Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rubro Adventures Sick Six

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    hoe positief ik altijd was... toch deed dit product mij weinig meer... kleine boeketjes en geen rubro doorlontsysteem zoals hierboven ook gezegd werd... wat ik wel had verwacht. tegenvaller dus dat ik de hele doos 6x aan moest steken, maar dit had ik van tevoren ook zelf wel even uit kunnen zoeken...

    Comment


      Knalde bij mij lekker laag. De eerste potjes vielen nog wat tegen maar de laatste cakes waren meer dan prima!

      Comment


        Voor die 30 euro in de freakactie heb je een prima box te pakken. Ik heb hem als eerste van alle boxen afgestoken, vroeg in de avond. Ik zou hem zo weer aanschaffen alhoewel ik hem dit jaar niet verwacht in de freakacties.

        Comment


          Leuk voor 18.00!

          Comment


            Tussen de 30 en 40 euro is dit gewoon een regelrechte topper. Neem hem volgend jaar absoluut weer, misstaat trouwens ook niet om 00.00 uur hoor! Vond hem beter dan menig andere cakebox (zena mayhem e.d.)

            Comment


              kan deze nergens meer vinden..

              Comment


                is door rubro ook niet meer geimporteerd

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door robovandoorn Bekijk bericht
                  kan deze nergens meer vinden..
                  Vuurwerkbull heeft ze nog wel liggen.
                  https://store.steampowered.com/curator/43922535

                  Comment


                    Hij is nog te koop bij tuincentrum pap in Dordrecht blijkbaar,dus voor wie interesse heeft,voor 59,95 weet je alles

                    Comment


                      In september nog voor € 35,-- kunnen bestellen in de outlet van vuurwerkdiscount.
                      Vanmorgen opgehaald. Potten verlijmd in de doos, wel in de goede volgorde, maar niet met de lonten goed naar elkaar. Klein beetje wrikken en de potten goed gedraaid zodat de lonten goed aan elkaar verbonden kunnen worden

                      Comment


                        Geen Rubro doorlontsysteem tegengekomen?
                        De mijne had dat wel namelijk.
                        Maar daar kwam ik pas achter toen ik de omdoos half ontleed had...

                        Comment


                          Fijn, doos net ontleed, zitten er geen nummers op de cakes.. neem aan dat links onder nummer 1 is en dat vanuit daar de box verder gaat? Ga m zo iig doorlonten

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3CECEF87-C8B9-41AE-B6C3-6B5BD41A65D8.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,8 KB
ID:	1570945

                          Comment


                            Ik zie op de gele labels toch echt A t/m F staan, staat tussen haakjes.
                            Linksonder is A

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
                              Ik zie op de gele labels toch echt A t/m F staan, staat tussen haakjes.
                              Linksonder is A
                              Dank, zie het nu ook!

                              Comment


                                Ik heb bij deze box 4 cakes met grijs (normaal?) lont en 2 met roze (snel?) lont. Dat vind ik een beetje apart. Hoe zit het bij anderen met het lont? Lijkt me dat de combinatie bij mij niet helemaal klopt maar wellicht hoort het zo.

                                Comment

                                Working...
                                X