Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 48 van 48 EersteEerste ... 38464748
Weergegeven resultaten: 706 t/m 711 van 711

Discussie: 25KG regeling

VWC-Lid HVLV's schermafbeelding
    Thanks
    85
    970 waarderingen in 133 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Het enige wat we te lezen krijgen zijn voorstellen tot inperken van ons vuurwerk assortiment, notabene op eigen initiatief van bpn. Enige partij in wie ik vertrouwen heb is de hvlv, echter is het laatste nieuws op hun site alweer uit juli 2022 dus ik weet niet hoe actief ze nog zijn.
    Hoi Sirens,

Actief zijn we zeker (op de achtergrond). De 25KG regel is 1 van onze speerpunten. We hebben dit ook zeer zeker aangekaart tijdens de verschillende gesprekken welke we in Den Haag gevoerd hebben met verschillende politici, waaronder bijvoorbeeld Michon en Haverkort.

Even kijken hoe we er na de verkiezingen voorstaan en dan pakken we dit weer verder op. De partijen zijn op de moment veel te druk met de verkiezingen.

Groetjes!

2. Deze 4 gebruikers waarderen HVLV voor het bericht:

VWC-Lid zemmer's schermafbeelding
    Thanks
    161
    710 waarderingen in 272 posts
    Ik zou vooral pyromould cakes aankaarten als voorbeeld want die laten heel goed zien dat deze regel al heel lang over de datum is

VWC-Lid Knettermans's schermafbeelding
    Thanks
    251
    434 waarderingen in 258 posts
    Het lijkt mij ook veel nuttiger om de aandacht te vestigen op de manier van vervoeren, behandelen en opslaan. Ik heb liever dat de buurman 10 compounds in z'n schuur heeft staan waar geen elektrische apparaten en/of open vuur aanwezig zijn dan iemand die z'n 24,999kg vuurwerk op zolder naast de cv zet of een stuk of 100 cobra's onder z'n bed verstopt.
    Het mooiste werk is vuurwerk!

VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Thanks
    1.330
    4.164 waarderingen in 1.528 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HVLV Bekijk bericht
    De partijen zijn op de moment veel te druk met de verkiezingen.
    Dit komt natuurlijk prima uit voor dit jaar, maar als het mis gaat met oud en nieuw zie ik het wel een formatie-dingetje worden. En dan is die 25KG regel geen issue gok ik.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    257 waarderingen in 120 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
    Het lijkt mij ook veel nuttiger om de aandacht te vestigen op de manier van vervoeren, behandelen en opslaan. Ik heb liever dat de buurman 10 compounds in z'n schuur heeft staan waar geen elektrische apparaten en/of open vuur aanwezig zijn dan iemand die z'n 24,999kg vuurwerk op zolder naast de cv zet of een stuk of 100 cobra's onder z'n bed verstopt.
    Ik hoor nou echt nooit dat er iets de lucht in gaat. Mijn collega heeft geen cobra's maar vertelt regelmatig dat bij hem en zijn zoons diverse compounds onder het bed liggen. Lijkt me ook niet fijn, als die afgaan. Maar goed: gebeurt dit ooit wel eens?

VWC-Lid mikamonster2000's schermafbeelding
    Thanks
    54
    170 waarderingen in 49 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
    Ik hoor nou echt nooit dat er iets de lucht in gaat. Mijn collega heeft geen cobra's maar vertelt regelmatig dat bij hem en zijn zoons diverse compounds onder het bed liggen. Lijkt me ook niet fijn, als die afgaan. Maar goed: gebeurt dit ooit wel eens?
    er was ooit eens 1 video op dumpert vgm jaartje of 7-8 geleden van een nieuwsuitzending van een woningbrand waar wat vuurwerk lag, maar voor de rest hoor je het nooit

Pagina 48 van 48 EersteEerste ... 38464748

Regels voor berichten