Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 195 van 197
  1. #181
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2013
    Berichten
    65
    Thanks
    9
    11 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
    Ook bij Vuurwerk Outlet gehaald? Bij mij zitten er op alle plekken waar plakbandjes zaten om die deksel dicht te houden ook twee plakbandjes.

    Meer mensen die dit hebben?
    Nee gehaald bij vuurwerkXXL in Voorst.
    We zullen de uitwerking zien. Denk dat ik de potjes gewoon los ga schieten zoals gepland

  2. #182
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2018
    Berichten
    42
    Thanks
    1
    66 waarderingen in 14 posts
    Deze vanmiddag bij valk gehaald ik kreeg eerst een geopende doos met 2x 4,5 en 6 er in hier had ik over geklaagd en zei dat ik dit erg raar vond. Verkoper zou een “ongeopende” doos pakken voor me welke alsnog geopend was en ditmaal ook dezelfde opstelling.. verkoper gaf aan dat dit hoorde?! Lijkt me niet voor een box die 6 cakes heeft waar er 3x2 dezelfde in zitten..

    Ik heb deze 3 jaar geleden gehad en kan mij herrineren dat er op de doos en labels op de cakes aangegeven was wat er in hoort te zitten.

    Oftuwel 662-1 (schiet 1 voor 1)
    662-(1) de tussen haakjes stond ervoor dat dat de cake was die de cake 5x5 leeg schoot.

    Zo had je dus een box met 3 verschillende kleuren en 2 verschillende tempo’s

    Helaas geen idee waarom dit nu bij mij zo is maar ik zie het wel. In ieder geval ben ik nooit meer bij valk vuurwerk te zien

  3. #183
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robovandoorn Bekijk bericht
    Deze vanmiddag bij valk gehaald ik kreeg eerst een geopende doos met 2x 4,5 en 6 er in hier had ik over geklaagd en zei dat ik dit erg raar vond. Verkoper zou een “ongeopende” doos pakken voor me welke alsnog geopend was en ditmaal ook dezelfde opstelling.. verkoper gaf aan dat dit hoorde?! Lijkt me niet voor een box die 6 cakes heeft waar er 3x2 dezelfde in zitten..

    Ik heb deze 3 jaar geleden gehad en kan mij herrineren dat er op de doos en labels op de cakes aangegeven was wat er in hoort te zitten.

    Oftuwel 662-1 (schiet 1 voor 1)
    662-(1) de tussen haakjes stond ervoor dat dat de cake was die de cake 5x5 leeg schoot.

    Zo had je dus een box met 3 verschillende kleuren en 2 verschillende tempo’s

    Helaas geen idee waarom dit nu bij mij zo is maar ik zie het wel. In ieder geval ben ik nooit meer bij valk vuurwerk te zien
    Ik heb ook 2x 4,5,6. Maar kan maar zo dat Valk ze zo krijgt. Beetje raar om alleen vanwege dit nooit meer bij Valk te komen..
    Vuurwerk is een passie!

  4. #184
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts
    Die van mij heeft 2 x 4, 2 x 5 en 2x6, waarvan de nr 4 beide roze lont hebben. 5 en 6 hebben beide wit lont. Gekocht bij Valk.

  5. #185
    VWC-Lid vbvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    158
    Thanks
    146
    122 waarderingen in 44 posts
    ik heb hem idd ook bij valk vandaan dus denk idd dat alle boxen zo zijn bij hun nu heb ik 1 cake(nr4) met roze lont de rest grijs

  6. #186
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Blijft toch echt een lekker boxje ramt er aardig op los ondanks het kleine kaliber.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  7. #187
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Heb deze in de vooravond los geschoten. Jammer dat ze zo blijven plakken in de doos en de bodem kapot trekt. Desondanks blijft het een budget topper die lekker laag schiet

  8. #188
    VWC-Lid vbvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    158
    Thanks
    146
    122 waarderingen in 44 posts
    ondanks dubbele cakes prima bakkie, geschoten om 00:00 kreeg vonk overslag waardoor de laatste 3 cakes tegelijk gingen wat toch wel wat geweld op levert.
    en voor dit bedrag staat hij ook weer op lijstje voor volgend jaar.

  9. #189
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.646
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
    Heb deze bijn VWOutlet gehaald, echter denk ik dat ze hier een verkeerde batch van de Sick Six verkopen. Vorig jaar ook al het volgende probleem gehad namelijk: Doosje was al eens open geweest (dubbele plakbandjes), cakes zaten niet meer vast op de bodem (zitten normaal flink vastgeplakt) en er zijn 4 gewone en 2 salvocakes (te zien aan het lont) Weinig vertrouwen in, vorig jaar ook al gehad en mijn vermoeden waren toen helaas ook juist, slechte cakes, allemaal met dezelfde effecten, maar geen Sick Six effecten...
    Moet hier toch even op terug komen, waar het een jaarwisseling eerder bij mij helemaal mis was met deze box, klopte hij dit jaar wel gewoon! Weer de kwaliteit zoals ik gewend was, echt een super ding. Helaas door de twijfels deze niet doorgelont maar los afgestoken, maar ook dat was erg genieten!

    Blijf het wel vreemd vinden, die al open geweeste doosjes en potjes die niet meer vastgeplakt zitten...

  10. #190
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Ik heb deze na 18:00 afgestoken. Leuk vooravond boxje. Zou hem zeker nog een keer aanschaffen!
    Vuurwerk is een passie!

  11. #191
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Berichten
    181
    Thanks
    1
    72 waarderingen in 44 posts
    Afgelopen jaarwisseling van deze 2 stuks bij Valk gehaald. Er zaten in beide 6 unieke cakes (A, B, C, D, E, F).

  12. #192
    VWC-Lid DW2000's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2007
    Locatie
    De LaGeLaNdEn
    Berichten
    1.146
    Thanks
    1.517
    1.617 waarderingen in 586 posts
    Volgorde was A-C-E-B-D-f

    https://youtube.com/c/EindjePyro

  13. Deze 4 gebruikers waarderen DW2000 voor het bericht:


  14. #193
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.223
    Thanks
    119
    2.341 waarderingen in 740 posts
    Hier nog wat beelden van dit top boxje van een aantal jaar geleden. Toppertje voor die paar tientjes


  15. Deze 2 gebruikers waarderen Plintje voor het bericht:


  16. #194
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    ik vind het echt jammer dat je deze niet zoveel meer voorbij ziet komen . is echt een goed setje voor het geld

  17. #195
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
    ik vind het echt jammer dat je deze niet zoveel meer voorbij ziet komen . is echt een goed setje voor het geld
    Ja, inderdaad erg jammer. Een ideaal boxje om in de vooravond te schieten.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •