Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25KG regeling

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tja, het is wel een erg eenzijdig verhaal. Het lijkt er op dat hij sowieso behoorlijk onder de loep lag wegens eerdere vergrijpen, maar blijkbaar snugger genoeg is geweest om het illegale spul niet meer thuis op te slaan. Tja, dan pakken ze hem op iets anders. Dan moet je ook niet klagen, dat is het spel wat je speelt. Want aan zijn overige video’s te zien had hij nog genoeg illegaal spul om de nacht mee door te komen. Vrij hypocriet dus.


    De comments onder het Youtube filmpje zijn ook wel weer van een geweldig niveau.

    Comment


      Zal het nog zo ver komen dat ze dit al bij aankoop gaan checken of bij afhalen etc? Laat dit maar niet teveel op YouTube komen denk ik zo!!! Niet handig!
      75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

      Comment


        Evaluatie Vuurwerkbesluit en Transportregelgeving

        Ministerie van VROM Ministerie van VenW

        18 januari 2008


        Knelpunt 1: Verkoophoeveelheid consumentenvuurwerk
        Resultaten interviews Het 10 kg-voorschrift uit het Vuurwerkbesluit is volgens geïnterviewden niet meer hanteerbaar. Vuurwerk is in de loop van de tijd zwaarder geworden en er zijn zwaardere pakketten te koop. Uit de interviews blijkt dat in het merendeel van de gevallen klanten meer dan 10 kg vuurwerk aanschaffen. Zij moeten hiervoor dan terugkomen. Uit meerdere groepsinterviews (zowel overheid als branche) kwam de wens naar voren om de maximale hoeveelheid te verhogen. Daarbij werd een maximumgewicht van 25 kg genoemd.

        Conclusie
        De meerderheid van de geïnterviewden is voorstander van een ophoging van de 10 kg-grens.

        Aanbevelingen
        Aanbevolen wordt om een verhoging van de maximale verkoophoeveelheid in overweging te nemen. Uit de interviews kwam breed naar voren dat een hoeveelheid van 25 kg als passend wordt beschouwd, maar het is de vraag of dit reëel is. Het is meer dan een verdubbeling. Zo mag in een politiebureau maximaal 25 kg consumentenvuurwerk in een speciale kast worden opgeslagen. Verder wijzen wij erop dat in de transportregelgeving een grens van 20 kg wordt aangehouden. Bij de afweging spelen, naast de praktische voordelen voor detailhandel en consument, de mogelijke gevolgen voor persoonlijke en transportveiligheid een rol.
        dit is toch net zo goed nu van toepassing met de komst van compounds...

        Comment


          Tja ik zou niet al te graag naast iemand willen wonen die 40/50 en misschien wel
          meer kilo’s in huis heeft.

          Hopelijk gaan ze daar ook wat aan doen de komende jaren.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Porsche Bekijk bericht
            Tja ik zou niet al te graag naast iemand willen wonen die 40/50 en misschien wel
            meer kilo’s in huis heeft.

            Hopelijk gaan ze daar ook wat aan doen de komende jaren.
            ? leg eens uit ?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Porsche Bekijk bericht
              Tja ik zou niet al te graag naast iemand willen wonen die 40/50 en misschien wel
              meer kilo’s in huis heeft.

              Hopelijk gaan ze daar ook wat aan doen de komende jaren.
              Hallo trolletje

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                ? leg eens uit ?
                Dat ze de25kilo regeling eens moeten gaan handhaven.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Porsche Bekijk bericht
                  Dat ze de25kilo regeling eens moeten gaan handhaven.
                  Waar heb jij last van? Sorry hoor maar 500 kilo gebeurt er nog geen ene reet.
                  Die 25 kilo regeling slaat gewoon helemaal nergens op.
                  En met 25 kilo ben je om 12 uur binnen 1 min klaar met stoken en de hele vooravond heb je dan ook 0,0 vuurwerk om te stoken.

                  Comment


                    Is cynisme nav het 1000kg gevonden nieuwstopic waar hij boos om is dat Laurence voor handhaven van regels is. Moet deze er ook bij blabla. Op die fiets

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Is cynisme nav het 1000kg gevonden nieuwstopic waar hij boos om is dat Laurence voor handhaven van regels is. Moet deze er ook bij blabla. Op die fiets
                      Maar als nog klopt het toch?

                      Comment


                        Ik laat me niet uitlokken tot discussie, sorry

                        Ik vind het wel jammer te merken dat je je zo bedreigd voelt in je hobby dat je anderen dat ook wilt laten voelen. Terwijl ik vermoed dat jij als liefhebber van plan bent verantwoord met je spul om te gaan als altijd? Dan rest me niks dan je er veel plezier mee te wensen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Ik laat me niet uitlokken tot discussie, sorry

                          Ik vind het wel jammer te merken dat je je zo bedreigd voelt in je hobby dat je anderen dat ook wilt laten voelen. Terwijl ik vermoed dat jij als liefhebber van plan bent verantwoord met je spul om te gaan als altijd? Dan rest me niks dan je er veel plezier mee te wensen
                          Tja zo gaat het eenmaal.

                          We moeten alleen de regels handhaven die je zelf wilt.
                          Illegaal vuurwerk zoals nitraten hard aanpakken, maar meer dan 25kilo ? Stomme regel.

                          Wees consequent en handhaaf alle regels en niet alleen die je zelf wilt.

                          Comment


                            25 kilo is niks voor een freak. Vraag me dus sterk af wat jij hier op het forum doet?
                            Of zien we alleen 2 meter pakketjes in het foto topic met de verkoop dagen
                            075 zaantjee

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                              25 kilo is niks voor een freak. Vraag me dus sterk af wat jij hier op het forum doet?
                              Of zien we alleen 2 meter pakketjes in het foto topic met de verkoop dagen
                              Oo ja sorry, freak staat boven de wet.

                              Foutje bedankt

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Porsche Bekijk bericht
                                Oo ja sorry, freak staat boven de wet.

                                Foutje bedankt
                                Ik vind jou internetheld gedrag op een forum waar je net om de hoek komt kijken buitengewoon irritant.

                                Gedraag je gewoon en doe normaal zoals iedereen. Je verziekt atm meerdere topics door reacties uit te lokken die niet nodig zijn. Ieder z'n mening maar lok geen onnodige domme discussies uit.

                                Je hoeft hier voor niemand stoer te doen

                                Comment

                                Working...
                                X