natuurlijk de cakebox van het jaar, al dan nog niet officieel. Maar de Cruel Traction was een top bak was dat!

    Al deze punten bij elkaar vind ik genoeg redenen dat de beste importeur van 2014/2015 Wolff Vuurwerk is!


    Een speciaal stukje voor Evolution Fireworks! Want die zijn flink aan de weg aan het werken, er rollen nu al twee jaar top producten uit de fabriek. Op een wat mindere kwaliteit dit jaar van wat producten toch dik tevreden! En mochten ze de cakes weer in ere herstellen en komende jaarwisseling weer goede producten op de markt zetten gaat mijn stem misschien wel uit naar Evolution! Maar voor dit jaar Wolff Vuurwerk!

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Berichten
    490
    Thanks
    86
    233 waarderingen in 142 posts
    Ik stem evolution, niet omdat ik ze de beste vind over alles. Maar alle producten zijn bijzonder. Ook al presteren ze misschien minder dan gewild. Ik hoop alleen dat er ook producten komen die wat betaalbaarder zijn. Is geen goedkoop merk.

  7. Deze gebruiker waardeert rikkoenjeffrey voor het bericht:


  8. #52
    VWC-Lid Clesstra's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2012
    Locatie
    Maasdijk
    Berichten
    115
    Thanks
    73
    53 waarderingen in 39 posts
    Voor het eerste jaar Wolff, wat een super producten voor de gevraagde prijzen. Zena als goede tweede het is dat de Triumph uit elkaar klapte anders hadden ze een goeie kans gemaakt

  9. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    833
    Thanks
    600
    1.269 waarderingen in 477 posts
    Ik heb toch gekozen voor Wolff, hebben de lijn van 2013 voort gezet met een aantal top producten.
    Prijs kwaliteit verhouding is goed en heeft ook een goede uitstraling voor de klant mbt de labels etc.

    En wolff is ook een zeer fijne importeur om zaken mee te doen!
    Goede samenwerking, communicatie en goede uitlevering en dat is toch zeker ook erg van belang !

    Voor mij komt Evolution wel met stip op nr twee.
    Mooie producten, helaas wel wat pech met een aantal producten.
    Maar als je ziet hoe Marchel er voor zijn dealers staat en hoe hij er mee bezig is, dat is grandioos en verdient een groot compliment !

  10. Deze gebruiker waardeert PatrickV voor het bericht:


  11. #54
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Ik heb Wolff gestemd, vanwege de constante kwaliteit en de super prijs/kwaliteit verhouding. Vuurwerkmania is wat mij betreft de beste nieuwkomer.

  12. #55
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Ik heb ook voor Wolff gekozen.Prijs en de kwaliteit die zelf dicht bij prof ligt is voor mij Wolff het beste.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  13. #56
    VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Landsmeer
    Berichten
    2.510
    Thanks
    201
    701 waarderingen in 330 posts
    Ik ga dan voor vuurwerkmania. Waarom??
    Mijn mening is toch dat deze 'nieuwe' importeur veel mooie producten heeft neergezet. Je moet toch met een redelijk assortiment komen, wil je kunnen dingen tegen bijvoorbeeld wollf en royal. Ze hebben dit toch goed voor elkaar gekregen!! Ga vooral zo door
    Gr

  14. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Wolf vuurwerk:
    Mooie kleuren,harde butst en venieuwend kwa uitvoering in de lucht.
    Echt om met een glimlach en genot naar te kijken en zeker als men dit aanhoud een
    regelrechte aanrader voor komende jaarwisseling.

  15. #58
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Wat mij betreft Vuurwerkmania!
    Die hebben toch vrij plotseling een hele mooie goed presterende lijn neergezet. Hulde daarvoor
    Ook nog eens goed betaalbaar, op enkele blokjes na (maar die heeft iedere importeur erbij).
    Daarnaast zien de producten er ook nog eens schitterend uit.
    Vuurwerkmania heeft het goed begrepen en gedaan dit jaar

  16. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2012
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Voor mij toch echt Rubro! Bvb de Immortal Gold is al een tijdje een van de betere(naar mijn smaak) cakes die ik gezien heb!

  17. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Berichten
    31
    Thanks
    4
    13 waarderingen in 10 posts
    Voor mij is het Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burn It) geworden. Hele mooie cakes (bijvoorbeeld de 'Crazy Kamikaze' en de 'All At Once', maar ook de Zena Triumph Box was zeer netjes!). En ze presteerden allemaal ook naar verwachting, top!

Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •