Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo 09-12-2007 Rijswijk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door aap007
    Zonde dat er zoveel mensen afzeggen...had leuk kunnen worden, en afzeggen omdat er zoveel afzeggingen zijn vind ik een beetje jammer damianus!
    Wie zijn de die-hards die nog gaan?
    Ik ben erbij erg jammer idd dat zoveel mensen zich afmelden Sisser komt als het goed is ook nog en Apollo en Stino ook . Hopelijk gaat het door , en zo niet naja dan hoop ik als nog wat freak er bij te ontmoeten want ik ben er extra vroeg bij.

    Groeten Ryan.

    Comment


      #62
      Houd de website van de vuurwerkhal in de gaten of de demo nog wel doorgaat!
      Deze kan namelijk afgelast worden ivm het slechte weer, in dat geval kan je wellicht de demo op maandag verwachten.

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
        ik ga ook niet wegens het weer en te veel afmeldingen .
        ik was sagrijnig op het moment dat ik het bovenstaande berichtje scheef , dus intussen heb ik besloten , om de gok te wagen , want m'n opa en oma gaan me op de hoogte houden van het weer in rijswijk (107 km verderop) .
        Laatst aangepast door damianus; 8 December 2007, 22:46.
        www.thundershow.nl

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door aap007
          Zonde dat er zoveel mensen afzeggen...had leuk kunnen worden, en afzeggen omdat er zoveel afzeggingen zijn vind ik een beetje jammer damianus!
          Wie zijn de die-hards die nog gaan?
          Ach ja, weet je wat het is, om er heen te gaan zit ik 2 uur in de trein, en net bij de demo in Naarden werd het een uur uitgesteld en hebben we daar in de kou gestaan, en om dat nou mee te maken met een totale reistijd van 4 uur, ik zeg nee..

          groetjes!
          Gr. Alex:bye:

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
            Ach ja, weet je wat het is, om er heen te gaan zit ik 2 uur in de trein, en net bij de demo in Naarden werd het een uur uitgesteld en hebben we daar in de kou gestaan, en om dat nou mee te maken met een totale reistijd van 4 uur, ik zeg nee..

            groetjes!
            voor mij precies het zelfde,ik kom uit de zelfde plaats als alexy en we zouden ook samen heen reizen,maar voor mij geen rijswijk om de zelfde redenen die alexy al aangeeft

            Comment


              #66
              pffff watjes voor een beetje regen en wind blijf je toch niet thuis????

              Als het door gaat ben ik er igg bij
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment


                #67
                je oke. maar het moet wel weer zijn dat het ceker door kan gaan. Ga niet meer dan een uur in de trein zitten

                Comment


                  #68
                  Ik ben gisteren voor een vuurwershow voor Alpeco EVents ook helemaal voor niks van Antwerpen naar Kortrijk gereden, en weer terug... shit happends...
                  [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                  Comment


                    #69
                    Afgelast wegens het slechte weer?

                    Comment


                      #70
                      Met windkracht 5-6 met rukwinden naar kracht 8 wel ja hehehehe.

                      maar goed hopenlijk gaat dit vanavond door. iemand al wat meer nieuws?
                      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                      Comment


                        #71
                        Ik had gister nog een mailtje gestuurd en krijg dit net binnen van frits.

                        Hallo Ryan,

                        Ik weet nog niet of de demo vandaag doorgaat.
                        Je kan komen wanneer je wilt.
                        Als de demo doorgaat voor 19.30 komen anders ben je te laat.

                        Groeten Frits


                        en dat was het heb ook nog op de site gekeken maar daar heb ik niks kunnen vinden

                        Comment


                          #72
                          De enige reden voor het niet doorgaan van de demo zou kunnen zijn, dat het morgen nog beter weer wordt dan vandaag en Frits zelf die beslissing neemt.
                          Voor vanavond is de verwachting dat er een buitje kan vallen, maar dat de wind sterk in kracht afneemt.
                          Heren, ik zou zeggen, tot vanavond.

                          Comment


                            #73
                            Heb gisteren Frits nog gesproken. Hij zal vandaag uiterlijk om 17.00 uur op de website van de Vuurwerkhal bekend maken of het wel of niet doorgaat.

                            Comment


                              #74
                              Zojuist te horen gekregen dat het er niet best uit ziet.
                              Houdt de website inderdaad maar goed in de gaten.

                              Comment


                                #75
                                Nou dan meld ik mij ook definitief af. Als het er net om gaat hangen vind ik het toch net te riskant om heen te gaan.

                                Comment

                                Working...
                                X