Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Stook jij om 10uur?

Aantal stemmers
257. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ik begin met een 10uurs project! En stook daarna lekker de hele dag door

    35 13,62%
  • Ik stook vanaf 10 maar niet continue

    89 34,63%
  • Ik stook de hele dag door maar heb geen 10uurs project

    34 13,23%
  • Ik heb een 18uurs project!

    99 38,52%
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 119
  1. #31
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ik heb geen 18u project maar begin wel dan met stoken, wat moet ik nou kiezen dan.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Berichten
    182
    Thanks
    249
    79 waarderingen in 37 posts
    Begin om 10:00 met wat klein spul , erna zal ik toch een paar keer wat afsteken overdag en om 18:00 goed loos gaan

  3. #33
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Heb hem toch even naar de countdown geplaatst.

    Ik ga voor 18:00 uur in ieder geval, zal overdag wel wat cat. 1 grondbloemen afsteken denk ik.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #34
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Ik weet niet hoe jullie erover denken, ik wilde het toch even kwijt. Ik heb alleen sier besteld, en kan denk ik ook wel gewoon overdag wat cat. 1 doen en 's avonds meer afsteken en voornamelijk sier. Toch kan ik niet gerust met dit gevoel oudjaar ingaan. Het moment dat je wakker wordt om 7 uur, vol spanning toch voor 10 uur is eraf. Je wordt nu weer om 7 uur wakker (ik wel dan) maar zult de hele dag oliebollen zitten eten en wachten op 6 uur... Dit haalt echt wel een stuk van de charme af.

  5. Deze 4 gebruikers waarderen baassie123 voor het bericht:


  6. #35
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    Ik ga mij er ook aan houden... ik zal zeker wel cat 1 stoken vanaf 10 uur, maar ik wil mij wel netjes aan de nieuwe regels houden hoe vreselijk ze ook zijn.

    We gaan dan wel helemaal los om 18:00 uur

  7. #36
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Nou met deze stelling heb ik een haat liefde verhouding.

    De 1e kant zegt ik ga los om 10:00 dat word al lastig wegens verplichtingen zorg ma en pa maar ik haat dit omdat dit het verkeerde signaal is wat je ook doet met legaal vuurwerk wij zijn altijd de boeman, en krijgen overal de schuld van oa vernielingen , overlast etc.

    2e ja ik hou me eraan om de liefde voor de hobby van ieder hier te waarborgen, want allemaal liefhebber van vuurwerk dan doe je voor elkaar een stapje terug.

    Ben druk denkend.

  8. #37
    VWC-Lid xclewsive's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    246
    Thanks
    39
    290 waarderingen in 72 posts
    Ik weet nog dat ik vroeger, niet kon slapen in de nacht van 30 op 31 dec. De hele tijd op mijn klokje kijken of het al laat genoeg was om mijn vader wakker te maken. Hij had 2 banen en zorgde dat hij de 31ste altijd vrij was. Vanzelfsprekend dat de 31ste zijn uitslaapdag was. Telkens op de klok kijken, om de 5 minuten bepalen of hij al genoeg had uitgeslapen en of ik hem maar wakker moest maken haha. Zelf al rond 8 uur douchen, mijn vuurwerk bekijken, netjes opstapelen, weer bekijken, wat vuurwerkgeluiden maken, baby knalpijltjes met mijn hand laten vliegen, weer anders opstapelen, de klok in de gaten houden en hem uiteindelijk om 0915 wakker maken om klaar te maken. Na een minuut op de badkamerdeur kloppen dat het wel lang genoeg geweest is, tijden zijn ontbijt hem sneller te laten kauwen, zn schoenen klaarzetten en alle vuurwerk in een tas zetten. Zorgen dat je stipt 10uur in de ochtend buiten stond en iets met een lont aanstak. Zo lang het maar knalde, spinde of een fluit gaf.

    Die beleving, afwachting en het daadwerkelijke 10uur moment is gewoon magisch. 19 jaar later zorgde ik nog steeds voor het 10 uur moment.

    Maar goed, mocht het dit jaar naar 1800 worden verplaatst, dan houd ik me daaraan. Wij als vuurwerkliefhebbers, maar ook als burgers van de NLse staat worden overspoeld met regels en gaan gebukt onder consequenties. Als we ons hier niet aan houden, staan we binnen 2 jaar allemaal op een gezamelijk plein te kijken hoe anderen lol hebben in het afsteken.

    Mijn beste mede liefhebbers, ook al is het 10uur moment nostalgisch en magisch, laten we ervoor zorgen nog eindeloos te kunnen genieten van het zelf afsteken en houd je aan de evt nieuwe regels.

  9. Deze 9 gebruikers waarderen xclewsive voor het bericht:


  10. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    376
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
    Ik ga mij er ook aan houden... ik zal zeker wel cat 1 stoken vanaf 10 uur, maar ik wil mij wel netjes aan de nieuwe regels houden hoe vreselijk ze ook zijn.

    We gaan dan wel helemaal los om 18:00 uur
    we gaan precies hetzelfde doen hier hoe erg we het ook vinden....maar gelukkig is er cat1...daar komen we de dag wel mee door

  11. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2012
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    138
    Thanks
    32
    132 waarderingen in 40 posts
    Heb dit jaar alleen maar sier, en zal pas om 0:00 beginnen met afsteken,
    met misschien nog een cake rond 22:00 omdat ik niet kan wachten.

    Moet in ieder geval de 31e werken tot 19:00

  12. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    376
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xclewsive Bekijk bericht
    Ik weet nog dat ik vroeger, niet kon slapen in de nacht van 30 op 31 dec. De hele tijd op mijn klokje kijken of het al laat genoeg was om mijn vader wakker te maken. Hij had 2 banen en zorgde dat hij de 31ste altijd vrij was. Vanzelfsprekend dat de 31ste zijn uitslaapdag was. Telkens op de klok kijken, om de 5 minuten bepalen of hij al genoeg had uitgeslapen en of ik hem maar wakker moest maken haha. Zelf al rond 8 uur douchen, mijn vuurwerk bekijken, netjes opstapelen, weer bekijken, wat vuurwerkgeluiden maken, baby knalpijltjes met mijn hand laten vliegen, weer anders opstapelen, de klok in de gaten houden en hem uiteindelijk om 0915 wakker maken om klaar te maken. Na een minuut op de badkamerdeur kloppen dat het wel lang genoeg geweest is, tijden zijn ontbijt hem sneller te laten kauwen, zn schoenen klaarzetten en alle vuurwerk in een tas zetten. Zorgen dat je stipt 10uur in de ochtend buiten stond en iets met een lont aanstak. Zo lang het maar knalde, spinde of een fluit gaf.

    Die beleving, afwachting en het daadwerkelijke 10uur moment is gewoon magisch. 19 jaar later zorgde ik nog steeds voor het 10 uur moment.

    Maar goed, mocht het dit jaar naar 1800 worden verplaatst, dan houd ik me daaraan. Wij als vuurwerkliefhebbers, maar ook als burgers van de NLse staat worden overspoeld met regels en gaan gebukt onder consequenties. Als we ons hier niet aan houden, staan we binnen 2 jaar allemaal op een gezamelijk plein te kijken hoe anderen lol hebben in het afsteken.

    Mijn beste mede liefhebbers, ook al is het 10uur moment nostalgisch en magisch, laten we ervoor zorgen nog eindeloos te kunnen genieten van het zelf afsteken en houd je aan de evt nieuwe regels.
    zie mijn eigen leven voorbij flitsen......mooi verwoord

  13. Deze gebruiker waardeert Bizzy1 voor het bericht:


  14. #41
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door osiris Bekijk bericht
    Heb dit jaar alleen maar sier, en zal pas om 0:00 beginnen met afsteken,
    met misschien nog een cake rond 22:00 omdat ik niet kan wachten.

    Moet in ieder geval de 31e werken tot 19:00
    Heb je toch nog een 10-uursmomentje

  15. Deze 3 gebruikers waarderen Willymeuf voor het bericht:


  16. #42
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    Ergens al bevestigingen van dit alles? Volgens mij vooralsnog niet dat dit er door heen is , en de eerste besproken data zou pas 27december zijn... Beetje heel laat voor een wetswijzeging..

    Correct me if i am wrong

  17. #43
    VWC-Lid JohnDoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Berichten
    233
    Thanks
    1.160
    376 waarderingen in 114 posts
    We beginnen gewoon met een 10.00 project.
    Daarna zal de bedoeling zijn dat ik op diversen plekken (+/- 20min per plek) zal gaan stoken met een beperkt hoeveelheid vuurwerk ivm Popo.
    18.00 en 22.00 zal er weer een projecten volgen.
    0.00 helemaal lossss....
    https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

  18. #44
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    gewoon om 18:00 net zoals anders jahaha. heb alleen maar sier dus dat is zonde om sochtends te stoken.

  19. #45
    VWC-Lid Toffifee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2013
    Berichten
    49
    Thanks
    11
    19 waarderingen in 12 posts
    Toch maar om 18 uur... het zal aan mij iig niet liggen als de regels nog verder aangescherpt gaan worden

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •