Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
    Onderbouw je reactie eens met je gelukkig veel te duur.
    Geen budget meer over. En met een box van 100 euro die super tof is ga je vaak toch nog een keer nadenken hem aan te schaffen:P nu is het gewoon nee voor dit jaar.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
      Geen budget meer over. En met een box van 100 euro die super tof is ga je vaak toch nog een keer nadenken hem aan te schaffen:P nu is het gewoon nee voor dit jaar.
      het is een keer ook over , dat geldt denk ik voor iedereen..

      maar is er al een filmpje van want ik denk dat er genoeg andere zijn met interesse & ik ga persoonlijk geen € neerleggen als ik niks gezien heb.
      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

      Comment


        #18
        Niet goedgelezen dus ook geen goed oordeel.
        Mijn excuses.
        Laatst aangepast door 3xh; 9 November 2014, 08:55.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
          Komop 250 euro voor 4 cakjes.
          Dat is 62.50 per cake
          Volgens mij zijn het 6 cakes

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
            Ik mag nog niet oordelen want heb nog niets gezien.
            en niet goed gelezen

            Opvallend hoe mensen heel snel zijn met zelf invullen van ontbrekende informatie met eigen interpretaties en meningen.

            Comment


              #21
              6 cakes met 238 schoten!
              Laatst aangepast door pyromaniac; 12 November 2014, 13:16. Reden: Had verkeerde aantal schoten vermeld!

              Comment


                #22
                Haha qua tubes lijktie op de foto wel op de tears from heaven Zullen de dikke tubes 2ich mines zijn, of zijn dat de 30mm tubes en is de rest kleiner?

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
                  Haha qua tubes lijktie op de foto wel op de tears from heaven Zullen de dikke tubes 2ich mines zijn, of zijn dat de 30mm tubes en is de rest kleiner?
                  Denk eerder 25 en 30mm Maar 2 inch zou ook kunnen als er mines inzitten
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    #24
                    Tsja niet goed helezen dus zal me meningbeven terug nemen

                    Comment


                      #25
                      Ik zeg,waar blijft dat filmpje?
                      Ik hoor weinig over deze box.De prijs schrikt de meesten af,wat wel enigszins begrijpelijk is.
                      Maar qua effectomschrijving klinkt het goed.Nu is het wachten(voor mij) op het filmpje,voordat ik overga tot het kopen van deze box.

                      Comment


                        #26
                        Dit is een omlabeling van the ultimate.
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                          Dit is een omlabeling van the ultimate.
                          ,weer wat geleerd.
                          Maar misschien overbodig,waarom is deze box dan bijna 30 euro duurder?Een omlabeling wil toch zeggen,zelfde product in een andere verpakking?

                          Comment


                            #28
                            Hoe komen jullie hierop? Lijkt mij toch vreemd als dit een omlabeling is?

                            Hebben daar dan al die mensen hun best voor gedaan..

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
                              Hoe komen jullie hierop? Lijkt mij toch vreemd als dit een omlabeling is?
                              Ik kom nergens op hoor.Ik vroeg/vraag gewoon waar het filmpje nu blijft.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                                Dit is een omlabeling van the ultimate.
                                Dat zou ***lig zijn voor die winkeliers; product alleen maar exclusief om de naam en nog duurder ook. Hoe kom je aan die info en hoe zeker is dat? Ik ben nog niet overtuigd.

                                Comment

                                Working...
                                X