Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schwarzhorn 6.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Schwarzhorn 6.0

    Artikelnummer: 2184
    Artikelnaam: Schwarzhorn 6.0
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 6.000 gram
    Aantal schoten: ...
    Effectomschrijving: Speciaal voor u ingekocht. Deze professionele vuurwerkboxen uit de Swiss line zijn van de hoogste kwaliteit. Sommige effecten gaan zelfs tot 25 gram per tube.
    Kartoninhoud: 1/1
    Richtprijs: € 199,-
    O.a. te koop bij: www.devuurwerkwinkel.nl

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    flinke doos dan... prijs valt ook mee.. en hij duurt lekker lang...
    Leuk voor in de vooravond.

    Comment


      #3
      Netto 6000 gram? Dat is dan een beste bak zeg!!!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door robert_v_dijk87 Bekijk bericht
        Netto 6000 gram? Dat is dan een beste bak zeg!!!
        Volgens mij ben je met totaal gewicht over je max. aantal kilo's heen wat je wettelijk mag hebben...hahahahah

        Comment


          #5
          Dat is een lange zit. Denk dat de meeste mensen het wel zat zijn na een paar minuutjes
          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

          Comment


            #6
            ook niks voor mij, 12 500 grams cakes achter elkaar Ik zat zelf ook te denken: mag dit wel verkocht worden, aangezien dit waarschijnlijk over de 25 kg komt? Of hebben ze dit keurig op 24 kg gelaten?

            Comment


              #7
              Blokje heeft toch me interesse gewekt, misschien eind van de maand nog even bestellen

              Comment


                #8
                had hem al gezien hier. En voorde verandering moet ik zeggen dat de prijs wel goed zit. Maar wat een saai ding om er 6 minuten na te kijken.

                Comment


                  #9
                  Best mooi ding, Nu bij Schrijferffireworks in Zwolle voor 175 als jubileumaanbieding, nog niet goedkoper ergens gezien ? Denk dak er maar voor ga ook, wel mooi in 1x klaar

                  Comment


                    #10
                    Hoe groot zijn de boeketten? op de film lijken ze niet heel erg groot. de blinkers blijven wel mooi hangen, de prijs is niet duur voor 12 500 grammers. zit te twijfelen of ik deze ga nemen.

                    Comment


                      #11
                      lijkt wel of het 2 dezelfde bakken ijn achter elkaar aangestoken.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
                        Dat is een lange zit. Denk dat de meeste mensen het wel zat zijn na een paar minuutjes
                        Ik heb zelfs het filmpje uitgezet,dat wil echt wat zeggen!

                        Totaal geen boeiend spul,saaie boeketten en het duurt gewoon te lang...
                        Ik houd van oude vuurwerkjes

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Sommige effecten gaan zelfs tot 25 gram per tube.[/B]
                          Ik heb ze gezocht, maar kan ze toch echt niet vinden, de meeste effecten komen volgens mij geen eens boven de 10 gr/tube uit.
                          Als deze bak 12 x een 500 gram zou moeten bevatten, dan vraag ik mij af of ze het gewicht van de tubes ook hebben meegenomen
                          Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                          Comment

                          Working...
                          X