Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31
    VWC-Lid Goldpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2014
    Locatie
    Midden Nederland
    Berichten
    607
    Thanks
    1.250
    512 waarderingen in 199 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    de vlakke ondergrond is dus het probleem. Als jij hem in de straat afsteekt op klinkers en hij staat niet helemaal stabiel dan kan het al gaan schommelen. Dus eigenlijk moet je er dan bij zeggen dat het op een plaat moet staan die vlak staat. Een cake in het gras zetten, op klinkers of met een steentje er net even onder is niet verstandig.Wat mij betreft richten ze zich op voorlichting waarbij dit ook vermeld wordt.
    greetzz
    ja klopt thx, had ik miss er even bij moeten vertellen want bijv grind kan ook vlak zijn maar is natuurlijk niet stabiel. En idd wat extra voorlichting zou niet verkeerd zijn.

  2. #32
    VWC-Lid aartvanmaren's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    delft
    Berichten
    215
    Thanks
    112
    134 waarderingen in 59 posts
    Waarom er ongelukken gebeuren met vuurwerk . Waarom gebeuren auto ongelukken . Het is best wel simpel , het antwoord is de mens . De mens maakt fouten , de mens denkt niet goed na , de mens was afgeleid .
    Maar daar worden andere mensen voor gestraft , helaas maar dit is om die fouten van de mens niet meer te veroorzaken (veiligheidsmiddelen). We doen kwa veiligheidsmiddelen op vuurwerk al genoeg(vindt ik zelf) We hebben bunkers/kooien/veiligheidsbrillen/ect . Om het vuurwerk nog veiliger te maken zou betekenen , dat enkel prof shows mogen gehouden worden. Door mensen die een pyrotechniek opleiding hebben voltooid . Dit is de manier om ongelukken van vuurwerk niet meer te krijgen . Ik ben het hier niet meen eens , met deze methode . Maar we zitten er wel naar te kijken .

    Het zit zo. ik zal een klein verhaaltje er over vertellen .

    Ik ben in Rotterdam en ik ga een pakje cobra 6 halen ,voor me zelf. Het is oud en nieuwe , en ga aan de slag . Ik woord afgeleid terwijl ik de cobra aan steek , en het gaat mis . Dit is een foutje van mij . Ik kocht het product ik stak hem aan en gaf het niet de aandacht waar door het mis ging . Dit woord bij de gemeente in kaart gesteld en de gemeente wilt maatregelen nemen . (logisch)

    fout 1
    Maar ik kocht een product , wat illegaal is in Nederland . Dus ik mag ik niet in bezit hebben .

    Fout 2
    ik werd afgeleid en dacht niet aan de gevolgen .

    Fout 3
    De gemeente wil meteen een algeheel vuurwerkverbod . Om deze fouten niet meer te maken .

    Dus ik doe iets fout en de rest woord gestraft . Is dit nou echt wel de manier tenslotte ben ik toch die persoon . Die de fout heb gemaakt , en niet jullie . Maar jullie worden hier wel op na gekeken . Puur voor de veiligheid van de mens .
    avm

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •