Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 155

Discussie: Showbox 1

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 augustus 2011
    Berichten
    140
    Thanks
    14
    35 waarderingen in 26 posts
    Deze box kun je ook gewoon bestellen bij je Rubro dealer en heet dan Sick six en kost dan 49,95
    En is exact hetzelfde

  2. #62
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jumpoo Bekijk bericht
    Deze box kun je ook gewoon bestellen bij je Rubro dealer en heet dan Sick six en kost dan 49,95
    En is exact hetzelfde
    Ik denk dat jij in de war bent met de geisha six pack
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik zelf denk dat je je niet bedrogen zult voelen, wanneer het maar een beetje op het filmpje lijkt dan mogen we al blij zijn. Maar bedenk maar dit, vuurwerkmania is dit jaar voor het eerst online (even niet nadenken dat het Zen was) dan zou het toch echt onlogisch zijn wanneer ze meteen met een aktie komen waarbij je na afloop gaat klagen omdat het product zo slecht is? Dan zouden ze toch meteen hun ruiten ingooien. Eenmaal een slechte naam, daar kom je niet gauw meer vanaf. Daar doe je jaren over en als je een beginnende speler bent dan kun je wel meteen inpakken. Dan hou je het misschien nog een jaar vol. Dus nee, ik denk dat het wel goed zit met deze box.

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2013
    Berichten
    120
    Thanks
    47
    77 waarderingen in 32 posts
    Ik heb vuurwerkmania gemaild of deze nog terugkomt, het antwoord:

    Goedendag,

    Helaas is het zo dat dit een "special introduction edition mega superstunt" was. In een beperkte oplage die zeer goed ontvangen is bij de liefhebbers.

    Kortom; we zijn er doorheen.

    Maar.... Er zitten vast nog interessante artikelen tussen ons overige assortiment.

    Succes!


  5. #65
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.326
    Thanks
    655
    974 waarderingen in 487 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vipers Bekijk bericht
    Ik heb vuurwerkmania gemaild of deze nog terugkomt, het antwoord:

    Goedendag,

    Helaas is het zo dat dit een "special introduction edition mega superstunt" was. In een beperkte oplage die zeer goed ontvangen is bij de liefhebbers.

    Kortom; we zijn er doorheen.

    Maar.... Er zitten vast nog interessante artikelen tussen ons overige assortiment.

    Succes!

    Dit geldt dus ook voor de dealers die nog niet open zijn? Dat zou ik wel ..... vinden

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Locatie
    kortenhoef
    Berichten
    263
    Thanks
    134
    108 waarderingen in 53 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vipers Bekijk bericht
    Ik heb vuurwerkmania gemaild of deze nog terugkomt, het antwoord:

    Goedendag,

    Helaas is het zo dat dit een "special introduction edition mega superstunt" was. In een beperkte oplage die zeer goed ontvangen is bij de liefhebbers.

    Kortom; we zijn er doorheen.

    Maar.... Er zitten vast nog interessante artikelen tussen ons overige assortiment.

    Succes!

    Blij dat ik dan zo'n special introduction edition mega superstunt heb kunnen scoren ;)

  7. Deze gebruiker waardeert koenie95 voor het bericht:


  8. #67
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Deze bak gaat het wel goed doen zoals Grizmo ook al aangeeft.Het zou geen slimme zet zijn om rotzooi af te leveren...dit is gewoon marketing een lokkertje in de hoop dat je de rest van je spullen ook bij hun besteld.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  9. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nou, dat is ze dan bij mij niet gelukt. Ik heb alleen deze box besteld, gewoon omdat ze veel te laat open zijn gegaan en ik mijn budget er al lang doorheen heb gejast. Maar idd, dat zou wel een reden kunnen zijn. Er zijn zeker leuke produkten te koop, alleen zou ik het niet rechtstreeks via hun doen maar via een dealer, die geven meestal dan nog gratis vuurwerk erbij. (gewoon een gratis tip!)

  10. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Berichten
    116
    Thanks
    33
    66 waarderingen in 28 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Nou, dat is ze dan bij mij niet gelukt. Ik heb alleen deze box besteld, gewoon omdat ze veel te laat open zijn gegaan en ik mijn budget er al lang doorheen heb gejast. Maar idd, dat zou wel een reden kunnen zijn. Er zijn zeker leuke produkten te koop, alleen zou ik het niet rechtstreeks via hun doen maar via een dealer, die geven meestal dan nog gratis vuurwerk erbij. (gewoon een gratis tip!)
    You lucky bastard!! ;-) ik heb al weer naast het net gevist!

  11. Deze gebruiker waardeert micheel voor het bericht:


  12. #70
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.003 waarderingen in 953 posts
    Ik had hem graag willen bestellen maar als er geen dealer open is in mijn buurt.... Geen gelijke kansen voor iedereen dus, wat ik best een slechte zaak vind.

  13. Deze 2 gebruikers waarderen titanium voor het bericht:


  14. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door micheel Bekijk bericht
    You lucky bastard!! ;-) ik heb al weer naast het net gevist!
    Haha.. ik ook met zoveel andere deals. Zonder te aarzelen (ok, 3 minuten lang er tegen moeten vechten i.v.m. budget) had ik die besteld. Zo had ik ook geluk met nog een andere deal. ik was mijn e-mail aan het checken en kreeg ik toevallig een nieuwsbrief in mijn inbox van vuurwerktotaal. Natuurlijk direct geopend, want zo nieuwsgierig ben ik ook wel, en zag tot mijn verbazing dat ze de Barely legal The Box aanboden van 199,- euro voor 50,- euro. Meteen gekocht. Maar goed ook, want na 5 minuten was deze uitverkocht.

  15. #72
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Waarom wil toch iedereen deze box hebben...? Het is toch niet meer dan 4x een 25 shots cake? Het is naar mijn idee geen cakebox en daarom kan je ook beter voor 65 euro een Big 19 halen!

  16. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Wanneer jij de mogelijkheid had om deze te kopen voor 50 euro, had je dat dan gedaan?

  17. #74
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Nee, had ik niet gedaan, omdat ik het niet zo speciaal vind. 2 van de 4 cakes komen op film op mij over als goede cakes, terwijl die andere 2 voor mij niet zo veel toevoegen aan mijn collectie. Ik zou zo'n soort pakket wel aanraden bij bijvoorbeeld de buurman, die dan voor 50 euro een mooi oud en nieuw heeft.

    Mijn vraag is ook niet bedoeld om dit product af te kraken, maar ik ben wel eens benieuwd wat volgens jullie dit product zo bijzonder maakt! Naar mijn idee kan het de prijs niet zijn, aangezien je ook Big 19 hebt liggen voor 65 en als je goed zoekt volgens mij ook nog wel 60. Zijn de effecten dan zo geniaal? Dat zie ik zelf ook niet, maar misschien jullie wel?

  18. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Nee, had ik niet gedaan, omdat ik het niet zo speciaal vind. 2 van de 4 cakes komen op film op mij over als goede cakes, terwijl die andere 2 voor mij niet zo veel toevoegen aan mijn collectie. Ik zou zo'n soort pakket wel aanraden bij bijvoorbeeld de buurman, die dan voor 50 euro een mooi oud en nieuw heeft.

    Mijn vraag is ook niet bedoeld om dit product af te kraken, maar ik ben wel eens benieuwd wat volgens jullie dit product zo bijzonder maakt! Naar mijn idee kan het de prijs niet zijn, aangezien je ook Big 19 hebt liggen voor 65 en als je goed zoekt volgens mij ook nog wel 60. Zijn de effecten dan zo geniaal? Dat zie ik zelf ook niet, maar misschien jullie wel?
    Laat ik het zo zeggen. De eerste cake vind ik 15 euro waard. De laatste 20 euro, is samen 35 euro. Dan kan ik voor slechts 15 euro die andere twee gewoon niet laten liggen.
    Ik ga deze box dan ook in de vooravond schieten, is iig niet spectaculair genoeg voor 00:00 uur, maar daar heb ik hem dan ook niet voor gekocht. ;)

Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •