Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Excellent Hart

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Excellent Hart

    Artikelnummer: volgt
    Artikelnaam: Excellent Hart
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 31
    Effectomschrijving: flowerbed met groene flash en willow en ook crackling willow met gekleurde tail
    Richtprijs: EUR 55,00
    Film:
    o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 6 February 2013, 21:52.

    #2
    Mij komt deze cake ergens bekend van voor. Ik weet zeker dat ik hem vorig jaar heb gezien. Volgens mij heeft een van de merken die alles van proline heeft omgelabeld hem vorig jaar al aangeboden.
    Kan iemand me hier in vinden? Waarschijnlijk kunnen we dan daar films over vinden.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
      Mij komt deze cake ergens bekend van voor. Ik weet zeker dat ik hem vorig jaar heb gezien. Volgens mij heeft een van de merken die alles van proline heeft omgelabeld hem vorig jaar al aangeboden.
      Kan iemand me hier in vinden? Waarschijnlijk kunnen we dan daar films over vinden.
      Vooralsnog komt hij mij nog niet bekend voor.
      Maar ik kan je verzekeren dat het filmpje van deze cake z.s.m. on line komt te staan.
      Misschien dat je dan daarna meer weet?
      Laatst aangepast door Mattenfreak; 6 October 2007, 12:50.

      Comment


        #4
        Deze komt mij ook bekend voor > Pyro profs had hem ook al

        Laatst aangepast door Viva la Bang; 20 August 2013, 09:15.

        Comment


          #5
          Pyro Profs word geimporteerd door GBV en zijn over het algemeen allemaal omgelabelde Proline producten.

          Comment


            #6
            dit lijkt me wel een leuke cake, leuke vorm ook.
            1 opmerking, deze cake is geen 500 gram.
            hij heeft 31 schoten en kan dus maximaal 465 gram kruit hebben.
            even ter informatie

            Comment


              #7
              Aha, ik wist het.
              Heb hem helaas zelf niet kunnen vinden, bedankt voor het opfrissen van mijn geheugen.
              Is er wel informatie over dit blok van Pyro Profs?

              Comment


                #8
                brezan verkocht pyro-profs hart vorig jaar de uitwerking was volgens mij gouden brocade met rode en groenen uiteinden
                Laatst aangepast door skyrider; 12 September 2009, 16:44.
                Light some fireworks, and see who answers.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
                  brezan verkocht pyro-profs hart vorig jaar de uitwerking was volgens mij gouden brocade met rode en groenen uiteinden
                  Jij had dus gelijk, prachtige effecten overigens, ziet er prima uit zo.
                  Boeketten zijn blijkbaar niet enorm groot, maar wel vol en mooi van kleur. Het effect is gewoon goed uitgewerkt naar mijn mening.

                  Een prijs van € 55,- vind ik persoonlijk ook te gortig, maar mocht men het budget hebben en deze in de winkel zien staan, zal men zeker geen miskoop doen, de cake is wel prachtig.


                  Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin
                  Pot ziet er netjes uit maar persoonlijk heb ik er geen €55,- voor over
                  Licht je antwoord eens toe, wat vind jij goed en wat maakt het dat jij die prijs niet goed vind?
                  Laatst aangepast door Viva la Bang; 20 August 2013, 09:15.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Heerlijk ding.
                    Hij duurt best lang, het tempo is goed te noemen en ik raak niet verveeld aan de effecten, hoewel die steeds hetzelfde zijn. Mooie willows met crackling en glitter. 52.50 best wel waard.

                    Comment


                      #11
                      Ik vind het een super mooi cake. En ik ga hem dan ook zeker kopen.
                      Zo mooi de willows, goed uitgevoerd,vol in de lucht.
                      En 500 grammers kosten nu eenmaal veel. Deze is het zeker waard.

                      Comment


                        #12
                        Deze staat op mijn lijstje, prachtig grote effecten met een dikke willow met een crackling hart. Ik vind dat een erg mooi effect en hij is ook goed langdurig.
                        BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                        Comment


                          #13
                          ik denk dat de reactie na de eerste shot wel genoeg zegt:

                          Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                          Comment


                            #14
                            tis een mooie pot maar de prijs mag van mij wel iets lager
                            don't worry im fireworks crazy!!!

                            Comment


                              #15
                              Filmpje:
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                              Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                              Comment

                              Working...
                              X