Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 20

Discussie: Excellent Firemix

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Excellent Firemix

    Artikelnummer: 1580
    Artikelnaam: Excellent Firemix
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 33
    Richtprijs: € 52,50
    o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 6 februari 2013 om 20:50 Reden: foto

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Film van de Excellent Firemix is aan de beginpost toegevoegd.
    In het filmpje wordt één cake afgeschoten.


  3. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Deze ziet er echt top uit, mooie effecten, grote effecten, maar nog steeds volle boeketten. Ook weer afwisseling in de effecten wat natuurlijk een pluspunt is én de shape van de cake zorgt ook nog voor een leuke toevoeging. Zo sta je recht omhoog te kijken, dan naar links en dan nog naar rechts waarna je ook nog een rij fan-shape krijgt. De glittering brocade komt erg fijn over en wordt prachtig afgesloten met brocades met crackling, prima keuze en van goede kwaliteit.

    Deze cake kost dit jaar dus een €52,50, maar ik kan mij persoonlijk wel vinden in die prijs. Je krijgt mooie effecten, een goed tempo, leuke shapes en een prima afsluiter. Zeker een aanrader!

  4. #4
    VWC-Lid BigSpender's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    223
    Thanks
    18
    12 waarderingen in 6 posts
    Hij is minder dan de Excellent Hart, deze heeft ook niet het bijzondere effect en dus die aah-factor. Goed, maar niet bijzonder.
    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 januari 2006
    Berichten
    286
    Thanks
    28
    137 waarderingen in 58 posts
    Filmpje Demo avond Bos & Zn Deventer

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 6 februari 2008 om 15:58

  6. #6
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Met O&N heb ik deze af mogen schieten, ben blij dat ik deze had, want hij is en blijft gaaf. De shapes zijn tof, de effecten zijn zeer netjes en ook de omstanders genoten van deze cake, vooral de laatste effecten van gouden brocades met blinker en fan-shape met crackling.

    Blijf erbij dat dit een 100% aanrader is, net als mijn eerdere mening hierover.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Met O&N heb ik deze af mogen schieten, ben blij dat ik deze had, want hij is en blijft gaaf. De shapes zijn tof, de effecten zijn zeer netjes en ook de omstanders genoten van deze cake, vooral de laatste effecten van gouden brocades met blinker en fan-shape met crackling.

    Blijf erbij dat dit een 100% aanrader is, net als mijn eerdere mening hierover.
    Waren die blauwe Peonys in het begin mooi helder of was dat niet zo spectaculair ???

  8. #8

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BigSpender Bekijk bericht
    Hij is minder dan de Excellent Hart, deze heeft ook niet het bijzondere effect en dus die aah-factor. Goed, maar niet bijzonder.
    Hoezo is deze minder dan. De laatste effecten van deze cake zijn mooier/voller dan die van de Excellent Hart die de hele tijd hetzelfde schiet en bovendien geen finale erin heeft wat je toch wel mag verwachten van een eentonige cake (Magnificant Magnolia heeft dat gelukkig wel).... De Excellent Firemix is beter dan de Excellent Hart

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Helemaal mee eens!
    Firemix is mooier dan de Hart. Mooie effecten ook. Nadat ik deze pot had afgeschoten wist ik het meteen...Dit jaar weer!

  11. #11
    VWC-Lid boozebelly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    315
    Thanks
    227
    166 waarderingen in 55 posts
    Ik twijfel heel erg over de aanschaf van deze cake.
    Waarom?
    Omdat ik de effecten in het begin nou niet bepaald bijzonder vind, afgaande op het filmpje vind ik het maar magere roze-blauwe boeketjes.
    Als ik goed tel dan krijg je pas op het einde 8 schoten met mooie brocades en daarna een hele mooie finale van 4 schoten. Dus van de 33 schoten zijn er in totaal maar 12 schoten met dit mooie effect.
    Voor dat geld verwacht ik gewoon méér bijzondere effecten (bv willow's, brocades, palmeffecten...) i.p.v. dat meer dan de helft van de effecten bestaat uit standaard boeketten.

    Kortom, ik vind het een hele mooie cake, met een redelijk lange tijdsduur, maar eigenlijk te duur voor het totaalplaatje wat je krijgt.

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
    Ik twijfel heel erg over de aanschaf van deze cake.
    Waarom?
    Omdat ik de effecten in het begin nou niet bepaald bijzonder vind, afgaande op het filmpje vind ik het maar magere roze-blauwe boeketjes.
    Als ik goed tel dan krijg je pas op het einde 8 schoten met mooie brocades en daarna een hele mooie finale van 4 schoten. Dus van de 33 schoten zijn er in totaal maar 12 schoten met dit mooie effect.
    Voor dat geld verwacht ik gewoon méér bijzondere effecten (bv willow's, brocades, palmeffecten...) i.p.v. dat meer dan de helft van de effecten bestaat uit standaard boeketten.

    Kortom, ik vind het een hele mooie cake, met een redelijk lange tijdsduur, maar eigenlijk te duur voor het totaalplaatje wat je krijgt.

    Met die begineffecten is niks mis. Blauw overgaand in rood zie je ook nauwelijks. Het probleem is dat blauw een beetje lastig vast te leggen is op camera. De uitspattingen zijn aardig groot alleen de middelste effecten zijn ietsje minder. De finale is wel overweldigend.
    Nog een filmpje dan maar

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  13. #13
    VWC-Lid pyrostar88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Berichten
    724
    Thanks
    58
    208 waarderingen in 68 posts
    eerlijk te wezen vindt ik de exxelent hart ietsje mooier
    don't worry im fireworks crazy!!!

  14. #14
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Net deze pot live gezien, de begin effecten zijn VEEEEEL mooier in het echt, een dikke aanrader qua boeketgrootte en burstknallen!!

  15. #15
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Nog een filmpje:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •