Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Tears 4 x 25 shots - Salon Roger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nog wat filmpjes gevonden op het internet.



    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

    Comment


      #17
      Mooie box, alleen zit er teveel vertraging in van de ene naar de andere cake!
      https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

      Comment


        #18
        Echt een beest heerlijk.

        zijn de cakes die hier in verwerkt zitten ook op neerlandse bodem te verkrijgen?

        Comment


          #19
          Denk het niet.
          Deze cake komt uit een fabriek (Jinsheng) waar geen andere NL importeur shopt helaas.

          Comment


            #20


            Ik was fan van Zena goldbox (brocadecake) en de silk willow's maar deze is mooier !
            Natural Born Pyro

            Comment


              #21
              Natural Born Pyro

              Comment


                #22
                Nog wat straatvideo's:





                YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                Comment


                  #23
                  erg mooie bak. straatfilmpje van ons makkers

                  Comment


                    #24
                    Het blijft een mooie bak!

                    Comment


                      #25
                      Heb hem weer eens gehaald vandaag, is wel kleiner geworden ivm transport.
                      effecten zouden gelijk blijven door andere samenstelling
                      tubes zijn van 30 naar 25mm gegaan.

                      ben benieuwd

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door pyrothijsje Bekijk bericht
                        Heb hem weer eens gehaald vandaag, is wel kleiner geworden ivm transport.
                        effecten zouden gelijk blijven door andere samenstelling
                        tubes zijn van 30 naar 25mm gegaan.

                        ben benieuwd
                        Maar wel dezelfde prijs? Want dan kom je met zo'n verkooppraatje niet zo ver

                        Comment


                          #27
                          Serieus Thijs? Is de prijs ook gedaald? Ze besparen tenslotte op de transportkosten ;)

                          Wel een leuke verkooptruc... andere samenstelling. Net als het special space powder van vroeger haha

                          Comment


                            #28
                            ja, kost nu 100€. ze hadden ze langs elkaar afgestoken en effecten waren hetzelfde.
                            achteraf gezien had ik liever de special 4 en winnaar van vorig jaar bijgehaald.
                            gaat waarschijnlijk ook nog wel gebeuren

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door pyrothijsje Bekijk bericht
                              ja, kost nu 100€. ze hadden ze langs elkaar afgestoken en effecten waren hetzelfde.
                              achteraf gezien had ik liever de special 4 en winnaar van vorig jaar bijgehaald.
                              gaat waarschijnlijk ook nog wel gebeuren
                              Dus jij wilt zeggen dat je ergens bent geweest waar ze zowel de 30mm versie als de 25mm versie geschoten hebben en dit ook zoals zodanig vermeld hebben?

                              Dan is de vraag, waar is de film hiervan?

                              Klinkt als een verkooptrucje om nu een 25mm box te verkopen voor de prijs van een 30mm box (die ik al hoog aan de prijs vond).
                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                #30
                                ik ben bang dat ik te goed van vertrouwen ben geweest en beter eerst hier wat meer info had kunnen zoeken.

                                Comment

                                Working...
                                X